Ongelofelijk veel lucht

Anne heb teveel lucht binne gekregen denk ik en heb daardoor buikpijn en boert steeds en laat windjes,maar ze blijf maar huilen, we proberen alles om ze eruit te krijgen,iemand nog tips ? het is nu vanaf half 6 ofzo al bal met korte tussen pauzes ???

Wat vervelend voor haar :frowning: ik hoop dat het snel over is!!! :hug:

Helaas geen tip :?

zegt heel zachtjes ze slaapt :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray:

ook geen tip voor je,maar hoop mee dat ze lekker kan slapen :pray:

wakker :cry:

@kimmiejj wrote:

wakker :cry:

das dan weer minder :hug:

Warme kruik ??? Flesje??? Fietsen met de beentjes?? Cinababy??

maar denk dat je vceel al geprobeert hebt.

warme kruikgeen optie zweet al als een tierelier die kleine meid

De (.) wil ze niet ff gauw wat melk gekolft en in een flesje wil ze ook en cinababy niet in huis

:o :eh: :wall:

arm ding

Chloe heeft het ook dagelijks uren achter elkaar en jammer genoeg is er niet veel wat je kunt doen.Wat hier een beetje helpt is rondjes masseren op haar buik, klein beginnen vanuit de navel en dan de rondjes steeds groter maken.De ene keer helpt het de andere keer niet.

Wat ik bij Simone altijd deed, was warm water laten drinken en dan tegen je aan laten liggen. :thumbup: Gegarandeerd succes hier :oops:

Met de beentjes fietsen.

Of wat hier wel helpt…ze op je onderam leggen op haar buik met hoofdje in je armplooi dus buik ongeveer op je hand. Is na een tijdje wel vermoeiend om zo rond te lopen maar het werkt hier vak wel goed(denk door de tegendruk op de buik van je arm)

Heeft ze nog lekker kunnen slapen? Hoe is het nu?

Wat Dietske zegt helpt hier ook het beste en fietsen.

Of lekker in een badje doen en daarna masseren, vind Maud ook heerlijk als ze krampjes heeft.

masseren nooit te ver vanaf de navel en met de klok mee masseren (aldus de juffrouw van de babymassage) Overigens hielpt dat hier voor geen meter als Nena krampjes heeft… Leuke cursus, maar je hebt er wat dat betreft dus niet zoveel aan.

Lekker in een draagdoek hielpt hier nog wel, liefst op een hoopje in elkaar gezakt… (dat je denkt… dat kan noooooit handig liggen)

gr

muts

Wat bij ons op den duur het enige was wat echt hielp was een rondje in de draagzak. Dan ging papa een uurtje lopen, mama een uurtje slapen en meestal sliep ons kleine vent bij thuiskomst nog minstens een uurtje verder.