Obese

heee wat goed van jou!!

idd, het inspireert toch wel veel mensen!!

ik word niet speciaal geinspireerd door obese, ik had de beslissing voor mijzelf in augustus al weer genomen, en ben inmiddels 21 kilo kwijt

in augustus was ik zo zwaar …en in zo n slechte conditie dat ik nog geen 2km kon fietsen zonder stuk te gaan

ik ben daarom gaan sporten…en op mn voeding gaan letten…

gisteren ben ik omdat het mooi weer was en ik niet kon sporten doordat hub moest werken, op mn fiets gestapt…en heb mijn boodcshappen in een andere plaats gehaald, verder weg…en ben met een omweg heen en met een omweg terug gefietst, gewoon omdat het zo lekker voelde en het zo leuk was met mn kleine meid op de fiets

vandaag ben ik op mn fiets gestapt en ben naar de sportschool gefietst, 9km heen…en ook 9 terug natuurlijk

heb krachttraining gedaan en een uur fitcamp

en had nog steeds het gevoel dat ik de wereld kon opvreten

ik ben er nog lang niet hoor…ik was zo zwaar dat ik makkelijk met obese mee had kunnen doen…maar ik doe het zelf…met hulp van mn man…en van de sportschoolmensen die me stimuleren net dat beetje verder te gan dan ik dacht dat ik kon

ik kom er wel…misschien niet in dat ene jaar…en dat hoeft ook niet…maar ik kom er!

Kris: :clap:

Waar sport je eigenlijk?? :think:

Farmsum :slight_smile:

@Kristalkindje Petje af voor je doorzettingsvermogen!! idd, dit weer nodigt wel uit om te fietsen :wink: maar goed van je dat je ook expres omrijdt en zo ver fietst naar de sportschool,

Ik had wel vandaag ook zoiets van… mm… tis dat ik nog 1 kind in huis heb (ander logeren) kom… pak je fiets… ik ren… jij fietst mee!! kindlief (net 6) gaf me ook een compliment na afloop: mam… dat heb je goed volgehouden’ haha…

maar knap juist om zo lekker op weg te zijn…

en dan denk ik wat doe ik dan moeilijk om die 20 die ik na mijn huwelijk ben aangekomen (en amper een kilo kan afvallen). Ik heb dan wel maat 44-46… maar ik merk dat ik het echt moeilijk vindt, juist omdat je denkt, ach, het hoeft niet zoveel als die mensen op tv… tja, hoe zeg ik dat… welllicht voor mij minder uitdaging… maar ja, mijn bmi zat ook op de 31… dus reden genoeg denk je…

Iemand aan het kijken? M`n lief en ik zeiden al tegen elkaar “grijpt toch meer aan, als je iemand in het echt kent” moest toch wel een paar keer slikken nu (is collega van mijn man)

Ik heb flitsen gezien vanavond.

Te weinig om een oordeel te geven over deze uitzending.

@Clari wrote:

Iemand aan het kijken? M`n lief en ik zeiden al tegen elkaar “grijpt toch meer aan, als je iemand in het echt kent” moest toch wel een paar keer slikken nu (is collega van mijn man)

Ja, ik was aan het kijken. Zelf twijfel ik of ze het volhoudt. Ik ben bang, dat ze denkt dat ze er al is. Ze is zo enorm tevreden.

ben benieuwd naar jouw verhaal.

@Wawa wrote:

@Clari wrote:
Iemand aan het kijken? Mn lief en ik zeiden al tegen elkaar "grijpt toch meer aan, als je iemand in het echt kent" moest toch wel een paar keer slikken nu (is collega van mijn man)</blockquote><br /> <br /> Ja, ik was aan het kijken. Zelf twijfel ik of ze het volhoudt. Ik ben bang, dat ze denkt dat ze er al is. Ze is zo enorm tevreden.<br /> ben benieuwd naar jouw verhaal.</blockquote><br /> <br /> Is verder geen verhaal hier hoor :wink: ik volgde dit topic omdat ze collega van mn man is :wink:

@Clari wrote:

@Wawa wrote:
@Clari wrote:
Iemand aan het kijken? Mn lief en ik zeiden al tegen elkaar "grijpt toch meer aan, als je iemand in het echt kent" moest toch wel een paar keer slikken nu (is collega van mijn man)</blockquote><br /> <br /> Ja, ik was aan het kijken. Zelf twijfel ik of ze het volhoudt. Ik ben bang, dat ze denkt dat ze er al is. Ze is zo enorm tevreden.<br /> ben benieuwd naar jouw verhaal.</blockquote><br /> <br /> Is verder geen verhaal hier hoor :wink: ik volgde dit topic omdat ze collega van mn man is :wink:

Ik hoop voor haar dochters zo dat ze het vol houdt.

wie kijkt er ook??

Ja, ik. Toch wel interessant hoe het mensen dan verder vergaat.

Goed trouwens dat ze nog wel een jaar lang begeleiding hebben na het programma.

Als ik goed heb opgelet :mrgreen:

Dan hebben ze 2 jaar.

Want Ramilo zei tegen Natascha dat ze nu nog kon veranderen, dat ze hem nog een jaar mocht leegzuigen.

Gaaf om te zien hoe het de mensen vergaat. Het blijft een gevecht. Heftig hoor.

Prachtig. :thumbup:

Het wordt vanavond toch uitgezonden? Of was de update er al eerder voor? Hier staat het niet in de gids, ik had toevallig het voorstukje gezien.

@Jippie wrote:

Het wordt vanavond toch uitgezonden? Of was de update er al eerder voor? Hier staat het niet in de gids, ik had toevallig het voorstukje gezien.

Gisteravond als ik mij niet vergis…

Ik heb het inderdaad gisteravond zitten kijken, om 21.30u.

Dan heb ik dat dus volledig gemist, stond niet in de tv-gids. :? Ik heb wel een aankondiging gezien voor donderdag. Ik meende dat dat vandaag was, dus ik zat er klaar voor. Komt het helemaal niet… In onze tv-gids staat het voor volgende week wel vermeld.

@Jippie wrote:

Dan heb ik dat dus volledig gemist, stond niet in de tv-gids. :? Ik heb wel een aankondiging gezien voor donderdag. Ik meende dat dat vandaag was, dus ik zat er klaar voor. Komt het helemaal niet… In onze tv-gids staat het voor volgende week wel vermeld.

Was bij ons ook zo.