Nu al ongeduldig....zucht...(update blz 2)

Pfff… hier moet ik nog 7 weken en heb het al gehad… :roll:

Maaaaaar: Op de uitgerekende datum van mijn vorige zwangerschap overdag nog lekker wezen shoppen, 's avonds lekker uitgebreid gegeten en de volgende ochtend om 08.24 is hij geboren! :inlove:

Hoop voor je dat het snel zal gaan gebeuren! :wink:

@Naduah wrote:

Maaaaaar: Op de uitgerekende datum van mijn vorige zwangerschap overdag nog lekker wezen shoppen, 's avonds lekker uitgebreid gegeten en de volgende ochtend om 08.24 is hij geboren! :inlove:

:wink:

Ongelofelijk dat je na zo’n drukke dag opeens de volgende dag bent bevallen! :inlove: :lol: Het kan dus echt…

Bedankt meiden voor jullie steun! :-*

@Em wrote:

Kleine update: gister deel van de slijmprop verloren (en vanmorgen ook weer 2x wat dus ik zal hem nu wel helemaal kwijt zijn). Heb zo nu en dan krampen maar kan het nog geen weeen noemen.

Heb gister nog de ramen gelapt, ben op visite geweest en heb een wandelingetje gemaakt. En toen ik rustig bij m’n ouders zat verloor ik dus die prop. Dus toch wel tekenen van enig voorwerk denk ik! :wink:

We wachten vandaag maar af en ik ga maar gewoon m’n dagelijkse dingetjes doen. Maar wie weet gebeurt het toch wel vandaag of vannacht…

Spannend!!! :pray:

Marjon is met gebroken vliezen en weeen naar het ziekenhuis vertrokken vannacht…

:dance: :dance: :dance:

Marjon is om 9.26u bevallen dmv een keizersnede van een zoon Casper

Patricia, nog bedankt voor het melden!

Even een kleine update. :wink:

Toch nog sneller bevallen dan gedacht. :smiley:

Zondag de hele dag gerommel, maandag onrustig en ook wat kramp, maandagavond half 12 vliezen gebroken, vrijwel meteen pittige weeen, om half 8 's morgens volledige ontsluiting maar na een uur persen kwam meneer helaas niet dieper dus toch een ks geworden (gelukkig op dat moment want ik kon echt niet meer). Casper was bijna 8,5 pond en 53 cm dus dat verklaarde veel… :lol: :inlove:

Ben inmiddels weer thuis en het herstel valt me 100% mee. Met ons gaat het dus goed.

En wat bij mij denk ik geholpen heeft om de bevalling te laten beginnen: sex! :wink:

Jaaaaaa

:lol:

eerst GEFELICITEERD!!!

en de sex he… het begint ermee en het eindig ermee :mrgreen: