Olifantje Antwerpen, spannend! GEBOREN PAG. 83!

@Maris wrote:

ze gaat liggen… gaat het nu gebeuren?


Vroeg ik me ook al af!

@Maris wrote:

ze gaat liggen… gaat het nu gebeuren?




Dat vroeg ik me ook af :think:

Nou volgens mij heeft ze wel vervelende weeen, ze zit flink met der poten te wiebelen en te kruisen… :think:

die poten even strekken… belgie in beweging :lol:

Verliest ze nou nog meer slijm ?

Zonet verloor Phyo een grote slijmsliert en Yu Yu Yin heeft er duidelijk interesse in.


Spannend hoor!

Zag ik het toch goed!



En idd Maris, ze loopt makkelijker dan mij. (ik mocht nieteens lopen…)

@Maris wrote:

ze gaat liggen… gaat het nu gebeuren?




dat dacht ik ook, zul je zien dat het nu nog heel lang duurt :wink:



ik las trouwens dat een baby olifant bij de geboorte tussen de 90-120 kilo weegt :shock:

je zou dat bij je moeten dragen, ben blij dat die van ons toch iets lichter zijn :lol:



wel leuk om te zien, af en toe zie je ineens die buik bewegen, baby zit goed te trappen volgens mij



spannend hoor! wel jammer ik moet straks weg, hopelijk gebeurd het zometeen, lijkt me wel gaaf om te zien!

Net zag je het babyolifantje onwijs bewegen! :inlove:

jaaa hij komt!!!

of was het een drol :eh: :shifty:

maar zag idd het baby’tje bewegen ja :mrgreen:

ben zo nieuwschierig!

Wil elke keer even kijken :wink:

Intussen vanalles aan het doen… :shifty:

Dat dacht ik dus ook, dus ik mijn vriend roepen en zeggen dat er wat gebeurt. Komt hij kijken zegt hij heel nugter. Ja, ze zit te schijten!

Ze lijkt ook wel onrustiger dan anders?

ik heb geen beeld

Ze is wel onrustig zeg… vind die “support” van de anderen zo lief, af en toe even leunen…

@Affie wrote:

Ze is wel onrustig zeg… vind die “support” van de anderen zo lief, af en toe even leunen…




Ja echt lief !!

Ben net even weg geweest en zie duidelijk dat ze het al moeilijker heeft of lijkt dat maar zo :think:

Voor mn idee is ze daarom ook weer naar een plek gegaan waar ze alleen is. Je ziet wel regelmatig zo’n totale spanning op haar lijf… echt weeen hoor!