Ode aan de volslanke dames.... MIKA....! ;-)

@faizaa wrote:

Ook slanke meiden vinden dit nr goed hoor :snooty: :mrgreen:

MIKA :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hihihi ondanks dit nummer wou ik best bij die slanke meiden horen :mrgreen:

Ik kreeg spontaan een discussie met mijn man, wanneer ben je nu volslank eigenlijk ? Ik laat me niet gauw in een hokje duwen maar nu ik een aantal kilo’s kwijt ben, weet ik niet eens tot welke “categorie” ik behoor :mrgreen:

Moet ik rekenen in termen, emmetje en elletjes, kilo’s of bmigetalletjes ?

@Karin2 wrote:

Ik kreeg spontaan een discussie met mijn man, wanneer ben je nu volslank eigenlijk ? Ik laat me niet gauw in een hokje duwen maar nu ik een aantal kilo’s kwijt ben, weet ik niet eens tot welke “categorie” ik behoor :mrgreen:

Moet ik rekenen in termen, emmetje en elletjes, kilo’s of bmigetalletjes ?

Of gewoon hoe je je voelt… ik weet dat er vrouwen zijn die mager zijn en zich toch dik voelen en dikke vrouwen die zich lekker slank voelen…

Hoe voel jij je?

@Soleil wrote:

@faizaa wrote:

ja toch? :wink:

@faizaa wrote:

@Soleil wrote:
@faizaa wrote:

Ik ook hoor! :-*

@NoortjeP wrote:

@faizaa wrote:
@Soleil wrote:
@faizaa wrote:

Ik ook hoor! :-*

:mrgreen: :thumbup:

Superleuk nummer, als ik dat in de auto hoor, dan gaat ie gegarandeerd omhoog!!!

@faizaa wrote:

Of gewoon hoe je je voelt… ik weet dat er vrouwen zijn die mager zijn en zich toch dik voelen en dikke vrouwen die zich lekker slank voelen…

Hoe voel jij je?

Hahahahahaha ik voel me nu een echte ballon…maarja ben ook alweer 35 weken zwanger hè :lol: :lol: :lol:

Maar effe zonder gekheid. Ik ben toch stiekem wel al weer veel aangekomen. Nu alweer 18 kilo. De stand is nu 92 kilo

:oops: :oops:

Ik wil weer terug naar mijn maatje 38 en mijn 66 kilootjes :cry: :cry:

@Anne-marie wrote:

@faizaa wrote:

Hoe voel jij je?

Hahahahahaha ik voel me nu een echte ballon…maarja ben ook alweer 35 weken zwanger hè :lol: :lol: :lol:

Maar effe zonder gekheid. Ik ben toch stiekem wel al weer veel aangekomen. Nu alweer 18 kilo. De stand is nu 92 kilo

:oops: :oops:

Ik wil weer terug naar mijn maatje 38 en mijn 66 kilootjes :cry: :cry:

Ach Anne-marie… daar moet je nu niet aan denken… denk aan Mika: big girls are beautiful… jij dus nu als zwangere ook! een beetje bigger dan normaal… en ik weet zeker dat als je je man vraagt dat ie dat ook zegt!

Ik was bij Sanae over de 25 kilo bijgekomen en voelde me :thumbdown: een walvis… en bij Aisah voelde ik me (ook na +25) een geweldige -beautiful- vrouw… :mrgreen:

Die 38 jeans… dat komt wel weer… :angel:

Bij Tijn was het ook iets erger, toen was ik 28 kilo aangekomen, maar ja we zijn er nog niet :mrgreen:

Ik ga er niet vanuit dat ik weer ooit terugkom hoor op dat gewicht, maar met een gewicht tussen de 70 en 75 kilo zou ik ook best heel tevreden zijn…met mijn 1.78 lengte!!

Komt helemaal goed Annemarie. Nu niet druk om maken, eerst lekker zwanger zijn, bevallen, genieten en dan weer tijd voor jezelf nemen (lees streng zijn voor jezelf :shifty: )

Gooi eerst die mooie spruit er maar uit :mrgreen:

@Anne-marie wrote:

Bij Tijn was het ook iets erger, toen was ik 28 kilo aangekomen, maar ja we zijn er nog niet :mrgreen:

Ik ga er niet vanuit dat ik weer ooit terugkom hoor op dat gewicht, maar met een gewicht tussen de 70 en 75 kilo zou ik ook best heel tevreden zijn…met mijn 1.78 lengte!!

Nou! idd met die lengte mag dat ook gerust hoor… maar niet ontevreden zijn Anne-marie… Je hebt een schat van een jongen… en straks ook nog een prachtige nieuwe spruit… dat gewicht dat komt allemaal goed…

En anders die volume knop gewoon omhoog… neus in de lucht en shaken die billen… :mrgreen:

En anders organiseer ik een Marokkaans feest… lekker van die rammeldebammel riempjes om de billen en daar geldt: hoe groter hoe beter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nog eventjes, en dan ben je ervanaf!! :inlove:

Ik maak me er verder niet zo druk om hoor…enne ik hoorde afgelopen week van verschillende mensen dat ze vonden dat ik zo mooi zwanger was :oops: :oops: :oops:

Ik vind dat zelf niet maar ja als je dat zo hoort is dat toch wel errug leuk hoor!!

@Anne-marie wrote:

Ik maak me er verder niet zo druk om hoor…enne ik hoorde afgelopen week van verschillende mensen dat ze vonden dat ik zo mooi zwanger was :oops: :oops: :oops:

Ik vind dat zelf niet maar ja als je dat zo hoort is dat toch wel errug leuk hoor!!

Oh ja heerlijk die complimenten… dat doet dan echt goed he… al helemaal wanneer je je echt niet zo aantrekkelijk voelt…

Geniet er maar van! :thumbup:

Welterusten… :-*

Ik krijg gelijk zin in een bakje chips, van hem mag het :mrgreen:

(wel een wat iel ventje :silenced:)

@Mutti wrote:

(wel een wat iel ventje :silenced:)

Hij is vast jaloers :mrgreen:

Ik ben naar zijn concert geweest in de Heineken Music Hall

was zo toppie en hij is zo leuk!! Zie foto (wel van internet geplukt)