Ik hoop, dat Charissa en Loïs de dag een beetje doorgekomen zijn :?
Ik hoop het ook. Zal voor hen echt een heel bijzonder heftige dag zijn geweest denk ik. Of iig voor Charissa want stiekem hoop ik toch dat Loïs het op haar kinderlijke manier verwerkt en toch ook gewoon een vrolijke meid blijft!! (als jullie snappen wat ik bedoel)
Sterkte. :hug:
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Heel stom, maar ik denk, dat het scheelt dat Charissa en T uit elkaar waren en Charissa niet het verdriet heeft zoals het zou zijn als het haar “eigen” partner zou zijn geweest. Nu kan Charissa zich meer richten op Loïs verdriet.
Ik ben dus vanmiddag voor de geslachtsbepaling geweest…
MEISJE! :inlove:
Moet heel eerlijk zeggen, had stiekeme hoop op iets anders, maar het was overduidelijk. Natuurlijk ben ik hartstikke blij, maar moet gewoon ff wennen aan het idee :oops:
Meid, het heeft ook heel veel positieve kanten hoor :mrgreen: :hug:
Alle kleertjes kun je weer gebruiken -> scheelt geld
Minder speelgoed in huis, want autocollectie blijft in de winkel -> scheelt ruimte
Vrouwen blijven in de meerderheid -> meer macht
Dussuh, het komt helemaal goed. Wist ze het trouwens zeker met deze termijn? :-*
Hier heeft manlief stille hoop op een meisje. Hij geeft heel duidelijk aan dat hij heeeeeeeeel blij zou zijn met een jongetje maar zegt ook altijd weer, er zijn maar 2 soorten dus als we ook nog een meisje krijgen… :inlove:
Ik heb hetzelfde idee ook wel maar heb niet zozeer een stille hoop. Ik zou 3 jongens ook heeeeeeeeelemaal geweldig vinden :inlove:
Ik was helemaal van drie jongens uitgegaan en manlief vond meisje ook wel leuk. Ik vnd het heel erg, dat hij een lichte voorkeur had :roll:
O ja, derde zwangerschap blijft tot het einde spannender vind ik. Misschien niet het nieuws wat je wilde horen :wink:
Hier heeft manlief stille hoop op een meisje. Hij geeft heel duidelijk aan dat hij heeeeeeeeel blij zou zijn met een jongetje maar zegt ook altijd weer, er zijn maar 2 soorten dus als we ook nog een meisje krijgen… :inlove:
Ik heb hetzelfde idee ook wel maar heb niet zozeer een stille hoop. Ik zou 3 jongens ook heeeeeeeeelemaal geweldig vinden :inlove:
Ik was helemaal van drie jongens uitgegaan en manlief vond meisje ook wel leuk. Ik vnd het heel erg, dat hij een lichte voorkeur had :roll:
O ja, derde zwangerschap blijft tot het einde spannender vind ik. Misschien niet het nieuws wat je wilde horen :wink:
Hier ga ik ook helemaal uit van 3 jongens. En tja, ik vind het bijzonder dat manlief een lichte voorkeur heeft. Heeft iets vervelends zou je inderdaad denken maar zoals hij het mij uitlegt snap ik wat hij bedoelt. Dus ik zie het maar gewoon als iets liefs. Heb hem alleen wel heel duidelijk gezegd dat hij net zo blij moet zijn met een jongen. Maar dat hoefde ik hem niet te vertellen want dat zou hij heus wel zijn!!! :wink: :mrgreen:
Hier ga ik ook helemaal uit van 3 jongens. En tja, ik vind het bijzonder dat manlief een lichte voorkeur heeft. Heeft iets vervelends zou je inderdaad denken maar zoals hij het mij uitlegt snap ik wat hij bedoelt. Dus ik zie het maar gewoon als iets liefs. Heb hem alleen wel heel duidelijk gezegd dat hij net zo blij moet zijn met een jongen. Maar dat hoefde ik hem niet te vertellen want dat zou hij heus wel zijn!!! :wink: :mrgreen:
:-*
Manlief kon het ook goed uitleggen hoor, maar toch had ik er moeite mee. Gek hè?
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Heel stom, maar ik denk, dat het scheelt dat Charissa en T uit elkaar waren en Charissa niet het verdriet heeft zoals het zou zijn als het haar “eigen” partner zou zijn geweest. Nu kan Charissa zich meer richten op Loïs verdriet.
