Ons meisje staat in de Hema folder!

Op de mail die ik altijd krijg (hier bezorgen ze de folder niet) staat ze ook… Heel duidelijk!!!

idd een prachtfoto!!! :inlove:

Ik kreeg de mail net ook, maar hij wil hem bij mij niet goed openen. Maar jeetje ze is inderdaad goed in beeld haha!

Je kunt ook stemmen op haar foto op de site. Geen idee of ze er wat mee kan winnen, maar ik heb maar alle hartjes gestemd. :inlove:

Ja klopt inderdaad. Maar ach heb niet het idee dat ik een kans maak hoor. Weet je met zulke wedstrijden is het maar net wie het grootste netwerk heeft en ik weet wel zeker dat ik dat niet zal zijn haha.

Ik heb ook op Lynn gestemd :inlove: .

Wat een mooi meisje !!!

:inlove:

Ow wat mooi :inlove:

Wat een onwijs lieve en mooie foto!

Ik vind het niet raar hoor dat ze erin staat haha.

Wij krijgen zelf geen folder, maar ik ga even op de site kijken!



en dan meteen even stemmen

Oh wat lief van jullie allemaal :-*

Aahhh, wat een superschattige foto Gismo! Geen wonder dat die er in staat! :inlove:

@Mutsie86 wrote:



Wij krijgen zelf geen folder, maar ik ga even op de site kijken!




Stom he, wij krijgen ook geen folder :evil: :evil: En de Hema is hier maar 10 km vandaan, in 2 plaatsen zelfs!

Nouja, aan de aanbiedingen in de folder heb je toch nooit wat, tegen de tijd dat je de folder krijgt, is de aanbieding al halverwege de week en 9 van de 10 keer uitverkocht :evil:

Karin, gewoon op maandagmorgen even kijken op de site van de Hema. Dan staat de nieuwe folder altijd online. En 9 van de 10 artikelen kun je online bestellen en afhalen in het Hema filiaal naar keuze. Ideaal!

@gismolo wrote:

Karin, gewoon op maandagmorgen even kijken op de site van de Hema. Dan staat de nieuwe folder altijd online. En 9 van de 10 artikelen kun je online bestellen en afhalen in het Hema filiaal naar keuze. Ideaal!




Ja ik krijg zelfs een mailtje met de folder, maar ik heb altijd zoveel te doen op de pc dat ik het heel vaak vergeet. Ik heb liever een folder in de bus :oops:

Ja dat snap ik wel hoor! Maar vind het zo raar hoe die folderverspreiding gaat overigens. Wij hebben de folders altijd al op zaterdag in de bus.



Dusseh de volgende keer zal ik je even tippen als er leuke dingen instaan :wink:

Graag :thumbup: :smiley:



Ik heb trouwens wel even gestemd op dit lieve mooie meisje. Alle foto’s draaien nu nog voor mijn ogen maar ik heb haar gevonden :thumbup:

Super dankjewel :-*



Ik vind het opzoeken van de foto inderdaad ook een beetje onhandig zeg maar.

o wat schatttig zeg!!

wat een geweldige foto. gefeliciteerd. :smiley:

gestemd! :wink: Tis ook ècht een plaatje, vind ik!

Wat een onwijs mooie foto van jullie mooie meisje Lynn