November/decemberstoppers 2011 #3

Jeetje Pooh… Ben er stil van. Wat een heftig en emotioneel besluit!!

Ik hoop dat het je lukt om er de rust in te vinden :pray:

Dikke kus :-*

:cry: Heftig hoor!!!

Maar ik snap dat het je hele leven kan beheersen.

En dat je ook in het nu wilt leven.

Je hebt inderdaad een prachtige dochter, waar je van wilt genieten.

Maar ik weet ook hoe sterk een wens kan zijn.

Wat ontzettend moeilijk.

Maar ook sterk en knap!

Hopelijk brengt het de rust die je zoekt.

:-*

Dikke knuf voor jou! :hug:

Wat een heftig besluit Pooh. :hug: Ik hoop dat je er achter blijft staan en niet toch later spijt krijgt. Het lijkt om ontzettend moeilijk. De wens voor een tweede was bij mij minstens net zo groot als voor de eerste. Het is niet iets dat je zomaar even opzij zet. Maar wat je zegt, het had ook kunnen zijn dat je helemaal kinderloos was gebleven. Extra dubbel genieten van je mooie meisje dus maar! :-*

Sterkte Pooh! Lijkt me erg moeilijk, maar ik kan me voorstellen dat de kinderwens op den duur je leven ging beheersen en dat ook dat een zware tijd is geweest. Ik hoop dat het jou en je gezin goed zal gaan! :-*

• breet in

Sterkte pooh :frowning: dat lijkt me echt super moeilijk…

En het voelt nu wel erg dubbel om mijn nieuws te vertellen… :S

Maar…ik ben zwanger :slight_smile: gisteren getest, 3 testen gedaan, alle 3 postitief inclusief de digitale met indicator 1-2 :slight_smile:

Ik schrijf niet meer met jullie mee maar lees soms wel nog mee en wilde het toch nog even mee delen omdat jullie zo met me meegeleefd hebben vorig jaar toen ik een bbz had.

Ik ga niet mee schrijven met maand mama’s omdat ik erg onzeker word van berichten dat het bijvoorbeeld niet goed is gegaan met een zwangerschap.

Tis net 4 weken dus dus nog erg eng…maar ik probeer me zo min mogelijk druk te maken en hopelijk gaat deze zwangerschap wel helemaal goedkomen.

*breekt uit

Kim :inlove: :dance:

Geniet, geniet!

Ik ben vandaag ongesteld geworden, keurig na 4 weken.

Zou m’n lichaam het opeens snappen? :think:

:inlove: Kim wat super!!! Van harte gefeliciteerd meid!!!

Maar ik snap dat je niet onbezorgd zwanger bent.

Laat je wel regelmatig even weten hoe het met je gaat?

@ Pooh als ik je onderschrift goed begrijp zijn jullie gestopt met de hormoonbehandelingen, maar hoop je nog wel op moeder natuur?

Ik hoop het voor je meid! :pray:

Klopt! We gebruiken geen anticonceptie en hebben het zkh gedag gezegd.

We vrijen wanneer we zin hebben en wie weet gebeurd er nog een wonder :pray:

Oooooh Kim!!! Wat een geweldig nieuws meid! :inlove: :dance: Ik kan me voorstellen dat je nog even wacht met de maandmama’s. Misschien dat het allemaal wat relaxter is om te wachten tot na de 12 weken ofzo. Dan zijn de meeste afvallers er al uit. Ik werd daar ook altijd ontzettend zenuwachtig van hoor. Zelfs al heb ik nooit persoonlijk iets naars meegemaakt.

En Pooh, wie weet. Zou toch wel prachtig zijn als het toch nog zou lukken. :pray:

Ik blijf voor je duimen Pooh :thumbup: :thumbdown: de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

En ik hou jullie zeker op de hoogte :slight_smile:

Ik krijg aankomende donderdag een echo om te kijken of het vruchtzakje deze keer wel netjes in de baarmoeder zit…heel erg spannend :thumbup: :thumbdown: :pray: :shifty:

Beetje laat i.v.m. vakantie, maar van harte Kim! Heel fijn voor jullie!

Ik heb vanmorgen de echo gehad en het zit helemaal goed in de baarmoeder :slight_smile:

het was nog een beetje te vroeg om een hartje te zoeken maar volgende week mag ik terug komen voor een extra echo en dan gaan we kijken naar een hartje…hopelijk :slight_smile:

Goed nieuws Kim! Het gaat vast helemaal goed zijn met de volgende echo. :pray: :-*

Fijn dat het op de juiste plek is ingenesteld!

Nu op naar het eerste knipperlichtje!

knipper lichtje gezien vorige week maandag :inlove:

aankomende maandag heb ik weer een echo, ben dan 9 weken

Wat fijn Kim!! Voel je je nog goed?

@Naatje wrote:

Wat fijn Kim!! Voel je je nog goed?

ja voel me goed, alleen erg moe, en vlagen van misselijkheid de hele dag door zoon beetje, ook een beetje licht in mijn hoofd soms, maar door wat vaker wat te eten op een dag gaat dat ook goed.

Verder gelukkig totaal geen buikpijn en heb ook nog niet over hoeven geven klopt af

Ik hoop voor je dat je je zo goed blijft voelen! Die eerste maanden van mijn beide zwangerschappen heb ik echt niet als leuk ervaren. Je kan het nog met bijna niemand delen en dan voel je je ook nog eens weken lang ziek… Maar goed, als ik nu zie wat ik er voor terug heb gekregen was het het natuurlijk meer dan waard. Maar ik ga het niet nog een keer doen. :wink:

Oh Kim wat fijn!!! :inlove: Een knipperlichtje!!!

Nou hopelijk ben je er ook iets geruster op nu.

@ Naatje het is wel tijd voor een andere avatar hoor! Eentje waar Floris ook in voor komt! :wink:

@miro wrote:

@ Naatje het is wel tijd voor een andere avatar hoor! Eentje waar Floris ook in voor komt! :wink:

Je hebt helemaal gelijk. Zal hem binnenkort aanpassen. :oops: