Ik heb endometriose een chronische aandoening , in een erge vorm.
Door bijwerkingen van lucrin veel pijnklachten in gewrichten en aanhechtingspunten in mijn lichaam waardoor lopen tillen en fietsen bemoeilijk is, ik heb een doorverwijzing nar het umch reumatoloog.
En ik heb vorig jaar een val gemaakt ( flauwvallen) ws door bijwerkingvan lucrin en daar bij mijn gewrichtje in kaak aangedaan, daar loop ik voor bbij kaakgewricht en moet ik over een maand of 2 een behandeling vo rondergaan ( licht operatief poliklinisch)
Ow meis wat erg voor je.
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wil je wel een hele dikke :hug: geven !!
En hoop dat de medicijnen het een beetje draagbaar voor je maken :-*
geen zorgen hoor ,
t lijkt heel wat ( is t ook) maar ben het "gewend"voor zover kan…
met de medicijnen is het te doen. en leef meer voor de dingen waar ik energie en kracht uit haal en fijn vind
:-* dank je wel ,
wat g aje vanavond doen
even zien of er iets op tv komt en dan bankhangen
anders kok ken
en nu eerst zo eten koken
heb jij een snotneus
heb jij een puist op je neus
nee geen puisten
Heb jij veel moedervlekken ?
heb jij sproeten?
Ben benieuwd naar de bloemen bianca waar had ze dat aan verdiend of gewoon zomaar ??
welke bloemen vind je mooi
@romata wrote:
Ben benieuwd naar de bloemen bianca waar had ze dat aan verdiend of gewoon zomaar ??
Ze liggen bij haar grafje, je bedoeld toch de bloemen aan mijn petekindje Anne*?
Gewoon omdat ik haar mis, vandaag is het hemelvaartsdag, mijn moppie is in de hemel… en dan vediend ze even extra aandacht die ze eig echt had moeten krijgen ik heb haar haarspeldjes mee genomen symbolisch die had ze moeten dragen
de bloemen
wat ga je vandaag doen
schoonmaken van de roosters en verwarming in de kamer ( nog niet gedaan ) en beginne met verven in de slaapkamer en vboodschappen doen
en de spullen halen van de winkel die ik gisteren heb gekocht en vanavond mijn tafel en stoelen halen van MP af
vind jij koeien eng?
vrraag at aan hedje? :mrgreen:
neee