Nu al ongeduldig....zucht...(update blz 2)

Ik ben pas volgende week uitgerekend, maar ik had echt gedacht (ja, stom… :wall: :doh: ) dat ik vorige week donderdag zou bevallen (de 15e) want dat was mijn oma’s verjaardag. Nou, niks gebeurd dus.

Ik wil jullie niet met het hele verhaal vermoeien (lees anders m’n topic 1e kind keizersnede, 2e kind gewone bevalling, ervaringen, ergens op pagina 5… :wink: ), maar de gyn vindt het beter als ik eerder beval dan 40 weken maar zolang m’n baarmoeder niet verstreken is mogen ze bij mij niet met gel werken om in te leiden (omdat ik een ks heb gehad).

Ik kan dus niet wachten totdat de bevalling gaat beginnen, maar ik merk nog totaal niet dat er van binnen wat gebeurt (ok, gister af en toe harde buiken en soms steken in m’n liezen maar dat is dan ook alles, ook nog geen slijmprop gezien… :? ). Afgelopen maandag heeft de gyn van binnen gevoeld maar alles zit nog hardstikke dicht… :?

Volgens de gyn kan m’n bevalling echt zomaar opeens spontaan beginnen en zegt het al dan niet verstrijken van de baarmoedermond niks.

Ik weet dat ik niet mag klagen hoor, ik ben pas over een week uitgerekend en ik voel me op zich prima, maar ik ben gewoon ongeduldig, en ik wil gewoon dat het vanzelf begint en niet dat ik weer zo’n medische bevalling krijg (inleiding, keizersnede…) Maar goed, daar heb ik niks over te zeggen natuurlijk.

Kan een bevalling opeens beginnen zonder dat je van tevoren wat merkt? (vast wel, maar ik lees vaak dat het dan al dagen ‘rommelt’ en dat doet het bij mij dus echt niet). Kortom: ik zoek het liefst positieve ervaringsverhalen! :mrgreen:

Alvast bedankt!

bij mij begon het van het ene op het andere moment

ik hoorde om mij heen toen ook van voorweeen enzo maar daar heb ik geen last van gehad het begon echt vanuit het niets :thumbup:

ik heb nu al geen gedul;d meer en moet nog 3 weken dus ik vind het nog knap dat je geduld nu pas op is.

maar om op je vraag terug te komen

ja het kan zomaar beginnen ik was bij charity 39 weken en ineens verloor ik beetje vruchtwater en begonnen mijn weeen terwijl ik dezelfde dag nog was gaan winkelen en echt niks gemerkt heb ik voelde me niet anders helemaal niks dacht nog dat het afscheiding was ipv vruchtwater.

dus meid miss begint het vanacht nog :smiley: :pray:

Ahhh dat geeft me weer hoop! :smiley:

Hoi Marjon, bij Nikkie begon het ook van het een op het andere moment. Ik dacht eerlijk gezegd wel dat ik al wat voorwerk had gedaan, maar dat bleek alleen maar bandenpijn geweest te zijn. Toen mijn weeën ineens begonnen, was mijn bmm nog niet eens verstreken. Jeroen was rond 6 uur 's morgens ofzo naar zijn werk gegaan en toen was er nog helemaal niks aan de hand. En om 645 uur kreeg ik ineens weeën…

Ik ben nu ook al heel ongeduldig. Maar ja, ik was het met een week of 20 toen ik werd opgenomen in het zkh al zat :mrgreen: :oops:. van mij mag het ook beginnen hoor nu. Althans nu…zaterdag dan of zondag, want mijn ouders komen zaterdag pas terug van wintersport en die kunnen dan Nikkie opvangen :wink:. En ook nu weer voel ik af en toe iets waarvan ik denk, hé, dat zou een wee of een voorwee kunnen zijn, maar ik durf nergens meer op te hopen :?.

Sterkte met de laatste loodjes :-*. Zullen we anders samen a.s. zondag bevallen?? :mrgreen:

Bij de eerste dochter weeënremmers moeten nemen vanaf 6 1/2 maanden zwangerschap.

De tweede en derde zijn ingeleid wegens 40+ weken.

wacht, wacht !!!

nu komt het :lol:

Bij Michaël:

uitgerekend 23/11/2005.

Op 03 november dus 37.1 weken zwanger.

Ik ben hier op kok nog in de namiddag komen posten, niets aan de hand. Nadien een tukje gaan doen.

Om 17 u wat lichte weeën gekregen, maar ik had toch al gauw door dat het serieus werd.

Om 21.45 u ben ik bevallen !!! 20 dagen te vroeg, maar toch 2,970 kg en 47 cm apgarscore 10/10 :inlove:

Zomaar, ff, gewoon, zonder dat ik die dag al voorweeën of wat ook had.

Dus: wie weet, heb jij vannacht je beebje.

Ik wens het je alvast toe !!!

liefs

Gerda

Jee Gerda :shock:, da’s wel heel snel en onverwacht zeg. Haha, ondanks dat van mij de bevalling mag gaan beginnen, vind ik het toch een onvoorstelbaar idee dat ik dan vannacht al ons meisje in mijn armen zou houden :D.

Bij Jayden 0.0 voorwerk gehad. Zelfs geen bandenpijn of niets in de laatste paar weken. Ook het indalen heb ik helemaal niet gevoeld, terwijl hij al 2 weken vast in mijn bekken lag.

's Ochtends nog zitten lachen dat hij nog wel twee weken zou blijven zitten.

Opeens braken om 14.30 mijn vliezen, geen weeën.

