ik krijg een meisje en de vader is…The Neighbor Kid
mijn dochter was ttrouwens wel een plaatje :inlove: haha
Gelukkig ik ben niet zwanger
:lol: :lol: :lol: Een jongetje van …de PAUS??? :lol: :lol:
Ik ben niet zwanger
Holy &#%@! You seduced the neighbor’s kid, you cradle-robbing hussy! I hope for your sake he’s over 18. We sure hope he resembles your husband. . .
:shock: :lol:
Ik krijg een dochter van Dick cheney :shock: :shock: :shock: :shock:
haha wat een ouwe vent!!
Oh ja ze heet: Cloe Courtney Cheney
jaja :mrgreen:
@Dores wrote:
:lol: :lol: :lol: Een jongetje van …de PAUS??? :lol: :lol:
Hier ook al…oh oh oh die paus :naughty: :mrgreen:
It’s A Girl!
you’re going to be the proud parent of a baby girl, and just look- isn’t she just so damn cute! Based on our remote test results, your beautiful baby girl will weigh about 6 lbs, 3 oz and have brown hair and gray eyes. Truly a Wonder To Behold!
Vader is :
Fabio
You little Fabio-stalking vixen! Admit it- the only way this could happen is if you tripped him and beat him to the floor. Congratulations on your cat-like reflexes.
De naam van de kleine luid :
Melanie Stephanie Fabio
Thursday, december 25 , 2006
7:16 in the evening
weighing 6 pounds and 3 ounces
hahaah ik krijg een jongen van de postbode
En zijn namen zijn Gabriel Daniel Mailman
Ik krijg een dochter van de pool guy, ze gaat Erin Hannah Pool Guy heten!
En weet je, ze lijkt sprekend op de dochter van tijgertje1982 :think: :think: :think: :lol:
ik ben zwanger en tis een jongen en michael jackson is de vader
en daar was ik t niet mee eens en heb een andere vader gekozen en toen werd t arnold swarzeneggert!!!
ik was eerst niet zwanger, maar mocht nog eens testen. Toen was hier ook zwartzennekkert de vader. Haha, alleen toen had ik m weggeklikt maar wilde toch nog even de naam weten. Nou, kreeg ik mooi een oude vrouw als vader :think: gelukkig mocht ik een andere vader kiezen. Maar op een gegeven moment kreeg ik alleen nog maar de postbode :roll: :thumbdown: Naam van de baby: melissa mailman :roll:
Haha ik was eerst niet zwanger… 2x wel
En de vader (hoe verrassend) was Fabio…
Ik krijg een dochter hahahaha lol :lol: wel met sleet oogjes :lol:
Meisje: Emma Courtney Pope! :lol:
This is so wrong on so many levels.
Emma trouwens wel een mooie naam.
Hahaha en iedereen maar denken dat ik naar de kerk ging om in de biechtstoel bij de paus te biechten :lol:
Yep een dochter van DE PAUS !!! OEPS
hahahaha
nou ik ben ook zwanger van een meisje weer ooo boy maar dit keer heeft ze rood haar en grijze ogen en de trotse vader is…
dick cheney :shock: :sick:
groetjes nathalie
Eeuuhhh…ik ben zwanger van een jongen…de vader…is…de postbode :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Cameron Matthew Mailman…
Leuke naam iig…Cameron…