Om knettergek van te worden: RAADT HET GELUID!!!!

@juulke wrote:

Ook al raad je het, dan nog is de kans klein dat je het geld pakt. Je moet wel teruggebeld worden nl. Een vriend van me had het één van de vorige keren al heel snel goed geraden en doorgegeven, maar werd niet gebeld. Toen hij twee dagen later het antwoord hoorde en dus gelijk had gehad, baalde hij wel.



Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer ze iemand precies terugbellen. Na een bepaald bedrag, na een bepaald aantal telefoontje/sms’jes? Ik ben er nl. van overtuigd dat ze het goede antwoord allang hebben.



Maar even ontopic … een vreselijk verkouden haan 8), twee bakstenen die over elkaar heen schuren, een tegelsnijder, een bloempot die over de tegels wordt geschoven of iemand die aan het klunen is op zijn terras.




dan heeft die vriend toch iets fout gedaan :wink: Je moet je naam smsen, niet het antwoord. Er zijn ook al een aantal keer geluiden geweest die gewoon met een paar dagen geraden waren volgens mij. Ze weten dus echt niet wie het goede antwoord weet, dus als ze iemand kiezen om terug te bellen kan diegene het antwoord wel of niet hebben.



Maar goed, wat het is. Geen idee. Maar het komt me ook helemaal niet bekend voor ofzo. Dus misschien is het iets wat ik niet gebruik of waarvan ik straks denk; ‘o was dat het’ (net als bij de vorige geluiden :oops: )

Het is geraden, gelukkig niet wat ik dacht.



Het was een burolamp.



http://www.qmusic.nl/page/hetgeluid

helaas was ik het niet :frowning:



zou zweren dat het de dissel open maken bij de caravan

En hebben jullie al een idee wat het nieuwe geluid is? Ik hoorde 'm net voor het eerst, ik denk dat er “iets” open gemaakt wordt, “iets” erin gedaan en weer dicht gedaan wordt. Maar wat is dat “iets” :think:



Misschien het vullen van een nietmachine ??

Ik heb nog niet gekeken of dat al bij de foute antwoorden staat.

Heb wel gesmst, maar nog niet terug gebeld.

Er is al weer een nieuw geluid (kan het alleen niet vinden op Youtube). Het tweede was het geluid van een luciferdoosje.

@kaboutertje wrote:

:think: nee, hier sky radio eigenlijk,



mááááárrrrrrr om jou uit je lijden te helpen verlossen, zal ik vandaag omschakelen naar Q-Music ok! :mrgreen:




Ja graaaaaaaag!!! Dank je! :dance: :-*

Haha en heb je al op de site gekeken of dat al is genoemd?

Haha heerlijk! Heb ff op de site gekeken maar een veer is al heel veel keer genoemd. vind het net klinken of er ergens aan getrokken wordt en dat dat dan weer iets terug schiet. Hmmm, ga zo mijn veluxraamrolgordijn maar eens martelen, kijken of dat er op lijkt. :mrgreen:

Haha dan moet ik wachten tot vanavond, want dan is mijn man weer thuis met de auto. Die ene kras extra maakt ook niet meer uit haha!

Ik heb nog steeds geen flauw idee. Werd vanmorgen om kwart voor zeven al wakker van Ruud de Wild die aan het bakkeleien was met Jeroen Kijkindevegte over een of ander lied van kinderen voor kinderen. :wall: :wall: :wall:

Jammer dat het geraden is. Had best een leuke bestemming geweten voor het prijzengeld! :mrgreen: