*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 21 ***

Oh UD, nu al :shock: al voelt het voor jou vast anders.

Succes met laatste loodjes, hij mag nu wel komen he…

Memmie jammer dat de vk nog niks voor je kon doen…

Vanmiddag mijn auto verkocht. Ben nu dus even autoloos. Dus morgenavond maar even op internet zoeken voor een andere auto…

Jaaa !!! We hebben morgen een bezichtiging voor ons huis :dance:

De tuin is al weer netjes, nu het huis aan het opruimen en schoonmaken…

Jammer memmie… :frowning:

Heb vaak aan je gedacht vandaag. Je leeft toch naar zo’n dag toe, en als er dan niets gebeurt is zooooo jammer… :frowning:

Hopelijk gebeurt er vanavond alsnog iets?? :pray:

Oeh en tijger, een bezichtiging, spannend!!

Hier twee zieke kindjes.

En ikzelf was vanavond even totaal in de stress.

Beide kinders konden niet slapen en bleven maar brullen.

En door de eerste maanden van de kids gaan mijn nekharen dan direct overeind staan en mijn hart 10 keer zo snel kloppen… zo van: daar gaaaaan we weer. Totaal niet realistisch, maar mijn lijf reageert wel zo, echt zo erg.,. :wall:

Heel veel beterschap voor je mannetjes Tierr

Memmie hoe is het nu ??

Bezichtiging ging goed, was een iets ouder echtpaar. Minder valide man.

Makelaar kon alleen de rest van de sleutels niet vinden :

Gister alles verteld ( die mensen hadden nog een paar vragen)

Nu maar duimen of ze nog een keer willen kijken of dat ze misschien een bod uitbrengen…

Marij.ke, ik las het al op FB… Beterschap voor de mannetjes :hug:

Knappen ze al ietsje op?

Tijgertje, hopelijk vonden de mensen jullie huis wat :pray:

KC, ja, het voelt voor mij idd anders! Ik had echt nooit verwacht dat ik ‘overtijd’ zou gaan…

Chantal, nog een paar maandjes en dan mag jij ook weer aan de slag (toch?) :inlove:

BIB dus… :roll:

Memmie , hoe staat het er bij jou voor ?

Al bezig met bevallen ??

Toch maar even bij de ha geweest en Fleur heeft een oorsteking bij de verkoudheid… Nu oordruppels gehad…

nee, was het maar waar…

Vanmiddag weer gestript, maar voel nog niets… :frowning:

Donderdag een afspraak in het zh, standaard als je over de 41 weken bent.

Dan horen we vast meer. Al hoop ik natuurlijk dat die afspraak niet meer nodig zal zijn! :pray:

Ach… beterschap voor de kleine meid!

Hopelijk helpen de druppen snel! Zo zielig voor die kleintjes altijd :hug:

Owww memmie :frowning: :hug:

Kom op ukje! Laat je zien! Idereen is nieuwsgierig naar je :-*

Hoop dat ie eerder komt meis!

Ahh tijger wat sneu, beterschap!

Thomas is sinds zondagavond ook ziek, 39,8 graden koorts, verder nix :shifty: wel ziet ie er erg ziek uit, moe , gesloopt, dat is wel erg sneu.

Memmie ja over paar maandjes gaan wij er ook weer voor :inlove:

Vanmiddag nog over gehad met manlief wanneer hij er klaar voor is, maar hij weet t ook nog niet. Dus kan dec zijn, maar ook pas over half jaar :shifty: zijn :lol: :doh:

Baby van Memmie kom maar gauw !

Papa mama en broertjes zijn nieuwsgierig !!!

Chantal hoe is het met jou mannetje !

Gister weer uit eten geweest met Fleur om te proberen, maar dit keer bleef ze vrij rustig. Dus we zullen nu wat vaker gaan. We zijn bij de Kabouterhut in Amersfoort geweest…

Nu heb ik een ontsteking aan me oor ( bij mijn oorbellen), bij F. lijkt het over te zijn…

Vrijdagavond mijn nieuwe auto opgehaald , ben super blij !!!

BUB BUB BUB BUB BUB!! Eindelijk!! :mrgreen:

Sms:

BUB! Om 3.25 uur zijn wij weer trotse ouders geworden van een zoon genaamd J.illus. Een kleintje voor mijn doen, 3780 gram. Alles goed! In 4,5 uur. Prachtig ventje

:inlove:

Memmie, ook hier: van harte gefeliciteerd met jullie lieve kleine mannetje. Ik hoop dat jullie ontzettend van hem kunnen genieten. :-*

Ik kom binnenkort - als alles op de rit is - jullie mannetje graag bewonderen.

Ohhhhhh memmie en familie :cry: daar is hij dan eindelijk!

En inderdaad wat een “kleintje” hihi in ieder geval voor jullie :mrgreen:

Gefeliciteeeeerd, leuke naam! Ben super blij voor jullie lieverds :-* :inlove: :dance: :inlove: :dance:

Memmie Eindelijk !!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje !

Heerlijk genieten met zijn vijfjes !!

Memmie gaat alles goed met jou en met de kleine man ?

Wat vinden T. en J. ervan ??

bezichtiging ging goed. Mensen hebben vandaag een bod uitgebracht ovb van financiering. De overdracht zou dan plaats vinden tussen 31 dec en 15 jan.

Alleen vinden wij het bod te laag.

Ze hebben een bod gedaan wat 29.000 euro onder de vraagprijs ligt en dan komen wij dus in de knoei met onze bestaande hypotheek…

Vanmiddag de foto’s wezen kijken van Fleur haar fotoshoot bij V&D. Super leuke foto’s , maar duur !

En we zijn net na de shoot verkeerd voorgelicht door de fotografe, dus had bijna ruzie met de vrouw die de foto’s liet zien…

Hay meiden,

ook weer eens een berichtje van mij. Lees op 't moment alleen maar, maar heb nu ff de tijd!

Het gaat hier goed! J.illus is een lief, tevreden mannetje

Hij is geen snelle drinker, dus ben laaaang met voeden bezig.

Nu is hij ook nog eens snotje verkouden, dus dat helpt niet mee… Zielig hoor voor die kleintjes… zoutoplossing helpt niet en iets anders is er eigenlijk niet voor die kleintjes, althans wat echt werkt (hebben al baby Luuf, BV in neusje druppelen, hoofdeind van het bedje iets omhoog, etc). We zijn allemaal, op ML na, verkouden dus hebben we dat straks eerst maar weer gehad

De jongens zijn super lief en trots op hun kleine broertje. J.esse was in de kraamtijd wel wat dwars en vervelend, maar begrijpelijk. Normaal was ik altijd alleen met hem en nu draaide alles om de baby (BV op gang krijgen). T.ycho (waar we meer ‘weerstand’ van hadden verwacht) is hartstikke lief! Nu zijn ze gewent en gaat het weer als vanouds.

ML was deze week vrij, heerlijk! Vanaf maandag moet ik het alleen doen… spannend! Gisteren J.esse naar de peuter gebracht, fietsen ging goed!

Had down-under ook geen schade geleden, maar had wel last van 2 enorme ongenode gasten, Auwww! Heb er 2 nachten van wakker gelegen, zo’n pijn van die rot dingen! Heb Curanol gehaald, zowel de tabletjes als de zalf en vind het echt wonder spul! Aanrader dus, als je last van aambeien hebt!

Ik ben idd nog op de valreep thuis bevallen! (had het hier geloof ik nog niet vermeld?) Ik was zondagavond (4 nov) weer voor controle geweest in het ziekenhuis en daar de afspraak gemaakt voor maandagochtend om om 7.00 uur ingeleid te worden.

Echter had ik die dag zo nu en dan een verdwaalde wee, die best pittig waren. Schoonmoeder was gekomen om de jongens 's ochtends gewoon naar de PSZ en school te brengen en ze op te vangen als we niet op tijd thuis zouden zijn.

's Avonds rond een uur of 22.00 kreeg ik weer een wee, pittig… maar nog niet frequent, dus toch maar richting bed. Daar kwamen ze toch vaker en rond een uur of 23 kreeg ik het idee dat het toch wel eens het begin zou kunnen zijn!

zussie gebeld, die was een weekend weg en moest nog ruim een uur rijden en wilde er graag bij zijn.

Na 1,5 uur weeen om de 5-3 min VK gebeld en die kwam. 4-5 cm! Na het toucheren worden bij mij de weeen altijd heftiger, dus het ging rap! Na de 2e keer toucheren en de vliezen breken (wat niet lukte omdat ik geen vruchtwater meer had en de vliezen strak om zijn bolletje zat) ging het in sneltreinvaart.

In no-time kreeg ik heftige weeen en al een beetje persdrang. De baarkruk stond al klaar en ben er meteen op gaan zitten. ML achter mij en wachten op de persweeen. Deze kwamen snel en er was geen houden aan! Binnen 10 min was J.illus er. Ik moest zuchten, maar mijn lijf bleef persen… ze kon hem nog net opvangen. J. had de navelstreng ook nog 1x omstrengeld, maar is door omstrengeling heen geboren zo snel ging het!

Een Apgarscore van 10 / 10! een bevalling volgens het boekje, aldus de kraamhulp en de vk.

Een mini mannetje voor ons doen , 3660 gr en 52 cm lang!. We hadden toch echt wel een 8/8,5 ponder verwacht. Al met al een mooie, voorspoedige bevalling van 4/4,5 uur (duur ontsluiting 4 uur, duur uitdrijving 10 min, duur nageboorte 8 min).

We zijn weer erg dankbaar!

Nou, zijn jullie weer goed op de hoogte!

Heb het gekopieerd en zie dat de smilies ontbreken… Maar die kunnen jullie er vast zelf wel bij bedenken :wink:

Wat een heerlijk verhaal memmie!! Een bevalling zoals een bevalling hoort te zijn! :thumbup: Jammer dat het zo lang duurde voor ie eindelijk op gang kwam, maargoed, dat is achter de rug! :-*

Fijn dat J het goed doet en de broertjes al wat gewend zijn, genieten maar! Succes maandag, toch altijd weer een beetje spannend he? Maar komt vast goed, met zo’n lief tevreden mannetje! :inlove:

ff een foto van ons heldere dinkie :inlove:

gemaakt op de eerste dag!

Mooie foto en mooi mannetje !

Hij kijkt inderdaad al heel helder…

Wat een heerlijk knulletje hebben jullie weer gemaakt :inlove: