het lijkt wel of mijn buik nu al begint te groeien heb dan wel al een zoontje maar dat kan toch nog niet of wel ? ben nog maar 5 weken zwanger of zou ik al verder zijn
je darmen misschien en bij de 2e gaat altijd sneller
Welkom in mijn wereld, hahaha! Was bij mij ook zo…
Vervolgens bleek het een tweeling te zijn :inlove:
Dat zou natuurlijk ook kunnen he, maar het is normaal dat het bij een tweede veel sneller kan gaan dan bij een eerste. Komt omdat je lijf ‘weet’ wat het moet doen in deze nieuwe situatie.
er is een medium die een 2ling voorspeld heft lijkt mij helemaal geweldig mijn man niet zo
kan hoor ik vond het moeilijk om het de eerste 13 weken voor me te houden omdat ik echt al aan positiekleding toe was met een week of 10
je darmen misschien en bij de 2e gaat altijd sneller
ik moet nu al positie kleding aan mijn broeken passen me echt niet meer en dat terwijl ze altijd vrij los zaten zakten zowat van mijn billeb af verder ben ik niet an gekomen alleen mijn buik
het valt mijn man zelfs op en dat wil wat zeggen
maak eens foto van buik
kan ik wel ff doen
Hoi,
Ik had met 5 weken ook al positiekleding aan, dat was zelfs al voordat de test positief aangaf (teste pas heel laat positief). Bij mijn eigen broeken kreeg ik de knoop niet meer dicht en zaten gewoon veel te strak.
Mijn buik begon ook heel hard te groeien zelf nu met 9 weken heb ik een giga buik moet ik zeggen, bij Yeline had ik pas met 22,5 week zo’n buik (heb ff foto’s vergeleken hahaha)
Wauw, geniet er lekker van…
Ik heb nu nauwelijks een buik, terwijl ik tijdens mijn zwangerschap van Noor echt al een buik had vanaf 15 weken.