ow ow ow

Ik vreet gewoon in één klein half uurtje en compleet pak lange vingers op… Wanneer houdt dat gevreet op??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

haha nog lang niet want ik heb net een hele zak chips op hahah

:naughty: heb je daarom zo hard zitten lijnen afgelopen jaar :wink: :lol: :lol:

:wall: :wall: vorig jaar bedoel ik natuurlijk :doh:

Bij mij is het nog steeds niet echt over :mrgreen:

Zucht… dat wordt dan na de zomer een nieuw topic openen hè? :roll: Hihi… strijden we die rottige kilo’s er gewoon wéér samen af!

:lol: :lol: goed id :thumbup:

Nooit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Euhhhh, niet :mrgreen:

Succes 8)

haha dat vraag ik me nou ook wel eens af :roll: Heb gisteren een heel pak kletskoppen op :oops:

hoopvol dames… dank… :? :? :?

Pff, ik zit net aan chocoladetaart. Man had geen trek, misschien morgen zei ie.

Heeft ie nu pech… :mrgreen:

net nog een pizzaatje op …

De dag dat je 16 wk bent houdt het stipt op! Mark my words 8)

Ik wilde graag iets opbeurends zeggen…

Het houd op als je afleiding zoekt en zorgt dat je wat gezonds te snacken in huis hebt…

Ik was als de dood om te veel aan te komen en zwangerschapsdiabetes te krijgen, dus ik had gewoon niets te snaaien in huis, 1 kastje speciaal voor de kinderen en dan zo dat ik er altijd een trapje voor moest pakken, dan werd het minder makkelijk.

Voor mezelf had ik cracottes in huis, magere kaas, komkommers met feta kaas, tomaatjes, gekookte kipfilet koud in blokjes in de koeler enzovoorts.

Als ik last had van snaaierij, dan maakte ik een bordje met wat toastjes (lu volkoren minicrackers) met rookvlees, smeerkaas en zulks, tomaatje erbij, komkommertje erbij, blokje magere kaas enz…

Hartig dus en veel gezonder dan koek en snoep.

Heb daardoor maar 1 keer enorm gesnaaid… kon na 7 maanden me niet meer beheersen, ik MOEST gewoon een zak colaflesjes van Jamin hebben. Heb een grote zak gehaald, die in 2 dagen leeggegeten en toen tot aan de bevalling niet meer…

3 kilo aangekomen en geen suiker gekregen… zelfbeheersing dames :mrgreen:

Ik moet hier altijd eerst een appel eten en dan mag ik aan de snaai… dat scheelt al ietsjes… :lol:

Maar idd… ik eet hier ook als een bootwerker… Midden in de nacht ook enzo, dan word ik wakker van de trek… Hup weer een bord cornflakes naar binnen! Ik houd me voor dat dat ook gezond is… :stuck_out_tongue: (is het niet, ik heb die Frosties: cornflakes met een laagje suiker erover)

@Lily2006 wrote:

De dag dat je 16 wk bent houdt het stipt op! Mark my words 8)

Ik wilde graag iets opbeurends zeggen…

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Cel… Ik eet óók gezonde dingen… Het helpt alleen niet, want ik vreet net zo hard de héle verpakking toastjes met beleg op… Zucht…

Doet me goed te weten dat ik niet alleen sta in deze HELSE strijd! :lol:

Dan heb heb ik ook enorm veel zelfbeheersing… Ook wij hebben niks te snoepen in huis. Ik maak als ik ergens zin in heb een kop soep klaar of een boterham, appels eet ik ook regelmatig…

Ik ben tot nu toe maar 2 kilo bijgekomen!!

hier eet me eigen ook tonnetje rond bah bah zeg

ik begin heel dapper met een sinaasappel en een appel in de avond

en dan later moet ik gewoon snaaien en ga weer vocht vasthouden dus voel me helemaal happy :liar:

ach no een paar dagen en dan zijn we er vanaf hoop ik