Hoi,
Ik zit met een probleem! Ik was namelijk in de veronderstelling dat ik nog een pak Friso 2 in de kast had staan, maar tot mijn grote schrik kom ik er net achter dat het een pak Friso 3 is.
Zou ik hem daar ook een papfles van kunnen geven??
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groetjes,
Judith
Voor een keertje kan dat geen kwaad, ik zou echter morgen alsnog nummer 2 kopen en het open pakje 3 gelijdelijk door nummer 2 opmengen.
Oh, dank je wel :-* !! Ik wist het echt ff niet meer. Straks wordt ie er hartstikke ziek van ofzo :think:
Ik weet niet of nr. 3 van Friso ook vanaf 10 maanden is (nutrilon nl wel), want ik heb mijn zoontje toen ik met 9,5 maanden gestopt was met de bv gelijk nr. 3 gegeven, vond het een beetje onzin om voor die halve maand nog 2 te geven…
Nee, Friso 3 is vanaf een jaar.
:wall: van mij misschien, maar Amélie krijgt nog steeds nr. 2. Is dat een ramp? Ik heb in de winkel niet goed genoeg gekeken denk ik :oops:
Welnee, is geen ramp hoor, maar als dit pak op is, overstappen op nr. 3 :thumbup:
nee het is geen probleem je kind een keer friso 3 te geven…
Ik heb benthe ook al eens nr 3 gegeven …
omdat me voeding was omgevallen bij een vriendin van mij … :shifty:
gelukkig had ze nr 3 in huis
@Juudje26 wrote:
Welnee, is geen ramp hoor, maar als dit pak op is, overstappen op nr. 3 :thumbup:
Zaterdag is het op denk ik en dan haal ik meteen nr. 3
Pumba op de verpakking van Friso 2 staat dat je het ook na 1 jaar kan gebruiken (bij het schemaatje met hoeveelheid flessen) dus ik zou me niet te druk maken hoor!
Waarom als je kindje 1 jaar is overstappen naar nummer 3?
Hier op het cb adviseerden ze me om dan op gewone halfvolle melk over te stappen. Scheelt ook in de portomonnee
Nathalie doet het prima op de halfvolle melk!
@Marieke_5000 wrote:
Hier op het cb adviseerden ze me om dan op gewone halfvolle melk over te stappen. Scheelt ook in de portomonnee
Ik dacht dus precies hetzelfde, Imke drinkt nu ook gewoon halfvolle melk!
Ik heb ook nooit Friso 3 gegeven bij Tim :doh: . Maar nu heb ik een pak gekregen van een vriendin die het dus over had.
Dat pak maak ik op en dan ga ik over op halfvolle melk, net zo goed, zo niet beter .
Dus was een foutje van mij Pumba, geen nr. 3 kopen, maar gewoon halfvolle melk geven!!
Ok, maar op het CB hebben ze in juni gezegd dat ik tot de volgende keer (sept.) nog even door kon gaan met opvolgmelk omdat ze dat wel kan gebruiken. Ze krijgt nu 's morgens en 's avonds pap van opvolgmelk en tussen de middag geef ik haar halfvolle melk. Dus een tussenweg :mrgreen:
Ze adviseerde trouwens wel om wanneer ze helemaal op gewone melk zit, er vitamine D tabletjes bij te geven. Doen jullie dat ook?
hier krijgt Teun sinds hij 10 maanden is, volle melk. Daar zit toch wat meer vet in, wat ze wel kunnen gebruiken (zeker als je een slank kindje hebt). Vitamine AD krijgt hij zo’n 4x per week.
@Pumba wrote:
Ze adviseerde trouwens wel om wanneer ze helemaal op gewone melk zit, er vitamine D tabletjes bij te geven. Doen jullie dat ook?
Ja Nathalie krijgt vitamine D in de vorm van druppels van de Davitamon. Dat moeten ze er wel bij krijgen omdat dat dus niet in de halfvolle melk zit.
@Marieke_5000 wrote:
Dit hoorde ik ook van iemand!
In plaats van opvolgmelk 3 kun je net zo goed gewone melk geven. En dan inderdaad vitamine erbij geven.