omg. tuitjenhorn noord holland

enne… ik zou ook even Siem-kroelen doen hoor 8) (bemoeit zich met zaken waar ze zich uit moet houden :mrgreen: )

ik ga hopelijk in elk geval driftig ondeugdje wessel knuffelen, he mariek? :inlove:



wij gaan over 6 dagen. nu al zin in!!

enne siem knuffelen klinkt ook wel heel verleidelijk indd :inlove:

kunnen wel een minimeet houden :mrgreen: nog iets wat je kan doen :stuck_out_tongue:

@Selena wrote:

kunnen wel een minimeet houden :mrgreen: nog iets wat je kan doen :stuck_out_tongue:




:mrgreen: :mrgreen:

haha ja Ik ben er dan bij hoor :mrgreen: Gaan we met de kids allemaal naar holle bolle plons 8)

sprookjeswonderland, kent iemand dat?

Ja! Een van onze favoriete parken! Heerlijk en je kan er de hele dag volmaken!



Heb je de website al bekeken? Wij gaan meestal 2 keer per jaar (zomer en winter), heerlijk sproojesbos, leuke speeltuin en ook wat electrische attracties.



Prijs is prima, eten is niet te duur…



AANRADER!

:shifty: Hele andere reactie, maar aan ons is het totaal niet besteed… L rende meteen het hele sprookjesgedoe voorbij en ging naar de speeldingen (die je ook ergens anders wel kunt vinden). Hangt er een beetje vanaf of je into het sprookjesgebeuren bent en van geknutselde huisjes met luidsprekerverhaaltjes en zo houdt denk ik. Houd er rekening mee dat het nog wel een uur rijden is vanaf Tuitjenhorn. Enkhuizen zelf vinden we wel erg leuk trouwens :thumbup:

twee verschillende reacties dus :slight_smile:

ik hoop op wat meer reacties!

juist omdat het idd nog een uur rijden is, vond ik het prettig om wat reacties te lezen, maar 1-1 heb ik dus nog niet veel aan :smiley:

Wij zijn vorig jaar met de bso er geweest en ik vond het daar erg geslaagd. Enige nadeel was dat we echt overal muggen zagen. Phff het was echt niet normaal zoveel muggen.



Als je er geen hele dag kunt vermaken kun je altijd nog even doorrijden naar de andere kant van Enkhuizen naar het zuiderzeemuseum. Is ook leuk voor kinderen.

@Mex wrote:

Stond me iets van bij dat deze vraag al eens voorbij was gekomen ;):

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5239174#5239174



@Mex wrote:
Blote voeten pad en modderbaan in Schoorl? Nou wonen we er toch niet ver vandaan en zijn we regelmatig bij de Klimduin te vinden, maar die kenden we nog niet :thumbup:



Eens denken wat er nog meer leuk is in de regio…
  • Fort Kijkduin in Den Helder
  • Zelf fruit plukken in de Kneppeltuin (ongeveer 2-3 km bij De Bongerd vandaan)
  • Op donderdagen de Westfriese markt met optocht in Schagen, in de zomervakantie met een wekelijks wisselend thema
  • Landgoed Hoenderdaell in Anna Paulowna
  • Dagje Texel
  • Strandje bij recreatieplas De Wiel in Schagen, kost je niets
  • Recreatiegebied Geestmerambacht, ook goed bereikbaar en waarschijnlijk leuker is recreatiegebied Het Twiske
  • Een bezoekje aan biologisch-dynamische boerderij De Buitenplaats in Eenigenburg (google loeigoeiezuivel)
  • Strand genoeg… Callantsoog, Hargen en Petten zijn vlakbij en als je naar Sint Maartenszee gaat (bij de Goudvis, mooi te combineren ;)) kun je eerst een wandeling maken door de duinen voor je bij het strand komt. Egmond aan Zee, ook leuk :smiley:



    Wel even roepen als je me ergens tegenkomt hoor! :lol:



    Grappig, 2 jaar geleden gingen wij juist bij jou om de hoek op vakantie Knipoogje 8)




haha en ik reageerde in dat topic ook gewoon precies hetzelfde als hier. gooi er een kwartje in en ik reproduceer gewoon weer een antwoord dat ik eerder al gaf :mrgreen:

@Mex wrote:

Nee, is heel kleinschalig! Maar misschien juist daarom juist leuk 8)




Dan gaan we er vast eens heen. Vind iets kleiner voor Siem mooi zat.

Callantsoog gaan we ook wel geregeld heen maar voordat je bij het strand bent. :roll:

En, bevalt het hier :mrgreen:



Toevallig ben ik a.s. maandag nog in tuitjenhorn, m’n fysio zit daar :wink:

Zal ff zwaaien haha.

het bevalt hier zeker :slight_smile: ! zit je fysio in het gezondheidscentrum? ben daar toevallig vandaag langs gefietst :smiley:

Mooi zo dat het bevalt!

:smiley: :thumbup:

Leuk, veel plezier nog! Mijn signalement staat hieronder 8) :mrgreen: :wink:

iemand een idee voor een binnen activiteit??

we regenen onze caravan uit… de voortent heeft een eigen modderbad en ik vind het dus wel tijd voor een leuke binnen iets.



dus dames, roept u maar!

Ballorig, zwemmen (haha :wink: ), de goudvis is ook iets binnen.

bakkerijmuseum medemblik, marinemuseum den helder



Balen he dit weer! :hug:

Jullie treffen het niet he! :frowning:



Holle Bolle Boom en Plons heb je vast genoeg gezien van binnen inmiddels :wink:. Bij de Goudvis is een binnenspeeltuin, dus dat is eigenlijk meer van hetzelfde (net als Ballorig in Heerhugowaard).



Eh verder… Warme chocomel drinken bij een strandpaviljoen (bijv. Woest in Callantsoog), museum/zeeaquarium Fort Kijkduin in Den Helder, google eens op De Karavaan om te kijken waar in Noord-Holland dit rondreizend theatergezelschap zich bevindt en misschien zit daar iets voor jullie bij, als je wilt winkelen overdekte winkelcentra Middenwaard in Heerhugowaard of Makadocentrum in Schagen (kun je gelijk een ijsje halen bij Picobello op de Gedempte Gracht en de kerktoren beklimmen - edit, kerktoren is alleen op donderdag), bioscoop Cinemagnus in Schagen (wat meestal ook leidt naar de Mc daarnaast :roll:), pottenbakkerij de Witte Driehoek in Schoorl (zelf nooit geweest, dus geen ervaringstip), de Beverwijkse Bazaar (oftewel de Zwarte Markt) op zaterdag of zondag. Zit daar al iets geschikts tussen? :shifty:

Bedankt voor jullie tips. Fort kijkduin en de goudvis hadden we al gehad, gisteren al naar schagen geweest en de toren beklommen en dus vandaag maar naar het kaasmuseum geweest. Gelukkig vermaken we ons nog prima maar de.holle bolle boom heb ik wel gehad inderdaad…