en dan hoop ik ook borstvoeding foto’s hier te kunnen gaan spammen
ik heb dit keer een voorlichtingsavond gehad en ik heb veel meer uren kraamzorg dus op hoop van zegen dat het dit keer wel gaat lukken
nog 6 nachtjes slapen en dan word ik ingeleid en dan zullen we snel genoeg weten hoop ik of het gaat lukken :dance:
Spannend!!! Geniet nog van de laatste trappeltjes (of trappen ), succes met bevallen en op naar een prachtige kraamtijd met goedlopende BV! :thumbup:
Maak flink gebruik van de kennis van de kraamzorg en als je twijfels hebt bij de kunde of kennis mag je of een andere kraam vragen met meer BV-ervaring en anders een LK inschakelen via je kraamzorgbureau. :thumbup:
ik heb bij het kraamburo al aangegeven dat het bij m’n dochter was mislukt (ik had toen ook maa 2 1/2 uur kraamzorg) en ze zouden iemand sturen die er echt goed ervaring mee heeft :thumbup:
Dan gaat dat vast goedkomen! Enneuh hoe je (uiteindelijk) ook bevalt…lekker snel laten aanleggen! Dat eerste uurtje na de bevalling verricht haast wonderen volgens mij. :thumbup:
Maar vooral; geniet ervan het is zo’n bijzondere ervaring, en ik geniet er ook nog dagelijks van. Zelfs als er zeg maar verderop ooit een kink in de kabel was gekomen en de BV niet ‘doorgelopen’ zou zijn dan had ik iig genoten van vooral die allereerste keer. :inlove: