overdekte fietsenstalling in de voortuin, mag dat?

naja zeg, als of je meteen niet bij haar in de straat wilt wonen omdat zij een buurman heeft die over alles zeurt?? :think: :think:



Dan wil je ook niet in mijn straat wonen, wij hebben ook een vreselijke klaag buurman.

Maar dat zegt nog niets over hoe een straat verder is. :hand:



Ik had dus ook gebeld, omdat ik weet dat je niet zomaar iets mag plaatsen in je voortuin. En het staat ook gewoon oerlelijk.

Als iedereen maar mag bouwen en plaatsen wat die wil dan is het zo een zooitje. :naughty:

Ik heb het er met mn partner over gehad en volgens hem mag het ook niet en zeker niet vergunningloos. Kijk je mag wel een zonnescherm voorlangs hebben dat je oprolt, maar je mag niet een blijvend iets neerzetten. En die reacties van dat jullie dan niet bij haar in de straat willen wonen? Wij willen het hier ook graag netjes houden, dus als iemand iets maakt kijken wij ook na of het mag en hier in de straat kennen we iedereen, maar toen wij iets gingen bouwen werd ook alles tot in de puntjes uitgezocht en dat is best.

Hai



Nou volgens de gemeente mag het niet.

Vind het nu wel moeilijk.

Zal ik het aan de buren vertellen hoe of wat of zal ik de gemeente het verder laten uitzoeken?

Help

@JanineB wrote:

Hai



Nou volgens de gemeente mag het niet.

Vind het nu wel moeilijk.

Zal ik het aan de buren vertellen hoe of wat of zal ik de gemeente het verder laten uitzoeken?

Help




Misschien is het nu wel handig om zelf met de buurman te gaan praten, ipv er een hoop heisa van maken meteen. Er moet toch op een goed moment een einde komen aan dat geharrewar van “zij doen dit, hij doet dat”. Het is toch altijd lekkerder om op goede voet te staan met de buren, niet?

Dus de stoute schoenen aan trekken, doosje gebak onder de arm, en een lading goodwill in gedachten, en kijken of jullie er samen uit kunnen komen. Loopt dat op niets uit dan kun je alsnog bij de gemeente je ongenoegen aangeven. Ik zou persoonlijk niet de buren tegen hem gaan op hitsen. Als andere er een probleem mee hebben moeten zij dat zelf aangeven bij de gemeente. Niet met hooivorken en fakkels aan de deur van die man gaan staan.