oh oh Cherso

Ik heb echt genoten van de aflevering evenals van het stukje uit de NRCnext :thumbup: . Ik denk wel dat er ook een hoop grootspraak bij komt kijken hoor haha. Maar dan nog ik vind wel dat het niets zegt over hoe je je werk doet als je zo op vakantie gaat. Tuurlijk is het ordinair en een tikkeltje ranzig maar ze doen er niemand kwaad mee toch?

Geweldig programma! Prima afsluiter na Expeditie Robinson. Onze donderdag is weer gevuld :smiley:

Ik lach me rot om die gasten. (En die vrouwen ook) Zó lekker simpel “dat wêf, daar ken ik nog wel een truukje op” En “ff op zoek naar iemand met een hartslag”. Lachen toch! Ik kom zelf uit de buurt van Den Haag, en dat taaltje is zó heerlijk vertrouwd, dat ik geneigd ben om zo mee te lulluh. Ja, het is zo plat als een pannenkoek, maar dat ben ik zelf ook, dus mij spreekt het wel aan :smiley:

En hoezo "onderkant van de samenleving?"Iedereen viert zijn jeugd op een andere manier. Dat dat niet strookt met je eigen gedachtengang kan, maar om iemand dan meteen aan de onderkant van de samenleving te plaatsen vind ik wat laagdunkend overkomen…

En die Joker… ik zie honderd keer liever zo’n type als zo’n grommende anabolen-macho… die jongen lacht de hele dag… niets mis mee!

Zo, net even teruggekeken via RTL gemist…

Ik vind het een hilarisch programma, inderdaad zo heerlijk simpel. Natuurlijk is het vreselijk ordinair en domheid ten top, maar dat maakt het juist zo amusant om te kijken.

Overigens vind ik alleen Barbie en Sterretje/Robert(?) echt vreselijke figuren, met name die andere meiden vind ik nog wel gaan eigenlijk…

Ik ga het wel volgen, vind het wel vermakelijke tv. :mrgreen:

Maar ja, ik vond Temptation Island stiekem ook altijd leuk vermaak… 8)

Ik zie ze ook niet als de onderkant van de samenleving.

Ik vind ze juist een voorbeeld. Zo moet het niet! :lol:

@Madre wrote:

Ik vind dit toch echt niet normaal, puberaal gedrag, echt niet.

Zo gedragen ze zich tijdens de opname.. Puur om te uitsloven. Want in werkelijkheid zijn ze (Joker, Barbie) heel anders heb ik me laten vertellen!

@Mariiyelle wrote:

@Madre wrote:

Zo gedragen ze zich tijdens de opname.. Puur om te uitsloven. Want in werkelijkheid zijn ze (Joker, Barbie) heel anders heb ik me laten vertellen!

Het is bijna niet te geloven. Denk niet dat ze zo goed zo'n rol kunnen spelen.

Maar goed, benefit of the doubt dan maar he.

Vraag me werkelijk af of het echt een rol is die ze spelen. Wij waren vorig jaar ook in Cherso en hebben ook heerlijk zitten kijken naar de jongeren die over de boulevard 's avonds richting de discotheken gingen. Heerlijk vermakelijk :smiley: . En ik zag niet veel anders dan op tv hoor!

Ach ja, als ik het was zou ik me ook doodschamen als mijn ouders en omgeving dit allemaal later zouden terugzien. Maar aan de andere kant denk ik dat ze wel uit een nest komen dat het enigszins accepteert. Anders doe je dit niet. Toch? Daarbij woonden de meesten nog thuis en ging Barbie daar al iedere avond stappen? :think:

Ik zit er volgende week wel weer klaar voor, hoor! :dance: Heerlijk domweg kijken en je verwonderen!

Mien gut, ik plaats 1 opmerking en ben gelijk politiek incorrect. Maar ja, ben ook op kok immers…Tis maar een opmerking mensen, val er toch niet zo over, jullie maken er meer van dan er bedoeld is.

@Mariiyelle wrote:

@Madre wrote:

Op een of andere manier kan ik dat toch ook niet bepaald geloven - ze lijken me redelijk zichzelf :shifty: Misschien dat ze dat er achteraf van gemaakt hebben :think:

Kijk liever naar Benidorm Bastards… :mrgreen:

@Bella wrote:

@Mariiyelle wrote:
@Madre wrote:

Op een of andere manier kan ik dat toch ook niet bepaald geloven - ze lijken me redelijk zichzelf :shifty: Misschien dat ze dat er achteraf van gemaakt hebben :think:

Omdat ze op tv komen, komen ze stoerder over dan dat ze werkelijk zijn.. Dus praat ik nou onzin? Als ik me dat heb laten vertellen door iemand die hun ''nogmaals'' (Joker en barbie) persoonlijk uit Scheveningen kent, dan zal het toch wel waar zijn?

