ongesteld na bevalling

Hey meiden.

Hoelang duurde het voordat jullie ongesteld werden na een bevalling en gaven jullie toen borstvoeding of flesvoeding?

:-*

Na een paar weken alweer ongesteld… borstvoeding… bij de 2e idem… ook borstvoeding…

Hier bij Lars borstvoeding gegeven. 2 maanden volledig en de 3e maand afgebouwd.

Met ongeveer 4,5 maand weer ongesteld.

6 weken

fles voeding en meteen 28 dagen na de bevalling. Beide keren :mrgreen:

Na even ruim 8 welen alweer :? En dat terwijl ik volledig bv gaf!!

Na 9 maanden, regelmaat was daarna nog ver te zoeken. Heb 14,5 maand borstvoeding gegeven.

Groetjes Moon.

na bijna 3 maanden (net voor mijn verlof afgelopen was) en heb flesvoeding gegeven. Heb zelfs toen nog een keer getest want ik snapte er niets van dat het nog niet teruggekomen was.

Precies op de laatste dag dat ik borstvoeding gaf, werd ik ongesteld.

Dat was na 6 maanden. Ik heb tot 5 maanden volledige borstvoeding gegeven en ben het daarna gaan afbouwen.

met bv na 6 weken :roll:

en zonder bv na 4 weken

pas na volledig stoppen bv, deze ronde vooralsnog ook nog niets gezien bv houdt het hier dus goed tegen

Bij de eerste na 4 maanden en bij de tweede na ehm 5 / 6 maanden (met volledig bv).

Groetjes,

Femke

Bij de eerste heb ik16wk bv gegeven. 2wk na het stoppen werd ik voor het eerst weer ongesteld.

na 6 mnd … en ik dacht dat ik weer moest bevallen :shock: was best pijnlijk … daarna was het weer als vanouds

Bij Sasja na 6mnd, Bij Cayla na 6 weken en nu nog steeds niet. Allemaal volledig bv.

half jaar tijdens volledige bv

Wat grappig dat het zo verschillend is bij iedereen. Zelf ben ik het nog niet geweest, mag nu ook wel komen van me :oops: