ongesteld

help :shifty: ik loop leeg :mrgreen:



nee, even serieus, ik ben nu voor de 2e keer ongesteld en ik verlies echt heel veel bloed…nog veel meer dan in de kraamweek (ben de kraamverbanden maar aan het gebruiken totdat ze op zijn)…

Vorige maand was ik nauwelijks ongesteld.



Ik voel me inmiddels behoorlijk slap worden en erg moe. Voor mijn zwangerschappen was ik altijd maar 3 dagen ongesteld, verloor ik vrij weing en had nergens last van :thumbup: nu doet alles pijn, vooral m’n buik en rug…

Tussen de zwangerschap van Teun en Stijn ben ik maar 3 keer ongesteld geworden :mrgreen: en nu dus dit…blijft dit zo en is dit wel normaal??

Hoi hoi,



Ik heb het ook gehad, althans het klinkt erg bekend in de oren, terwijl ik heb bij de anderen lang niet zo erg had.



Dacht ook: is dit normaal?, zelfs de zwaarste tampon (die het meest op zou nemen) was nog niet voldoende!!! idd. helemaal niet prettig, maar het kwam bij mij iig wel weer goed, misschien heb je daar iets aan.

Ook bij mij was het zelfs erger dan in de kraamweek.





Groetjes van Mij

Ben je aan de pil? Ik had het ook heel erg na de zwangerschap en toen ik met de pil stopte was het over en heb ik weer een bijna pijnloze en normale menstruatie…

nee, ik ben niet aan de pil. Voor de zwangerschap van Teun was ik wel aan de pil, microgynon 30. Maar ik wilde eigenlijk niet meer terug naar de pil, het beviel me wel prima zo.

Toevallig (??) was het bij mij ook de 2e keer na de bevalling zo.



De eerste keer was vrij normaal, wat weinig zelfs, maar de tweede keer liep ik ook helemaal leeg!



De keer daarna was het alweer wat minder, maar het is tot nu toe wel telkens meer gebleven dan voor de zwangerschap. Toen was ik ook aan de pil, microgynon30.

Dus zonder pil, na de zwangerschap is het wel heftiger en langer geworden dan daarvoor. Maar het is maar 1x zo ontzettend veel geweest!



Succes ermee!

De eerste ongesteldheid stelde bij mij ook niet veel voor, maar ik had de 2de keer ongesteld het ook zo erg, ik wist niet hoe ik het houden moest, ik had de tampons voor zwaarste ongesteldheid en die waren binnen 20 min of halfuurtje helemaal vol, heb toen ook maar maandverband gehaald ook voor zware ongesteldheid maar kon echt om het half uur verschonen vreselijk gewoon, ben er net weer 1 dag vanaf gelukkig, ik hoop toch echt dat het niet zo blijft.

pfff gelukkig ben ik niet de enige dan…het is echt niet leuk, gister zat ik bij de film en dan zit je niet echt gemakkelijk zeg maar (er was ook geen pauze) :roll:

hopen dat het gauw voorbij is…bedankt voor jullie reacties!

:smiley: Hallo allemaal, even aan het rondsnuffelen en kwam hier terecht.



Wat jullie beschrijven is normaal, de 2e ongesteldheid na de bevalling is heftiger en duurt langer dan de 1e menstruatie nadat je bevallen bent. Heb ik ook gehad, ben in april bevallen van dit jaar, en las toevallig in een of ander blad, kinderen of jonge ouders of wat dan ook, dat dat normaal is en voorkomt bij de 2e ongesteldheid nadat je dus bevallen bent. Dus, hoe het ook mogelijk is, hoort erbij, hebben wij moeders dus bijna allemaal.

Groeten allemaal.