*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 21 ***

Hooi dames!

Schandalig lang niets van me laten horen… :oops:

Tijger, hoe gaat het met jullie hond? En was je ongi geworden?

Memmie, hoe gaat ie? Houd je het nog wat vol? Zal ik straks als je bevallen bent gewoon niet te lang wachten met op kraamisite komen en dan de buggy meenemen? :-*

KC, wat zei de arts?

Hier alles helemaal goed. Alles loopt zo ontzettend lekker! :slight_smile:

J die is me toch aan het praten, hele zinnen, echt onvoorstelbaar, zooo leuk! En C lacht altijd, de schat!! Over een maand naar de ka om te kijken hoe we gaan proberen over te stappen op normale voeding.

Kan alleen nooit zo goed tegen dat trieste herfstweer… :oops:

Marijke Wat goed dat het goed gaat met je mannetjes…

Ik vind dit weer ook niks, Fleur is graag buiten en dat gaat bijna niet met al die regen :?

Met de hond gaat het iets beter, maar ze eet nog niet veel. Of ze afgevallen is weet ik niet, eind van de maand gaan we wegen…

Dinsdag ongi geworden en vrijdag al weer over…

Nu bezig voor de 2e ronde :pray:

Marij.ke, had je vanochtend al een PB gestuurd, ha! :wink:

BIB :dance: :mrgreen:

Jaaa de eerste bib van memmie !

Word spannend nu !

Hoeveel weken ben je bevallen van Tycho en Jesse ?

( ben ik even vegeten :oops: )

Chantal , Marijke , KC ,

Hoe gaat het met jullie jongens en meiden ??

Hier gaat het weer wat beter. Nog licht in het hoofd en knikkende knieen.

( zondag op maandagnacht hele nacht overgeven en diarree)

BIB

T. is met 40w pcies geboren en J. Met 4w0+2d.

Ben je al opgeknapt tijgertje? :hug:

Memmie, je moet hier ook BIBben hoor! :roll: :-

Heb je trouwens al ergens een buddy of mag ik een sms verwachten als het zover is…? :-

Tijger weer helemaal de oude?

Met de rest alles goed?

Hier wel, C donderdag weer goedgekeurd op het CB. Met 6 maanden 8200 gram en 70,5 cm. En hij krijgt inmiddels 2 keer daags wat anders dan melk… 's ochtends fruit en 's middags groente… en smullen joh, zo leuk! Lieffie!! :inlove: :slight_smile:

Ik heb trouwens laatst mijn bevallingsverhaal gepost in kraamtijd… voor de liefhebber… :wink:

Jaa memmie, je bent bijna aan de beurt. Spannend zeg. Wat lijkt het me leuk zeg om na 2 kids van hetzelfde geslacht de 3 ook in dat geslacht te hebben, kunnen ze met zijn 3en op roverspad later en niemand die buiten de boot valt :inlove: Als er iets gebeurt wel laten weten he. Ik lees hier vaker dan ik post :oops:

Tierr, ik heb je bevallingsverhaal gelezen, wist ik helemaal niet joh dat het zo was gegaan :hug: Gelukkig gaat het nu goed met beide mannetjes. Wat een gewicht al joh. Kleine C. is vorige week op het cb geweest en woog met 3 maanden 5330 gram en was 61,2 cm. Redelijk gemiddeld allemaal. Ook fijn na grote C :smiley:

Tijgertje, al weer helemaal hersteld?

Ik zag dat jullie voor een 2e kindje gaan, leuk zeg. Hoe doet R het nu met F? En heb je nog contact met je ouders?

Chantal, jullie nog druk met de mannen dus. Gaat het nu 's nachts al beter? En dat kletsen, zo lief :inlove:

Hier gaat het prima. Ben met grote C. bij de ka geweest, ze was 91 cm en woog 11,1 kilo. Niet veel, maar hij vond het gezien haar verleden niet heel zorgwekkend, maar wel iets om in de gaten te houden. Ze zit tussen de -2 en -2,5 lijn in de groeicurve qua verhouding lengte/gewicht. Hij vond het belangrijk om te zien dat ze qua lengte wel gewoon groeit, want dan krijgt ze dus genoeg binnen. Iig mogen we over 3 maanden terugkomen. Evt kunnen een een calorierijk poeder gebruiken en door haar eten doen, maar dat heb ik nog niet gekocht. Verder konden we bloedonderzoek doen naar oa nierafwijkingen en stofwisselingsziekten, maar daar heb ik voor nu even niet voor gekozen. Over 3 maanden zien we wel verder. Ik was allang blij dat ze daar over de 11 kilo woog.

Kleine C. gaat ook goed. Een heel ander kind dan grote C. Ze is vrolijk, lacht veel, zelfs 's nachts als ze wakker is en honger heeft, heeft een bolle toet en spekbeentjes. Ze kan ook gewoon wakker in bed liggen, waar grote C meteen de boel bij elkaar schreeuwde (en nog doet) als ze wakker is. Ze is rustig en nieuwsgierig en erg op grote C gericht. Gaat gelukkig allemaal prima dus. Met mij ook, ben alleen nog heel hard op zoek naar een baan, maar dat wil niet echt lukken :?

Ik ben weer helemaal opgeknapt hoor…

Marijke ,

goed dat je mannetjes het goed doen. Maar is C. nu best groot voor zijn leeftijd ?

Ik heb je verhaal gelezen, is best wel heftig geweest.

KC

Gelukkig dat je niet heel veel zorgen hoeft te maken over grote C. Maar dat je het wel even in de gaten moet houden.

Lekker dat het met kleine C. ook gaat.

Met R. en F. gaat het steeds beter. Denk dat hij gewoon moest wennen aan het papa worden/ zijn. Ik heb wel contact met mijn ouders, maar anders dan eerst. We waren het er over eens dat we graag wilden gaan kijken of een tweede kindje ons gegund is als F. twee jaar is. Maar aangezien we er bij F. bijna twee jaar over hebben gedaan, zijn we nu alvast gestart…

:oops:

Hier net gezellig met de kleine meid en hond naar het bos geweest.

Zag er wel schattig uit op de regenlaarsjes. Het is hier heerlijk weer.

F. en mama samen door de baggerplassen stampen, ze had de grootste lol.

Memmie nog steeds bib ??

Donderdag is vriendlief jarig.

Ik weet echt geen cadeautje voor hem ! :?

Jullie misschien ideeen ??

Luchtjes heeft hij nog genoeg…

Yep, nog steeds BIB…

Mag van mij nu wel komen…

Had al in je stop-topic gereageerd.

'k Zal hier ook nog maar eens BIB’en.

dus: BIB

Jeetje memmie, je derde kindje bijna is ie er! :inlove:

Hoe gaat t met je? Bekende zware loodjes of valt t mee? :-*

Memmie de laatste loodjes !!

Ik heb Fleur spam in het SF gedropd.

Nee, het zijn idd wel de laatste zware loodjes hoor, Chantal!

Maar goed, nog een week tot UD. Hopelijk besluit meneertje niet om dan nog eens 2 weken te blijven zitten :pray:

Leuke foto’s Tijgertje!

Hier hopelijk mijn laatste buikfoto:

Nog 3 daagjes Memmie !

Wel een grote buik hoor, word je hem al zat ?

Memmie vandaag de grote dag !!

Veel succes bij de vk en ik hoop dat ze wat voor je

kan doen :pray:

Thnx tijgertje! Ik hoop het ook!

Vannacht heeft het wel wat gerommeld, maar helaas weer niet doorgezet. Werd zo nu en dan echt wakker van een ‘verdwaalde’ wee. Nu nog steeds een gevoelige buik (vooral onderin) en lage rugpijn… ben benieuwd vanmiddag!

BIB on D-Day!

Jeetje memmie, D-Day gewoon alweer! Succes bij de vk, en hopelijk komt beebje sneelllllll :inlove: :-*