overtijd bevallen poll

2 zoons…beide overtijd.



40+5

40+5,5 (vroeg in de nacht na de 5e dag begonnen…maar eigenlijk 6 dus.)



Beide op weeen begonnen. Beide keren moesten de vliezen nog handmatig gebroken worden later…

1 dochter met 37+3

2 zoons.

Bij de eerste ingeleid bij 39+2.

De 2e diende zich zelf aan bij 39+5.

Mijn dochter is met 37w. en 3 dagen geboren. We krijgen nu weer een dochter en ik ben nu dus al langer zwanger, ben benieuwd hoe lang ze op zich laat wachten.

silve kwam met 39weken



kennisje heeft 2 weken terug een zoon gekregen en liep 4 dagen overtijd.

Oudste dochter 2 weken overtijd. (42 weken) en Jongste werd 2 dagen na de uitgerekende datum gehaald. (40+2)

Bij mijn dochter en eerste zoon ben ik met 40+3 bevallen.

Mijn tweede zoon kwam met 39+6.

Nicky was precies 1 week te laat.

Tim precies 2 weken te laat (op het nippertje nog thuis)

Met 42 :shock: weken van een dochter :inlove:

@Charissa wrote:

dochter, 15 dagen overtijd




Hier ook.

hier zwanger van een jongen en nu al 4 dagen overtijd en volgens de vk zat het er niet aan te komen de komende dagen.

Hier een dochter precies op 40w geboren, maar wel ingeleid, anders was ze overtijd geboren, er was nog weinig actie uit zichzelf begonnen. Met veter hebben ze mn baarmoedermond moeten verweken waarna ze mn vruchtwater gebroken hebben en ik aan de pomp ben gezet. Dus er is echt niks zelf begonnen.

nummer 1 : jongen 12 dagen overtijd met een keizersnee, nog geen weeen of ontsluiting, hij had dalende harttonen bij harde buiken.

nummer 2 : meisje 5 dagen overtijd ingeleid na 2 dagen gebroken vliezen.

nummer 3 : meisje 12 dagen overtijd gebroken vliezen en toen binnen 10 uur geboren.



Mijn zus was ook bij beide kinderen overtijd , mijn moeder bij alle 3, ik denk dat het erfelijk is :lol:

hoi



zoon en dochter allebei 40+1

dochter, 1 week overtijd!

Thara is met precies 42 weken geboren (spontaan op gang gekomen) en Rayen met 40+2.

1ste - dochter - 39 week

2de - zoon - 40 week

Dochter 16 dagen over tijd, en nu loop ik inmiddels 8 dagen overtijd van een verassing. :wink:

Dochter: 37 weken

2 zoons: 33+5 weken



Ik haal het gemiddelde weer lekker omlaag :mrgreen:

@Becca wrote:

Dochter: 37 weken

2 zoons: 33+5 weken



Ik haal het gemiddelde weer lekker omlaag :mrgreen:




ja en bedankt he :wink: :lol: :lol:



maar toch jongens lopen behoorlijk voor met overtijd bevallen

en meisjes lopen voor met te vroeg :stuck_out_tongue: