oh oh Cherso

Ik vind het gewoon een beetje sneu…

Een beetje fotograaf had er vast wel wat beters van kunnen maken, de poses zijn ook gewoon slecht.

@Lune wrote:

Een beetje fotograaf had er vast wel wat beters van kunnen maken.

Met photoshop wel ja :mrgreen:

Weet je, mijn eerste gedachte was ook van… :think: Nogal een derrière, borsten uit verhouding etc. Niet echt om een plaatje van te schieten misschien…

Maar als ze zichzelf mooi vindt, prima toch ? Als ze ook nog overtollig haar heeft daar beneden past ze weer helemaal in de 60’s. Wat pijpenkrullen boven en beneden en het plaatjes is compleet. Is weer helemaal hip aan het worden hoor!

Dit zijn gewoon foto’s die een meiske van die leeftijd maakt toch?

Ik deed dat ook, dan niet bloot, maar toch. Je ziet duidelijk dat het gewoon een leuk dagje fotoschieten was. Niet een prof shoot.

En tja, dat ze niet de slankste is, en??

Dat is 95% van de vrouwen in Nederland niet hoor… :naughty:

@Madre wrote:

Ik deed dat ook, dan niet bloot, maar toch. Je ziet duidelijk dat het gewoon een leuk dagje fotoschieten was. Niet een prof shoot.

ik heb nooit dit soort foto’s gemaakt en als ik ze had gemaakt kwamen ze nooit op internet.

Ik vind ze dan ook echt niet mooi. wat een kont heeft die zeg.

ben wel benieuwd wanneer ze zijn gemaakt want in de serie is ze wel iets slanker.

dat ze niet de slankste is vind ik ook niet zo’n probleem…dat ben ik ook niet 8)

Ik vind die foto’s gewoon slecht…

@Madre wrote:

Hier sluit ik me helemaal bij aan…

Ik heb ook wel van dat soort foto’s (ook van wat recentere leeftijd trouwens :angel: ) en sommige daarvan zijn ook wel internet rond gegaan (niet topless, maar wel in bikini of zo). Tsjah je bent jong en onbezonnen (en toen kreeg ik een maand of drie terug opeens een deel van die foto’s toegestuurd van iemand die ik t uit het oog verloren was en via facebook terug had gevonden. Dat was wel even een “ow ja” momentje haha ;))

Tgoh en we horen niet anders dan dat het toch zo jammer is dat pubers zich spiegelen aan al die superslanke modellen uit de boekjes etc etc… En dan is een wat vollere meid blij met haar lijf en krijg je dit soort reacties :?

Ik vind de serie zelf trouwens ook niet zo schokkend. Heb twee afleveringen met een half oog gekeken terwijl ik achter de pc zat en verder niets… Maar kan niet zeggen dat ik nu compleet in shock was of zo.

Via FB

Mensen ik wil ff het gerucht uit de lucht nemen dat er naaktfoto’s van Little Princes op internet rondgaan. Ik heb gewoon een beetje zitten spelen in photoshop en Tony heb dat toen op internet gezet. Was een foutje en zal niet meer gebeuren!

@Madre wrote:

Via FB

Mensen ik wil ff het gerucht uit de lucht nemen dat er naaktfoto’s van Little Princes op internet rondgaan. Ik heb gewoon een beetje zitten spelen in photoshop en Tony heb dat toen op internet gezet. Was een foutje en zal niet meer gebeuren!

Waarom geloof ik dat nou toch niet? :think: Je moet wel heel erg goed in photoshop zijn wil je al deze foto’s zo kunnen bewerken…

ik geloof het ook niet …

@Madre wrote:

Echt :shock: :o

Ik heb nooit van dit soort acties foto’s gemaakt en hopelijk doen mijn dochters dat ook niet :shock: :?

@Madre wrote:

Het gaat er mij niet om dat ze niet de slankste is, maar meer dat het er gewoon niet uit ziet. De poses, de kleding, haar manier van kijken… en ja… eerlijk is eerlijk, haar “Bijzettafeltje” maakt het beeld wel een beetje compleet ja :wink:

@victoria wrote:

@Madre wrote:

Echt :shock: :o

Ik heb nooit van dit soort acties foto’s gemaakt en hopelijk doen mijn dochters dat ook niet :shock: :?

Ik heb ook ‘sexy’ foto’s in allerlei poses gemaakt met mijn vriendinnen ja. Volgens mij is dat toch echt niet zo gek.

@Madre wrote:

Via FB

Ze was vandaag op RTL Boulevard waarin ze aangaf dat het inderdaad haar foto’s waren (van een poos terug), en het spijtig vond dat ze nu rond cirkelden op internet.

idd hier het bericht van de telegraaf erover.

Little Princess over naaktfoto’s: ‘Laffe actie’ van onzer redactie

AMSTERDAM - Little Princess vindt de persoon die haar naaktfoto’s online zette, een beetje laf. Maar verder maakt ze zich niet zo druk. “Ik hou wel van een experimentje.”

Dit laat Oh oh Cherso’s Roos weten bij RTL Boulevard. “Ach ja ik was jong. Achteraf is het niet zo heel slim maar dat had ik ook niet kunnen weten.”

“Ik heb het absoluut niet zelf op internet gezet. Ik ga niet weer nieuwe foto’s laten maken. Misschien dat de Playboy me een aanbod doet haha. Ik vind het ook een beetje een laffe actie.”

Ze wordt wel enorm door het slijk gehaald he, ook op de radio e.d.

merendeels mbt haar figuur en dan zulke foto’s laten maken.

Uhm ik heb ook nooit zo’n foto’s laten maken, en de meiden met wie ik omging en nu omga ook niet hoor…,

Jullie hebben nog nooit foto’s van elkaar gemaakt?

In leuke, grappige maar ook sexy foto’s?

Dus niet naakt maar gewoon foto’s van elkaar?

Ik vind dat gekker dan het wel doen. :oops:

@Madre wrote:

:lol: :lol: :lol:

Ik denk dat het meer over jou zegt dan over de rest hier :lol: :wink:

Hier ook nooit sexy foto’s gemaakt, gewoon te onzeker voor.

@Madre wrote:

uhm nee, niet echt nee.