Olifantje Antwerpen, spannend! GEBOREN PAG. 83!

@Joepie! wrote:

Ik vind wel de vloer heel smerig :shifty: daar moet straks een babyfantje liggen…tussen de drollen!

Oh ze gaat liggen…oh, toch maar niet! Spannend…

En daar heeft ze ook al haar slijm laten lopen

Ze hebben vanmiddag rond 16 uur t hok nog schoongemaakt maarja ze gingen meteen weer door met schijten :lol:

Maar ze moet echt afzien nu he :frowning:

Het ziet er idd niet fris uit, maar ze zullen haar ook rust gunnen ipv steeds binnenlopen.

Ik hoop voor haar dat het nu snel komt!

Maarje, dat slijm hoort bij de bevalling…dus dat is niet zo erg…maar al die drollen…

Maar ik kan me ook voorstellen dat ze nu dat hok even niet schoonmaken!

oww gaat ze nou tegen die ander leunen, gossie

T stukje park waar ze zitten is vandaag ook afgesloten geweest voor het publiek had ik ergens op de site gelezen.

@Jubbes wrote:

oww gaat ze nou tegen die ander leunen, gossie

Ja May is heel hulpvaardig naar dr moeder toe. Tante houdt beetje afstand op het moment.

Ja en blijft afgesloten tot de kleine (wat je klein noemt) er is, en dan nog 2 dagen.

Ben bnag dat het vannacht gaat gebeuren…

Daarom vind ik het ook zo goed van hun dat ze dit mogelijk maken. Zo kunnen we toch meegluren en genieten van de kleine straks.

Prachtig! Hoewel, hoop dat het snel mag gebeuren nu want ze zal doodop zijn. Ze kan volgens mij ook niet gaan liggen nu? dan plet ze haar kleine toch?

Ik kijk ook al de hele dat op en af…

Spannend…

hihihi ik kijk ook nogsteeds, zie wel een hele hoop olifantenpoep liggen, weet neit of ik in zo’n verloskamer geboren zou willen worden hoor!

Ik heb het idee dat het ook nog wel even zal duren, ze is wat onrustig, maar echte persdrang zie ik nog niet! :think:

k heb wel het idee dat ze steeds beweeglijker word en meer drang rijgt ,

Ze gaat liggen nu!

Ze ligt :pray: :pray:

Ze ligt! Zal het?

Ze ligt!! :shock:

:pray: :pray:

aaaah gosss ze is gaan liggen

Aaaah, wat is May toch zo lief voor dr moeder :inlove:

Hahah iedereen ze ligt!