Olifantje Antwerpen, spannend! GEBOREN PAG. 83!

@Maris wrote:

@Sweet-Love wrote:
Haha iedereen volgt de bevalling, alsof die van ons niet zwaar genoeg was.

gelukkig was de mijne nog geen 4 kilo: stuk beter dan 100 kilo er uit werken :lol:

maar zwaar… ja dat kun je wel zeggen!

:lol: Zou wat zijn als je kleine (mooie) meid 100 kg was! hahaha.

Overigens is ze weer opgestaan.

grrr baal echt dat iki geen beeld heb :wall:

En ze verliest iets???

lekker, laat alles maar lopen :lol:

En staat uitgebreid t e poepen

whahahaha :mrgreen:

@oessie wrote:

:evil: kan ik me helemaal voorstellen

@Joepie! wrote:

Ik weet bij koeien…tsja, misschien wel appels met peren vergelijken, geen idee…maar als koeien gaan liggen weet ik dat dat niet goed is…dan geven ze het op en hebben ze hulp nodig.

huh… hier is het als koeien gaan liggen dat ze zich overgeven aan de ‘bevalling’ dus dat het vaak snel gepiept is! :roll: teminste dacht ik altijd, want me pa zei altijd! mooi… hij gaat rustig liggen… dan kan ie nu ff werken!

@Joepie! wrote:

@oessie wrote:

heb jij daar ook last van?

@oessie wrote:

Blijven refreshen…

Ze krijgt het na mijn idee echt elk minuut zwaarder, ze loopt langzamer en steunt keer op keer elke keer een kant op.

Mooi poep eruit, ruimte voor de weg naar buiten voor de baby (hoe heet eigenlijk een babyolifant?).

Kom maar op!!

Een olifanten jong kun je aan de achterkant helemaal het geboortekanaal door zien gaan! Dat is erg mooi om te zien (maar ook pijnlijk hoor)

Wat is het grappig om dit live verslag van ons te lezen hahaha, er zijn zo ineens 2 pagina’s bij hahaha

WOW zal het nu???

@oessie wrote:

@Joepie! wrote:
@oessie wrote:

heb jij daar ook last van?

Nee, gelukkig niet!

Het is nu wel heel druk daar!

@Joepie! wrote:

Mooi poep eruit, ruimte voor de weg naar buiten voor de baby (hoe heet eigenlijk een babyolifant?).

Kom maar op!!

kalf

wat ik me af vraag heel dom misschien maar zouden ze de stal niet nog schoon moeten maken lijkt me zo vies voor een kalf

@kaboutertje wrote:

Een olifanten jong kun je aan de achterkant helemaal het geboortekanaal door zien gaan! Dat is erg mooi om te zien (maar ook pijnlijk hoor)

Wat is het grappig om dit live verslag van ons te lezen hahaha, er zijn zo ineens 2 pagina’s bij hahaha

WOW zal het nu???

Moet ze wel een mooie camerapositie aannemen :mrgreen:

@hendrika wrote:

wat ik me af vraag heel dom misschien maar zouden ze de stal niet nog schoon moeten maken lijkt me zo vies voor een kalf

Doen ze waarschijnlijk niet omdat het dan onrustig word.

Arrrh, schrik me rot! Was net even op groot beeld aan het kijken en toen kreeg ik ineens sms. :shock: :lol:

@Sweet-Love wrote:

@hendrika wrote:

Doen ze waarschijnlijk niet omdat het dan onrustig word.

Denk ik ook, laat ze eerst maar in alle rust bevallen