Denk ik ook, nou kan ze zich 100% op lois richten… en ze heeft het voordeel dat ze zelf F heeft natuurlijk die haar dan weer steunt. En nu kan ze door met Lois en F.
ik bedoelde ook de eerste 2 kids. dus niet de 3e mee gerekend…
Wij houden het lekker bij 2. maar mocht er ooit een ongelukje gebeuren (wat haast niet kan ik ben dus geholpen maar ja er is altijd nog een nihile kans) dan zou ik ook de voorkeur hebben op een jongen in eerste instantie denk ik.
Ik was ook super opgelucht dat ik geen meid had :oops: Ben helemaal geen meiden type (maar als je dan krijgt wat je niet verwacht of anders op ingesteld had, hou je er natuurlijk nog oneindig veel van zoals het zou zijn als je het gedacht had als het van het andere geslacht zou zijn lijkt me. (En volgens mij heeft iedereen stiekem wel een lichte voorkeur als je mocht kiezen, altijd het zinnetje het maakt mij niet uit als het maar gezond is wordt ook oud… natuurlijk is gezond zijn het belangrijkste)
Dus ik kan me wel indenken dat het voor patricia ff omschakelen is.
Je hebt gewoon in 2010 2 super knappe dochters met die spetterende ogen :inlove:
M’lena hoe gaat het met je? is het nog een beetje uit te houden lieverd?
Bookimama, stom genoeg vind ik kindjes van hetzelfde geslacht ook wel weer voordelen hebben. Ik moet heel veel babykleertjes wegdoen, omdat ze voor jongetjes zijn. Ook speelgoed is niet geschikt. Het is dus ook wat duurder. Ik had gehoopt, dat Patricia ene jongen kreeg, dan hadden we kunnen ruilen :lol: :lol: Maar ik ben heeeeeeeeeeel blij met een meisje en vind het ook wel heel erg bijzonder.
O ja, ik heb in mijn winkeltje bij aangeboden een aantal vakantiebonnen staan. Mochten jullie interesse hebben, laat het even weten. Ik stuur ze zo op :mrgreen:
oh wil ik lekker kletsen heb ik lage accuspanning ik val dus zo weg. vandaag wederom een teleurstellende test gedaan. ik zag iets heel vaags wel binnen vijfminuten, maar vriendlief zag niets dus verbeelding. Nu is het ingedroogd en zie je weer een streep, maar ik twijfel enorm. Morgen of overmorgen maar weer.
Wawa, spulletjes ruilen zou leuk geweest zijn :mrgreen:
Meiden begrijp me niet verkeerd hoor, ben superblij met ons 2e meisje!! Alleen, voor het complete plaatje zou een jongen leuk geweest zijn, en daarbij had ik ook een stek voorgevoel van en jongen, dus het is gewoon even omschakelen.
Wat wel zo is… toen ik zwanger was van N moest ik eigenlijk helemaal niets van roze hebben, en daar ben ik inmiddels wel overheen. Nesrin wil altijd roze en bling bling, ze heeft al een sterk eigen willetje. Dus wat dat betreft zit het nu wel goed :mrgreen:
Ik denk trouwens, dat femmie wel een jongen krijgt, dus met haar kun je wel wat ruilen denk ik wawa :mrgreen:
Moet nu weer even gauw verder in huis meiden, tot gauw.
Patricia begrijp ik nu goed dat ze het geslacht konden zien :thumbup: en meisje wat geweldig twee meiden leuk hoor. En dat word een huis vol roze en bling bling haha.
Joos en wawa geniet nog even van de laatste vrije dagen. Hier ook de laatste week vakantie haha en mijn eerste wel een mooi voordeel van in het onderwijs zitten. Jullie hebben het verdient hoor :-
Tsja Joos ik hoop dat je een pesthumeur hebt omdat je misschen zelf ook wel zwanger mag zijn. en het is maar de vraag of ik bij de hele wereld hoor ik hoop het en ik hoop het ook voor jou :-
Vriend zei vandaag ik hoop dat het raak is dan hebben we weer wat rust in de tent haha. Ik ben er toch ook alweer vanaf mei mee bezig en het kriebelt ook al wel een heeeeeeeeele tijd.
meiden ga even douchen zee water wegspoelen en heerlijk relaxen.