Op zoek naar een leuk geboortekaartje, help please!

Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een leuk geboorte kaartje maar kan er geen vinden.

Ik vind van die sierlijke kriebels heel erg leuk voor op de voorkant bijvoorbeeld, maar het moet ook niet heel druk worden.

Heeft iemand een suggestie???

Ik vind de kaarten op kaartmix.nl heel erg leuk, maar ik weet niet of dat is wat je bedoelt.

typ geboortekaartjes op google in en je krijgt 1000001 sites met kaartjes

ons kaartje komt bij koningkaart vandaan (voorheem ukkepuk) Ze hebben ook veel kaarten voor 2e/3e kindjes, tweelingen en adoptiekinderen. Wij hebben destijds een kaart uit hun collectie laten aanpassen, en dat ontwerp zit nu ook in de standaardcollectie. :inlove:

nog een tip (voor met sierlijke krullen): wij hebben besteld bij Trendygeboortekaartjes punt nl

Ik heb nu een leuke kaart gezien op designergeboortekaartjes punt nl, ik heb de afbeelding opgeslagen en neem deze mee naar de drukker, want ik wil niet via internet bestellen.

Ik vind zelf de kaartjes van Angelique Lemmens erg leuk en ook bij buskaartje vindt je erg leuke. Maar die zie wel weer veel tegenwoordig.

Zelf laten een kaartje maken bij fotogeboortekaartjes punt nl. Zij is ook heel flexibel in de wensen die je hebt.