Waarom denk je dat barbie zegt ''ik laat me graag versieren en er komt altijd jongens op me af'' En wat blijkt uit de eerste uitzending? Ze is hard op d'r mond gevallen :)

@Rooike wrote:

Ik heb me rot gelachen. Vooral toen een man op de plein ‘‘who let the dogs out’’ zat te zingen :lol: :lol:

ik ken het hele programma niet :oops:

Waar komt dat op, en wanneer?

Rtl5 donderdagavond 22.00 je kan ook op gemist kijken :thumbup:

@Mariiyelle wrote:

@Rooike wrote:

Ik heb me rot gelachen. Vooral toen een man op de plein ‘‘who let the dogs out’’ zat te zingen :lol: :lol:

Erg he hahahahaha! :clap:

@Mariiyelle wrote:

@Bella wrote:
@Mariiyelle wrote:
@Madre wrote:

Omdat ze op tv komen, komen ze stoerder over dan dat ze werkelijk zijn.. Dus praat ik nou onzin? Als ik me dat heb laten vertellen door iemand die hun ''nogmaals'' (Joker en barbie) persoonlijk uit Scheveningen kent, dan zal het toch wel waar zijn?

Waarom denk je dat barbie zegt ''ik laat me graag versieren en er komt altijd jongens op me af'' En wat blijkt uit de eerste uitzending? Ze is hard op d'r mond gevallen :)

VOlgens mij zei je dat de eerste keer er niet bij dat je het had van iemand die hen persoonlijk kent - tenminste dat maakte ik niet op uit het zinnetje dat jij je dat hebt laten vertellen.

Maar los daarvan - dat je zo reageert door op tv te komen ben je dan neit jezelf - als ik op teevee kom ga ik echt niet ineens heel raar en anders doen. Je bent nog steeds jezelf - maar dan met dat deel wat blijkbaar onder deze omstandigheden dus zo doet. Wat dat betreft ben je eigenlijk altijd jezelf.

Ook hier toevallig na ER opgenomen en het maar gekeken, hadden niks anders te doen. En ik kan niet anders zeggen dat ik me kapot gelachen heb. Moet zeggen dat ik met verstaan geen probleem heb. Maar dat ik me wel afvroeg wat die Joker toch zag hangen in de lucht! Volgende week gewoon weer, ff dom lachen!

@Bella wrote:

VOlgens mij zei je dat de eerste keer er niet bij dat je het had van iemand die hen persoonlijk kent - tenminste dat maakte ik niet op uit het zinnetje dat jij je dat hebt laten vertellen.

Maar los daarvan - dat je zo reageert door op tv te komen ben je dan neit jezelf - als ik op teevee kom ga ik echt niet ineens heel raar en anders doen. Je bent nog steeds jezelf - maar dan met dat deel wat blijkbaar onder deze omstandigheden dus zo doet. Wat dat betreft ben je eigenlijk altijd jezelf.

Het is me dat idd verteld door iemand die ze persoonlijk kent! maar ach, wat maakt het uit :slight_smile:

Veel pubers zoals die 2 zijn totaal niet zichzelf… Heb je op de RTL boulevard gekeken dag na de eerste uitzending? Daar zie je Joker tenminste heel anders gedragen :? Dan vraag ik me af waarom ie zo stoer moet overkomen door zn nek, houding en armen terwijl ie helemaal niet stoer is. :wink:

En dat ie raar praat is omdat het plat hagenees is… Die accent is normaal alleen hij praat echt plat :thumbdown:

@Karin2 wrote:

Mien gut, ik plaats 1 opmerking en ben gelijk politiek incorrect. Maar ja, ben ook op kok immers…Tis maar een opmerking mensen, val er toch niet zo over, jullie maken er meer van dan er bedoeld is.

Dat heeft niets met kok te maken lijkt me. Flauwe opmerking vind ik. Had je naast me in een kroeg gestaan dan had ik hetzelfde gezegd.

Van mijn kant uit was het een soort plaatsvervangende irritatie; de onderkant van de samenleving lees ik zoals het er staat.

Mijn broertje kon op Salou ooit onbeperkt alcohol krijgen van SBS, als hij zich maar liet filmen. Dat heeft hij geweigerd :thumbup: maar ik vermoed dat dit programma meer dan all inclusive is :wink:

Ik heb net even een paar stukjes bekeken. En ach, vroeger :wink: hadden we toch “Het is hier fantastisch”? Dat was hetzelfde. Dus niets nieuws alleen duurt het programma langer. Of Big Brother, daar gebeurden ook dingen die niet echt leuk waren voor familie of werkgever.

Onderkant van de samenleving? Nee, jongeren en drank… Teminste, dat denk ik. Buiten de vakantie om functioneren ze vast goed. k