Heb jij een ochtendhumeur?
kon je niet slapen vanacht?
jawel
had feest gehad was laa thuis nog even tv gekeken en kok natuurlijk :mrgreen:
wat erg dat je ouders er niet meer zijn bianca :hug:
best wel idd :?
ben je ze op jonge leeftijd al verloren
mijn vader niet echt overleden althans niet dat ik weet, ik voel wel zo en gedraag erna vandaar antwoor dja
ouders gescheiden toen ik 11 was toen mijn vader weggegaan ( ik mocht en wou niet bij hem zijn , mogen van politie niet)
mijn moeder is voor ene jaar of7 terug overleden jemig zeg 7 jaar trug al weer… das lang al
ze werd 45 ik was toen 21
:kaars: voor mama die ik zeker nu enorm mis de afgelopen maanden eig mis ik haar vreselijk…
jeetje bianca, wat erg zeg :hug:
heb je goed contact met de rest van de familie?
nee hebben geen kontakt met andere familie geen neefs nichten oid alleen mijn 2 zussen
maar die zijn me 1000x zo veel waard :thumbup:
hou ij van honden?
Alleen van mijn “eigen” jack russel jimmie,
voor de rest vind ik ze alleen leuk te zien op straat
en katten?
strijk jij je beddengoed?
ik strijk niks , alleen als ik op een feest moet en een blouse aan wil en sommige zomerkleren, verder zo min mogelijk
@oessie wrote:
en katten?
ik heb hekel aan de manier waarop katten leven in nederland…
katten zelf zijn best aardig maar als je als een huisdier wilt voed het dan ook zo op
wat bedoel je daar precies mee?
NU zoals ene hond bedoel ik.
Ik bedoel ene hond betaal je belasting voor en laat je uit aan een riem, een kat sjouwd maar als een wild dier door ander mans tuinen vreet eten van ander mans aanrecht en dat mag maar…
daar heb ik een hekel aan , als je dan een kat wilt als husider neem em dan ook als huis dier en niet zeggen dat niet kan , een hond is ook tot huisdier gemaakt
:mrgreen: