testen? zei er iemand testen?? :eh:
deze keer voel ik echt helemaal niets bijzonders hoor…
Nou, misschien is dat m juist!
:inlove: zeker wel miekje!
@Miekje wrote:
Nou, misschien is dat m juist!
Eigenlijk zelfs niet over 4 dagen kan ik testen :dance:
Echt helemaal niets

Nee ik had ook nergens last van. Pas op de dag waarop ik ging testen. Daarom ging ik ook testen.
Ok ik ga douchen nu!
Ik heb ook nergens last van, maar ook helemaal niets.
dus vind dat maar raar, normaal heb ik al ongi gevoel en borsten die zeer beginnen te doen, maar niets! dus daarom weer veel hoop. tenzij mijn nod later is dan zou dat het wel kunnen verklaren en komt de zooi nog :shock: :think:
Jane ga je morgen testen of wacht je nog?
Ik denk dat ik tot donderdag of misschien zelfs vrijdag ga wachten.
Jane het zou best kunnen hoor dat je ongi wat later is. Je ei was toch ook best laat. Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen zou ik gaan testen 13 a 14 dagen na je ei.
Liefs
@Jane_S wrote:
Ik denk dat ik tot donderdag of misschien zelfs vrijdag ga wachten.
Wat je ook doet wij :thumbup: :thumbdown: en

:inlove:
Mascha, mooi lijntje hoor! Goed gedaan! :thumbup:
Newbe…wat een spanning voor je meis! Ik hoop van harte dat alles goed is met de beeb :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Ga je de vk bellen?
Miekje, heel veel plezier vanmiddag bij de echo! Ik hoop dat je een mooie en goede echo zult hebben! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Lieke, fijn dat Jesse koortsvrij is! Hopelijk knapt hij snel op!
Helaas is Tycho ziek aan het worden…is heel hangerig en heeft koorts Heeft me ook lekker wakker gehouden vannacht :gaap:
Tierrr, Ik ben in het dagelijks leven invalkracht in de kinderopvang. Ik werk zo rond de 20 uren per week. Ik hoop ooit een keer een vaste baan te krijgen, maar helaas zijn net de rondes geweest en met mijn zwangerschap had ik niet veel kans… Heb ook PABO gedaan, dus kan ook altijd nog in het basisonderwijs aan de slag…al is het wel op invalbasis…'n Vaste baan is zo schaars hier in het noorden, vooral in de kinderopvang en onderwijs.
Jane, knap hoor meissie dat je zo lang kunt wachten! :thumbup: Ik duim me zot voor je! OOK voor Tijgertje (welkom), Mascha en Tierrr (zolang de :twisted: er niet zijn!) :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hier was alles ok bij de vk! Het harte mooi gehoord (al had ik 'em gisteravond-NACHT zelf al even gehoord :inlove: )
Miek, wat leuk dat je het je ouders al hebt verteld. Lekker he? Kun je er lekker over praten zonder je zorgen te maken dat je je verspreekt!
:-*
nee ik loop bij de gyn (voorlopig) dus even geen vk. Ik wacht het nog een paar daagjes af.
Ze vertelde mij dat ik nu bv geen seks moest hebben (nu toch geen behoefte aan haha) want dan kan het bloeden erger worden. Ik denk zomaar dat die inwendige echo misschien het ook erger heeft gemaakt en dat ik misschien daarom vannacht ook buikpijn had.
Dat zou kunnen idd! Ik hoop dat het snel weer stopt en dat je snel (voor zover dat kan) onbezorgd kan gaan genieten! :-*
Memmie, wat gaaf dat je zelf ook naar het hartje kunt luisteren :dance:
Newbe, dat zou ook kunnen inderdaad. Als met de kleine alles maar goed gaat
Hoi meiden, ik ga naar mijn zusje nu. Kom vanavond weer kletsen. Eerst de echo.
Newbe, dat kan natuurlijk ook dat de inwendige echo de buikpijn enzo iets erger heeft gemaakt. Doe rustig aan :hug:
Jane, komt goed meisje echt! Ik duim iig voor je en dat je nu niets voelt (bijv. je borsten) is toch wel heel spannend! :-*
Tot later, ik ga 2 kinderen achter het behang plakken, zijn vreselijk vervelend. (maar ja ik kan weer niets hebben)
Go get them Miekje
Enne… succes straks! :thumbup:
:-*
Meld!
Mooi lijstje Mascha :thumbup: , word mijn lange wachten toch nog beloond
Hoe voel je je? En hoe gaat het met Jane? Even teruglezen hoor!
Memmie :hug: voor Tycho! Milan heeft vorige week zijn 14 maanden prik gehad, dokter vertelde dat hij er een week later waarschijnlijk last van kan krijgen! Nou heb ik gemerkt, hij is strontvervelend (of zal hij in de uitprobeerfase zitten :think:
Lieke fijn dat het wat beter gaat met Jesse!
Jane, je houdt de spanning er goed in
Hoe is het met alle andere meiden?
Miekje veel plezier vanmiddag!