Hoe is het met iedereen en met alle kleine kindjes ??
Ik denk dat dit even mijn laatste berichtje is. Ik ga maandag op vakantie voor anderhalve week en heb dan geen internet tot mijn beschikking… Dus ik wens jullie allemaal fijne dagen , geniet ervan , goede jaarwisseling en vooral voorzichtig met vuurwerk ! Ik kom in het nieuwe jaar weer lezen en schrijven …
Weer terug van vakantie !
Iedereen een super gelukkig , gezond , liefdevol , 2013 toegewenst !!
Bedankt tijger!! Jij ook een gelukkig nieuwjaar!! Hoe was je vakantie?
En de rest natuurlijk ook een gelukkig nieujaar gewenst!!
Hoe is het gegaan met alle kindjes vannacht? Erdoorheen geslapen?
Hier wel gelukkig, ondanks dat er echt véél afgestoken werd.
En Jesse lust bijna alles, maar geen oliebollen, zijn we achter gekomen! :mrgreen:
Verder alles super. Echt verbazingwekkend hoe anders C is dan J op die leeftijd. Qua motoriek (hij doet nog weinig) maar ook andere dingen… J begon altijd te schateren als je een toren omgooide bijvoorbeeld, C schrikt daar alleen maar van… Maar het is zo’n lief schattig ventje en hij lacht altijd!! :inlove:
Vorige week zijn ze weer op de foto geweest, zaterdag ophalen, ben benieuwd!!
Rustige vakantie gehad. Veel wezen winkelen en twee keer naar het speelparadijs in Drachten geweest met Fleur. Ze vond het prachtig daar.
Hier werd Fleur om 23.40 uur wakker, dus die heeft naar het vuurwerk gekeken. Eerst vond ze het eng en kroop ze onder het dekbed en onze kussens ( we zijn boven op onze slaapkamer wezen kijken, kon je meer zien dan beneden) Daarna kwam ze toch voor het raam staan en vond ze het prachtig…
Wat goed en lekker dat Jesse bijna alles lust. Fleur lust ook geen oliebollen hoor…
Gelukkig is C. wel een vrolijk mannetje. Maar de motoriek en zo komt vanzelf hoor …
Oh, was je hier in de buurt? Wat leuk!!
Ik zag trouwens dat onze kindjes meedoen met de kindje van de maand verkiezing…
Iedereen even stemmen? Ben zoooo verliefd op die mooie foto van mijn vrolijke mannetje in zijn zwembandje! :inlove:
Tis stil hier en ik heb daaraan meegewerkt :silenced: :roll:
Heb gewoon steeds minder tijd voor t forum en kijk dan vooral in specifieke onderwerpen waar ik dan op dat moment mee bezig ben :oops: zoals 3e kindje enzo :inlove: vanaf april gaan we er helemaal voor en hopelijk mogen we dan in 2014 een derde verwachten
Thomas is lekker aan de wandel, overal aan en langs stappen en als ik zijn handje vasthoud laat hij me zelf los om te staan.
Tim gaat ook heel goed, maakt zich steeds beter verstaanbaar en duidelijk. Z leuk hoe die nu ook echt zinnen maakt
Echt een lief zorgzaam mannetje. Gisteren is hij voor t eerst naar de nieuwe peuterspeelzaal geweest(locatie op loopafstand van nieuwe huisje in toekomst :lol: ) en was wel erg wennen voor hem maar heeft ook lekker gespeeld met de kindjes :inlove:
Hoe is t met de rest?
Wat leuk dat jullie voor een 3e gaan !
En een nieuw huisje !
Maar super dat je mannetjes het zo goed doen !
Fleur is strontverkouden , hoesten , loopneus , rode wangen. Dus ik denk dat de laatste twee kiezen er aan komen. Verder brabbelt ze er heerlijk op los en ze maakt al kleine zinnetjes van drie woorden. Af en toe wil ze ook al zelf op de grote mensen wc ( het potje vind ze niet zo leuk…)
De 2e laat weer op zich wachten , hoop niet dat we er weer twee jaar over moeten doen :-(((
Ach gos wat sneu van Fleur. Hopelijk gaat t snel veter met haar.
Zo ze gaat ook al hard met haar kletsen en wc!!! Leuk he dat geklets :inlove:
Ah gets tijger bij jullie dus ook biet echt vlotjes
Hopelijk ben je deze/komende maand gewoon zwanger en dat ik je in april mag volgen
Heb jnmiddels ook alweer 3 rondes achter de rug die niets hebben opgeleverd dus nu even rust en dan hopelijk in april meteen zwanger(van een griet :silenced: :shifty: ) hihi
Maar hoop ook niet weer een jaar of misschien wel langer enzo mee te maken
Hey meiden, mijn oog viel toevallig op dit topic, ik wist niet dat er nog geschreven werd.
En 2 en 3e kindjes (bijna) in de maak, wat leuk zeg. Mocht het snel raak zijn Chantal dan lijkt dat me wel heftig allemaal zo kort op elkaar :shifty:
Volgens mij weten jullie wel een beetje hoe het hier gaat Kleine C. kwakkelt nog steeds na het RS virus. Grote C is een leuke peuter. En samen zijn ze heerlijke zusjes :inlove: Verder helaas wel weer werkeloos, dat is minder, ben hard op zoek, want mijn ww eindigt bijna en van 1 salaris redden we het niet (heel misschien wel als we echt niks meer doen, auto eruit en C en C niet meer naar het kdv gaan, maar dat is niet wenselijk )
Jaaaa Mama Chantal Gefeliciteerd !! Das best snel gegaan toch voor een derde wondertje. ( er stond me iets van bij dat je in april er voor wilde gaan )
Haha tijgertje oplettend! Thnxx!
Niet echt hoor sinds aug 2012 gestopt met de pil en toen nov/dec/jan/feb en mei niet zwanger geraakt :? Dus heeft wat geduld gekost en verloor bijna het vertrouwen nog zwanger te worden van een derde. Maar als goed is zit er een ienieminiebeebje :inlove: ontzettend zenuwachtig voor donderdag/vrijdag (ga dan opnieuw testen)
Hoe gaat t bij jou? Jullie zijn ook al tijdje bezig of niet?
Spannend om nog een keer te testen Maar sept en maart bewust overgeslagen ?
Sinds augustus 2012 weer bezig voor een tweede wondertje, maar wil niet echt lukken. We hadden tegen elkaar gezegd dat we april 2013 zouden stoppen met anticonceptie, maar omdat het bij Fleur ook zo lang geduurd heeft. Zijn we maar eerder gestopt. Ik schrijf wel mee met de aprilstoppers2013. ( vandaar de weinige cyclussen in mijn onderschrift)
Wat leuk dat er hier weer geschreven wordt, hoop dat dat zo blijft!
Chantal, super om je banner te zien!! Je geduld beloond! Al is ronde 6 natuurlijk helemaal niet raar, daar weten wij alles van… Maarja, elke ronde duurt lang als je zo graag wil he?
tijgertje, ik zag laatst inderdaad je aantal ronden staan en toen dacht ik al dat jullie om de een of andere reden toch later gestopt waren met de pil ofzo… maar niet dus… balen zeg dat het nog niet wil lukken…
Gaan jullie ook weer stappen ondernemen straks als het niet blijft lukken?
Ik ben Fleur trouwens niet vergeten hoor… dan weet je het even…
Ik schrijf inmiddels ook weer bij een stopperstopic! :mrgreen:
Met de andere dames en kindjes alles goed?
Ja was nu zo vroeg en test was zooo licht…
Ja bewust die maanden overgeslagen. Maart en april ook
Jeetje joh tijgertje zolang alweer. Vervelend hoor. Hopelijk ook snel zwanger.
Ik snap iets niet he. Mijn nod is vrijdag. Maar mijn banner komt nu op 3,6 uit al. Is normaal de nod niet je 4 weken dag?
Jaaa Tierrr Gefeliciteerd !!! Ook een derde wondertje !!
Leuk !! Met Jesse en Chris ook alles goed ?
Mama Chantal , bij jou ook alles goed ? Heerlijk aan het genieten van de roze wolk ??
Met Thomas en Tim ook alles goed ?
Kittycat Ook alles goed met Charlotte en Celia ? Alweer een baan gevonden ?
Ik wil nu ook weer :oops: Moet nu al weer zolang op ons tweede wondertje wachten… Vanaf aug 2012 alweer bezig, dus dat is alweer een jaar lang. Helaas wil Raim dit keer nog geen stappen ondernemen omdat het bij Fleur uiteindelijk ook vanzelf gelukt is …
En nu word het helemaal spannend wanneer het wel raak zou zijn, want als alles mee zit en geregeld kan worden , dan gaan we in juli 2014 trouwen en dat wil ik liever niet met een hele dikke buik doen … :oops:
Goedemorgen!
Hier gaat alles goed. Genirt behoorlijk van mijn roze wolk vooral nu ik haar sinds zondag(precies 18 wkn) iedere dag en de hele dag door voel :inlove:
Met Tim&Thomas gaat ook alles goed :inlove:
Ze spelen steeds meer samen ipv alleen. Helaas beginnen ook de echte ruzies omdat Thomas nu echt van zich af “bijt” als hij een duw krijgt gaat hij ook echt terugduwen maar dat gaat dan wat langer door en anders dan de duw van tim hihi
Gelukkig gebeurt t haast nooit(nog) maar ziet er wel beetje grappig uit
Jeetje tijger wat balen zeg nog steeds dat wachten. Dat is echt niet leuk.
En wat lees ik nu. Gefeliciteeerd. Jullie gaan trouwen wat leuk!!! :inlove: :dance:
Ja das balen kan me voorstellen datje dat liever niet hoogzwanger doet…
Maar hoe gaat t verder met jou en Fleurtje?
Dankjewel tijgertje! :inlove:
Helaas voel ik me flink beroerd… en is het nog wel ff wachten tot de eerste echo… de 22e… :roll:
Wat balen dat jij nog niet weer zwanger bent. Maar je was tussendoor ook een poosje gestopt toch? Of niet? Nouja, sowieso duurt het lang zat natuurlijk. Ik zou toch niet al te lang wachten het medische traject in te gaan, hoor. F kan wel een enorme toevalstreffer geweest zijn… en sja, wil je dan vervolgens jaren wachten op weer zo’n toevalstreffer? R zijn zaad was niet geweldig toch?
Gefeliciteerd trouwens met jullie voorgenomen huwelijk, hartstikke leuk!! :inlove:
Tierrr Heb je al een echo gehad en hoe was die ?? Wanneer ben je ongeveer uitgerekend ?
Chantal Alles goed ? Lekker aan het genieten van jullie meisje ?
Wat is jullie uitgerekende datum ?
Hier Vandaag is mijn nod en tot nu toe is er nog geen ongi, wel gevoelige/pijnlijk borstenen af en toe misselijk maar durf alleen nog niet te testen, dat ga ik vrijdag pas doen als er dan nog geen ongi is …
Kon het niet laten !!!
Ohhhhh tijger!!! Wat super fijnnnn!!! Die knalt er af!!
Gefeliciteerd!!!