Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

Ja, geen keel amandelen die zijn niet zo lekker om te eten :mrgreen:

"Ilse81 wrote:
Was nog niet helemaal weg. Had net iemand gezien op het forum die hier weggeaan was en nu is ze terug en ze is zwanger en zo en ik moest effe spieken wat en hoe. :mrgreen:

Vertel eens??

Nu kom ik tussen de bedrijven door even lekker spieken, of eigenlijk een half uurtje bijlezen, gaat iedereen ineens weg :? :wink:

Mees ~ Hopelijk is het voor ons beide een geluksdag vrijdag de 13e. Dan heb ik ook mijn NOD namelijk.

Britt en Simba ~ Wat hebben jullie een leuke namen!!

Dacht het nog da je da ging zeggen. :lol: :lol: :lol:

Ik drink soms melk da helpt ook. Maar zat nu al aan één liter melk, dus begin er immuun voor te worden.

Neem nu riopangel :sick:

Ik ben er nog :smiley:

riopangel ??? Dat ken ik niet… maar volgens mij is dat maar goed ook :think:

Awel hé Rebecca.

Weet niet of je haar kent. Anne (de mama van Sam.) die samen is met John de man van Mo (die overleden is) :wink: Marietje kent haar wel. :wink:

Vond dat altijd een sympathieke madam en vond het jammer dat ze weg ging. Maar nu is ze terug. :wink:

Is een langwerpig zakje en daar zit iets in. Da moet je kneden en dan uitdrinken. :sick:

Is niet zo lekker, maar wel lekkerder dan die gaviscon. :wink:

En het belangrijkste is dat het werkt. :dance:

Kijk, dit zijn ze. Zie nu net dat je ze ook hebt in tabletjes. Wist ik niet. :think:

Als het maar werkt inderdaad.

Ze zeggen wel vaker dat je last van maagzuur hebt als je een meisje verwacht.

Ik ben benieuwd wat er in mijn buikje leeft maar ik gok op een jochie.

@Ilse81 wrote:

Kijk, dit zijn ze. Zie nu net dat je ze ook hebt in tabletjes. Wist ik niet. :think:

Morgen ff kopen, of niet :wink:

@Ilse81 wrote:

Awel hé Rebecca.

Weet niet of je haar kent. Anne (de mama van Sam.) die samen is met John de man van Mo (die overleden is) :wink: Marietje kent haar wel. :wink:

Vond dat altijd een sympathieke madam en vond het jammer dat ze weg ging. Maar nu is ze terug. :wink:

Jaja, ik ken haar niet persoonlijk. Ik heb wel het een en ander van ze gelezen! Ik vind het hartstikke tof voor ze!! :inlove: Ik las het inderdaad net ook!

Heb geen zin meer om te werken meiden!!

Ik heb er nog. :mrgreen:

Hie rhad ik van Lucas ook last van maagzuur, maar niet zo vroeg in de zwangerschap.

Da was meer naar het einde toe. De veir laatste weken of zo.

Net zoals het plassen, da was ook maar naar het einde toe. :wink:

Nu is het al zo van rond een week of 10. :wall: :wall:

Maar ja, madam ligt ook met haar voetjes volledig op mijn blaas te drukken. :roll:

Oh en nu heb ik wel veel puisten, wat ik bij Lucas niet had. Allemaal rond mijn mond en kin. :roll:

@zasje wrote:

Ik ben benieuwd wat er in mijn buikje leeft maar ik gok op een jochie.

wanneer moet je heen of heb ik dat gemist? :oops:

Moet je nog lang werken Rebecca ?

@Rebecca* wrote:

@Ilse81 wrote:
Awel hé Rebecca.

Jaja, ik ken haar niet persoonlijk. Ik heb wel het een en ander van ze gelezen! Ik vind het hartstikke tof voor ze!! :inlove: Ik las het inderdaad net ook!

Heb geen zin meer om te werken meiden!!

Ben je op je werk nu??

Hoe laat is het weer bij jullie nu?

Ah, daar zi ons Petra is er ook nog. :mrgreen:

maagzuur hab ik ook veel last van ik koop rennie`s.

en anders moeten hazelnoten ook erg goed helpen of laurierdrop.

succes mer de maagzuren

ja heb net de administratie gedaan dus ik dacht ga nig even snel een kijkje nemen :smiley:

Op 3 juni heb ik een 20 weken echo. Ik ben echt mega zenuwachtig ik hoop dat alles goed is met ons kindje. Als het goed is kunnen ze het hartje nu goed zien en kijken of er wat mis mee is. (wat ik zeker niet hoop en niet van uit ga)

Ilse hier ook een puist precies op mijn voorhoofd hoop dat ie zaterdag weg is :roll:

ja helaas wel en ik moet nog zo een kleine 3 uur. Het is nu kwart over twee in de middag. Nederland loopt 8 uur op ons voor.