we komen er maar niet uit :shifty: dus vraag ik jullie hulp :mrgreen:
onze zoon heet jeffrey, onze dochter jennifer-dana, en haar roepnaam is dana.
zij zou eigenlijk de laatste blijven, maar toch krijgen we er nog een meisje bij :inlove:
jennifer vind ik nog steeds een erge leuke naam, maar om je kind naar haar zusje te noemen is een beetje raar :shifty: , maar ik wil wel iets in die stijl :think: en ik kan nix bedenken. of een andere naam die bij jeffrey en dana past.
zelf kwamen we uit op
lexi
gwen
roan
vera
samantha
maar tis net niet die klik… en het liefst ook 2 namen, eerst hadden we samantha maria, maar dan krijg je s.m. :roll: :mrgreen:
hebben jullie nog leuke ideeen? kom maar op :-*
@maria74 wrote:
we komen er maar niet uit :shifty: dus vraag ik jullie hulp :mrgreen:
onze zoon heet jeffrey, onze dochter jennifer-dana, en haar roepnaam is dana.
zij zou eigenlijk de laatste blijven, maar toch krijgen we er nog een meisje bij :inlove:
jennifer vind ik nog steeds een erge leuke naam, maar om je kind naar haar zusje te noemen is een beetje raar :shifty: , maar ik wil wel iets in die stijl :think: en ik kan nix bedenken. of een andere naam die bij jeffrey en dana past.
zelf kwamen we uit op
lexi
gwen
roan
vera
samantha
maar tis net niet die klik… en het liefst ook 2 namen, eerst hadden we samantha maria, maar dan krijg je s.m. :roll: :mrgreen:
hebben jullie nog leuke ideeen? kom maar op :-*
Doe dan Maria Samantha en roepnaam Samantha…
Ik zou als ik die initialen zou lezen niet denken: goh, wat onnadenkend van die ouders zeg…Ik leg er geen link bij…
dan heb je m.s. en mn man werkt bij m&s :mrgreen:
mischien heb je wel gelijk hoor, draaf ik te ver door…
vind het gewoon zo moeilijk, bij dana kreeg ik meteen een warm gevoel bij haar naam, die wisten we al met 6 weken zwangerschap. en nu … blijf maar denken en denken…
@maria74 wrote:
dan heb je m.s. en mn man werkt bij m&s :mrgreen:
mischien heb je wel gelijk hoor, draaf ik te ver door…
vind het gewoon zo moeilijk, bij dana kreeg ik meteen een warm gevoel bij haar naam, die wisten we al met 6 weken zwangerschap. en nu … blijf maar denken en denken…
Ja dat is vervelend…En hoe warm is het gevoel bij Samantha Maria dan?
Als je die initialen zo vervelend vind doe je er nog een naam bij, dan valt het helemaal niet meer op…
op zich heb ik daar ook al over nagedacht:
samantha a… maria
dan krijg je s.a.m :mrgreen:
aan dana vroegen we voor de grap hoe de baby heet, en zij zei: evy :inlove: en dan kom ik weer met mn gedachten dat het niet met een klinker begint… :wall: :wall: maak het ons wel moeilijk :roll: 8)
mijn nichtjes heten jennifer en jessica, omdat je jennifer nog steeds leuk vind is jessica misschien een idee dan?
En een hele andere naam maar waar ik op dit moment zelf helemaal weg van ben: Celeste
mn zusje heet jessica :mrgreen:
en we hebben sinds afgelopen zondag een nichtje erbij die jessy heet, en de zoon van mn vriendin heet jessey.
ik vind jeffrey, dana en evy heel lief klinken!! :inlove:
evy is ook schattige naam voor (neem ik aan) laatste meisje :inlove:
:silenced: ik zeg niks… :mrgreen:
ik heb altijd gezegd: of 2… of 4 kids als het ons gegund is :inlove: dus als na deze een jongen komt, dan is deze dame idd de laatste dame :lol:
ik heet e… s.m. , bij de postbank schrijven ze dus de eerste voornaam voluit en de rest als initialen. Daar heet ik dus Esther (bij wijze van, want zo heet ik dus niet) S.M. Jansen (ook bij wijze van…). Dat staat uh best gek, maar het is niet zo erg dat ik daar niet mee kan leven. dus ik zou dát iig niet de drijfveer laten zijn om een naam wel of niet te kiezen.
@fiep klophout wrote:
ik heet e… s.m. , bij de postbank schrijven ze dus de eerste voornaam voluit en de rest als initialen. Daar heet ik dus Esther (bij wijze van, want zo heet ik dus niet) S.M. Jansen (ook bij wijze van…). Dat staat uh best gek, maar het is niet zo erg dat ik daar niet mee kan leven. dus ik zou dát iig niet de drijfveer laten zijn om een naam wel of niet te kiezen.
huh :eh: jij heet toch gewoon fiep :think:
:mrgreen:
maar idd, moet me mischien niet zo druk daarom maken.
Ik vind Jessica ook een leuke suggestie!
Misschien is Yara wat !
Yara Samantha, dan roepnaam Yara staat leuk bij Jeffrey en Dana.
Moeilijk he, ik weet het ook nog steeds niet!
En Jenny ipv Jennifer
dat is waar fiep :mrgreen:
yara, hebben wij ook aan gedacht :inlove: maar shenna… :inlove: :mrgreen:
en jessica kan niet, zo heet mijn zusje
@Claud77 wrote:
En Jenny ipv Jennifer
had ik ook al aan zitten denken, maar tis m net niet… had ook al aan jennisha gedacht, maar dat vind manlief niet leuk
Wij komen er ook maar niet uit.
Het is het steeds net niet, zucht
Rianne.
Lianne.
Alice.
Evy.
Zoé.
Malissa.
Chayenna.
Amy.
Kimberley
Maya.
Joy.
Ja ik weet het Shenna is een leuke naam he!!:inlove:
Nou dan ben je er toch uit, of toch nog niet die wauw?
Misschien hier nog wat suggestie’s!!
Joyce
Kaylee
Jaylinn
Shari
Lynn
Daisy
Celeste
Yentle
Savannah
Ik weet niet of het je smaak is, misschien zit er wat voor je bij?
Samantha vind ik ook wel leuk uit je lijstje, Nou ja succes!
Caithlin
Chiara
Isis
Jenna(h)
Jenna-Lynn
Jennessa
Jennilee
Kayleigh
Shania
Evy vind ik trouwens leuk en lief.
En als je Shenna leuk vindt, dan ben je er toch uit?