Hallo,
Ik ben nu 15 weken zwanger en er is nog echt bijna niets te zien.
Bij de vorige zwangerschap, moest ik met 11 weken al zwangerschapskleren dragen en was het toch wel heel duidelijk te zien.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Moet vrijdag naar de vk.
Groetjes Ellen
ik had het andersom bij de eerste droeg ik met 28 weken pas zwangerschapsbroeken(toen begon je wat te zien) en bij de tweede met 8 weken al.
veelal zegt het niks.En vriedin van mij had het ook andersom die was met de eerste al flink gegroeid in het begin en met de tweede3 pas met 18 weken dat je het begon te zien.
Ik heb al wel vanaf week 8 een positie broek aan omdat ik een heel klein bobbeltje in / op mijn buik kreeg. Daarna heel lang niet zoveel veranderd. Vorige week zei iemand nog tegen mij, meid, als je de 12 weken voorbij bent, zul je zien dat je van je zwangerschap onwijs zult genieten, nou, aan mijn banner kun je zien dat ik de 12 weken toen toch echt al voorbij was!
Bij de eerste trok ik mijn eerste zwangerschapsbroek met een week of 14 aan. Bij de 2e bijna gelijk alweer :lol:
Nu heb ik heel lang mijn spijkerbroeken aan kunnen houden en was ik 20 weken toen mijn spijkerbroeken niet meer lekker zaten.
Het enige verschil wat ik kan bedenken is dat ik bij eerst bijna 5 kilo ben afgevallen en daardoor misschien hetzelfde effect heb gehad als een broek in een maatje groter :think:
Mijn spijkerbroeken waren overigens ook van strech stof en heb ik na de 1e zwangerschap gekocht
Al mijn andere broeken waren of nog zomer of paste ik nog steeds niet na de 1e 2 zwangerschappen
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Bij mijn eerste was er na 5 maand nog amper wat te zien. Slechts een klein buikje die sommige vrouwen gewoon van zichzelf hebben! Wel wat saai vond ik, ben je eindelijk zwanger, ziet men het amper…
Nu bij de tweede begon men het iets eerder, en wel na 4 maanden te zien.
Zegt allemaal niks hoor!
bij bijde zwangerschappen zag je bij mij pas dat ik zwanger was geweest nadat ik bevallen was…
met 9mnd zwangerschap had ik een buikje van 6mnd.
Ik had bij de eerste al met een week of 11 zwangerschapskleding aan, maar nu hoefde het pas met 20 weken. Vond ik niet erg, je draagt het nog lang zat en op een gegeven moment ben je het helemaal beu!
Maar ik kan me wel voorstellen dat het wel leuk is als er wel een buikje te zien is.
bij de eerste met 9wk al positie kleding en bij de 2e met 6 wk al…
kan je zeggen dat is ook niet even prettig hoor…
met 4 mnd vroegen de mensen al of ik niet snel moest bevallen… en als je dan zegt nee moet nog 5 mnd dan krijg je rare opmerkingen naar je hoofd…
een grote buik is ook niet alles… had graag een kleinere buik gehad…
het is ook nooit goed he :mrgreen: mensen moeten wat te klagen hebben :-*
haha het is inderdaad nooit goed hihi
Ben gisteren bij de vk geweest. Beebietje groeide prima, dus ze zei ook wees maar lekker blij en dat het bij zo’n maand of vijf wel komt.
Dus ben weer helemaal gerust gesteld en hopelijk snel een buikje