Eerste wee om 17.30 of zo, iets later nog.

Om 19.06 had ik Jayden op mijn buik liggen :inlove: :mrgreen:

Wijnanda, goed idee om samen op zondag te gaan bevallen! :mrgreen:

Zo Gerda, dat was wel heel plotseling en rap zeg!

En bij Vicky ook!

Nou, ik voel me alweer een stuk beter! Bedankt! :-*

Wie weet toch vannacht… :wink:

@Em wrote:

Wie weet toch vannacht… :wink:

Hè nee, wacht nou op mij :lol:.

bij allebei mijn bevallingen, begon het ook echt zomaar uit het niets.

(helaas liepen de bevallingen wel anders dan normaal) maar dat zal ik verder neit vertellen, aangezien je positieve verhalen wilde)

Bij Y. ging ik naar bed, en werd om 2.00 snachts wakker van de weeen. toen begon het dus!

Bij T. verloor ik 3 weken voor de datum de slijmprop en een uur later begonnen de weeen en nog een uur later lag ik in het ziekenhuis (dit meost omdat de 1e een ks is geworden)

Sexen helpt ook goed om baarmoeders te verweken… ale het sperma dan

:mrgreen:

Alee waar w8 je op :stuck_out_tongue:

pffff dan zal ik vast snel bevallen want mijn libido is alleen maar toegenomen :oops:

hallo,

hier nog één die niet meer langer kan wachten.

ik ben vandaag 39 weken en 2 dagen zwanger.

en ik heb er zo ontzetten veel zin aan.

ik hoop dat ons kindje eerder komt.

groetjes

Marjon,

Donderdags waggelde ik (40.2) nog rond (deed zelfs nog boodschappen en sprak met de vk wanneer er verdere stappen genomen moeten worden omdat de beeb zich nog niet aandiende) en toen ineens snachts verloor ik wat vocht en slijm…

SMorgens kwam de vk en die zei dat ik de andere dag naar het ziekenhuis zou moeten om te kijken of mijn vliezen gebroken waren (ze mocht niet meer toucheren vanwege infectiegevaar)…

Uiteindelijk kreeg ik om 15.00u weeen en lag Veron om 20.34u op mijn buik :inlove: …

Het kan echt wel ineens beginnen…

gr patricia

Lieve lieve Marjon

Je zou na mij toch beter moeten weten; als je er op gaat zitten wachten duurt het alleen maar langer :mrgreen:

Even serieus nu, ik raad je aan om toch snel een afspraak te maken met de voetreflextherapeute. Mss kan zij ervoor zorgen dat het wat op gang komt.

Bij Tygo ben ik ook onder voortekenen bevallen.

En de laatste keer is het ook zomaar begonnen.

Dus je hoeft helemaal geen voortekenen te hebben hoor. Het komt vanzelf.

Enne, ik denk trouwens dat je wel al je slijmprop bent verloren.

Je vertelde toch laatst dat je een grote kledder afscheiding in je broekje had. Ik denk dat dat het was.

@Formally known as Vuegje wrote:

Sexen helpt ook goed om baarmoeders te verweken… ale het sperma dan

:mrgreen:

Alee waar w8 je op :stuck_out_tongue:

Ja daar dacht ik ook al aan! :mrgreen: Maar afgelopen dagen kon ik me er echt niet toe zetten… :oops: Hopelijk in 't weekend! :wink: :mrgreen:

Patricia, bij jou dus ook zomaar opeens!

Wijnanda, wie weet bevallen we idd op dezelfde dag! :mrgreen:

Anoniem en Charity, hopelijk begint het bij jullie ook snel!

Hier dus niks gebeurd en voel ook nog steeds niks bijzonders, maar goed, het kán dus opeens echt zomaar beginnen dus daar hou ik me dan maar aan vast!

Myrella, lees je berichtje nu net pas! Dank je wel! Ja, ik zou beter moeten weten hihi! Ik denk dat ik idd maar de voetreflexmasseuse snel ga bellen. Maar ik twijfel nog of ik zal wachten tot na de controle a.s. dinsdag…Zij behandelt je ook eigenlijk liever als je overtijd loopt dan ervoor. Nou, ik denk er nog even over!

Kleine update: gister deel van de slijmprop verloren (en vanmorgen ook weer 2x wat dus ik zal hem nu wel helemaal kwijt zijn). Heb zo nu en dan krampen maar kan het nog geen weeen noemen.

Heb gister nog de ramen gelapt, ben op visite geweest en heb een wandelingetje gemaakt. En toen ik rustig bij m’n ouders zat verloor ik dus die prop. Dus toch wel tekenen van enig voorwerk denk ik! :wink:

We wachten vandaag maar af en ik ga maar gewoon m’n dagelijkse dingetjes doen. Maar wie weet gebeurt het toch wel vandaag of vannacht…

Bij mij begon het ook zomaar opeens, met het breken van de vliezen. Totaal onverwacht. Ik heb zelfs amper voorweeen gehad (achteraf heb ik gedacht dat ik een blaasontsteking ofzo had, maar bleken het toch wel wat voorweeen geweest te zijn, maar wist ik veel hoe die dingen voelden :wink: )

Maar ik zat met 37 weken al te wachten! En met 39 weken was ik het helemaal zat, en telde echt de minuten af. Maar pas toen ik met 39w5d me erbij neer had gelegd dat het toch nog wel lang zou duren, duurde het niet lang meer, en begon het met 40 weken :slight_smile:

Sterkte met je laatste loodjes!