We zitten flink aan de drie r’s, zo ongeveer al sinds zijn geboorte.
Meneer ligt ingebakerd als hij in bed ligt.
Maar als hij wakker is of bij ons in bed ligt als ik m voed…
Lijkt het net of ik een mini-adhd-ertje heb. Wat een onrust en wat een getrap met die benen. Gezwaai met die armen en zijn koppie gaat alle kanten op. Hij kan heel geconcentreerd naar dingen kijken, lijkt supergeïnteresseerd in alles maar als hij eenmaal in bed ligt komt hij nog niet tot rust, want dan bekijkt hij de hele kamer tot hij er simpel van wordt en dan wordt hij helemaal onrustig. Het is net of hij echt alles in zich op wil nemen.
Hij drinkt verder goed, maar ik heb m nog nooit een seconde stil zien liggen volgens mij (inbakeren kun je moeilijk de hele dag doen he )
Kent iemand dit?
Ben gewoon benieuwd waarom een baby zo onrustig kan zijn.
Hier exact hetzelfde. Nou heeft Ruben wel heel veel meegemaakt dus ik dacht eigenlijk dat ie daarom zo onrustig is :think: . Maar hier ook geen seconde stilliggen tenzij hij ingebakerd is. Altijd met de benen trappelen en ook heel veel spierspanning vaak. Als hij bij me op scvhoot zit is dat ook alles behalve ontspannen :roll: .
Dus ja hier precies ook zo maar ik weet dus ook niet wat het is :roll:
Yep, same here…
En we zijn nu bijna 10 maanden verder, en ipv dat het verbeterd, lijkt het alleen maar te verergeren, iig de nachten…Overdag is hij rustiger, ws omdat hij zich ook goed kan vermaken nu. Pan en houten lepel zijn hier zwaar favoriet :inlove: . Maar de nachten…mennnnnn…
Verklaring van het CB is ook dat het ws komt dat hij altijd zo alert is en alles lijkt op te zuigen. Dat moeten ze 's nachts verwerken. In de eerste maanden was hij overdag ook altijd heel druk, maar dat neemt nu overduidelijk af. Nu is het nog wachten op de nachten…Ik denk niet dat het door het inbakeren komt hoor, ik denk dat het karakterafhankelijk is. Wij merken het hier ook echt als we met Yanniek een dagje weg zijn geweest. Dan is het 's nachts helemaal feest en wordt hij erg vaak wakker en woelt hij de hele tijd.
Iig veel sterkte, en zodra het hier over gaat (ik blijf hopen ) dan laat ik het je weten . Enne als jij de ontdekking doet waardoor hij rustiger wordt 's nachts, laat het me even weten, dan ka ik dat ook proberen (alle standaard dingen zijn hier al geprobeerd…) :roll: .
Ik denk dat hij zonder inbakeren en regelmaat nóg veel onrustiger zou zijn! Zou daar zeker aan vasthouden!
Maar misschien kun je eens langs een osteopaat, om te zien of er geen fysieke reden voor z’n onrust is? Misschien zit ie letterlijk niet goed in z’n vel, werveltje of schedeltje wat scheef ofzo…
Wij hebben Mateo ingebakerd en dat was helemaal geweldig voor hem…
Toen Micah ook erg onrustig bleek hebben we hem ook met de pacco ingebakerd…Het kind werd er helemaal hysterisch van…
Heb een bakerzak gekocht en het was helemaal goed met meneer…
Misschien is Lev geen pacco-kind maar een bakerzak-kind