Hoi,
Ik zit er over te denken om met onze kleine meid naar de osteopaat te gaan. Ik hoor van familie dat deze heel goed kan helpen, maar toch ben ik nog niet echt overtuigd.
Onze Sanne is met tijden erg onrustig, ze huilt zichzelf in slaap, ze drinkt erg snel (ook met het kleinste speentje en banaanvormige fles) en ze geeft behoorlijk wat melk terug… :think:
Hoort dit gewoon bij de eerste weken, of kan een osteopaat echt zorgen dat ze rustiger wordt en lekkerder in haar vel gaat zitten???
Wie kan me hier antwoord op geven?
Vast kei bedankt!! :-*
Ik ben met Fieke toen ze 4 weken oud was naar de osteopaat geweest voor haar darmkrampen.
Moet zeggen dat t voor de darmkraampen niet geholpen heeft, maar dat komt omdat t een
koemelkallergie was waardoor ze darmkrampen had dus met melk gestopt en had er geen
last meer van.
De osteopaat heeft haar ook nog verder na gekeken en kwam er achter dat er n lichte zenuwknelling
was in haar nek en heeft dit weggehaald waardoor Fieke nu allebei haar benen tegelijk tegen haar
buik aan kan doen en dat kon ze niet,
Ook heeft hij een punt op haar gehemelte weggehaald en daardoor merk ik dat ze mn
linkertepel nu wel goed pakt.
Ik ben blij dat ik t gedaan heb want kon vanaf toen merken dat Fieke beter in haar vel zat.
Ik kan t iedereen aanraden
Veel succes met t nemen van n beslissing
ik ben geweest toen tyg 2 maanden was
voor spugen, darmkrampen en heel veel huilen
na 2 keer was het huilen over
het spugen niet, maar hij had er geen last meer van
darmkrampen waren over
ik ben 5x geweest met xander ivm darmkrampjes en onrust na een heftige bevallng
voor het eerst toen hij 4 weken was.
hij sliep al 4 wekenlang tegen mij aan te slapen.Meteen na het 1e bezoek sliep hij 's avonds in zijn wiegje.
We zijn hem in overleg met CB ook gaan inbakeren en dat heeft ook goed gedaan bij ons
ik raad het zeker aan
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt, volgende week donderdag kunnen we terecht.
Bedankt voor jullie reacties!
Liefs
Ik ben met Juul ook geweest, het heeft ook bij hem geholpen…
Ik wil je wel vertellen dat ik het geen pretje vond om het te zien, Juul heeft alles bij elkaar gekrijst. Zo zielig om te zien… (daar zijn de prikjes dus echt niks bij). Terwijl die goede man toch echt niets fout deed…
Dan kun je je alvast een beetje voorbereiden…
Daarnaast hebben we Juul ook ingebakerd, dit heeft ook goed geholpen…
Succes!!
De combinatie osteopaat en inbakeren heeft hier 2 hele rustige babies opgeleverd in den beginne :mrgreen: :thumbup: !
Osteopaat heeft bij ons ERG veel verschil gebracht…
van een huilend… veel willen drinkende … niet willen slapende MARA
Naar een HEERLIJKE DROLLIE :inlove: :inlove:
succes… je kunt het toch altijd proberen ?? het kan iig geen kwaad!!!
kus
Hier heeft de osteopaat ook veel goed gedaan. Quinten was een erg onrustige baby. Toen hij een week of 4 was sloeg dat om naar een heel veel huilende baby.
Hij spuugte veel en overstrekte zich ook veel en had een voorkeurshouding.
Tegen het spugen heeft de osteopaat niet geholpen, maar Quinten overstrekt veel minder… ligt nu normaal in de kinderwagen en box (in plaats van ‘zo krom als een banaan’ en is een tevreden ventje dat heerlijk kan lachen en liggen brabbelen. Zijn voorkeurshouding is niet helemaal verdwenen, maar hij kán nu tenminste zijn hoofdje naar links én naar rechts draaien.
Moosje geef ik helemaal gelijk. Leuk is echt anders!!! Quinten krijste het echt uit!!! Maar de tweede behandeling was al veel minder erg