nog een nieuwe baan!!!

Ik heb hier laatst een topic geopend ovr een sollicitatie waarbij ik ben aangenomen.



nu heb ik ook nog voor in het weekend gesolliciteerd voor bij een nieuw te openen cafe hier in heerlen.

daar was gister de sollicitatie voor, daar heb ik vandaag te horen gekregen dat ik volgende week vrijdag kan beginnen bij de opening !!!



tjah zo zit je meer dan 2 jaar thuis en zo heb je binnen 2 weken 2 banen :dance: :dance:

GEFELICITEERD :thumbup:

Oh wat super zeg!

Gefeliciteerd!!!



:dance: :dance: :dance:

Hee gefeliciteerd joh :dance:

Hartstikke goed! Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd!



Maar zomaar uit nieuwsgierigheid, wordt dat niet zwaar dan als je ook in het weekend gaat werken?

ik wou eerst 36 uur door de weeks werken maar dan ben ik iedere dag van half 8 tot 5 van huis.



nu werk ik 30 uur en ben ik om 4 uur thuis dat scheelt oppas en zie ik charity meer.



die avonden die ik het weekend werk ga ik normaal opstap en is charity of bij haar vader of is mijn nichtje hier.



en normaal geef ik dan geld uit en nu verdien ik er geld mee terwijl het net zo gezellig kan zijn.

oooh lekker zeg!!! zal je ook een goed gevoel geven!

Oh ok, op die manier! Het is me helemaal duidelijk :mrgreen: Dus als ik het goed begrijp is het dan voor de vrijdagavond en zaterdagavond?



Wel lekker hoor!!

jah idd en mis soms op donderdag avond maar daarom heb ik vrijdag morgen geblokt zodat ze me dan niet inroosteren dus hoef ik pas om half 1 te beginnen

super meid



gefeliteerd