Nou meiden…de echo was niet goed…
Er was alleen maar weefsel te zien van wat is geweest…
Absoluut niet levensvatbaar zeiden ze…
Alweer is het mis, ik ben zo kapot!!!
Nu mag ik afwachten tot mijn lijf het zelf op gaat lossen…
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Bente, wat vreselijk! :hug:
Bente heel veel sterkte
:hug: :hug:
O, Bente! Wat een teleurstelling weer… :hug: :hug:
Heel veel sterkte.
Bente
:hug: :hug: :hug:
lieve bente,
las net je vreselijke nieuws!heel veel sterkte meid! als ik terug ben v vakantie schrijf ik meer. ik denk aan je!
bente :hug: :hug: :hug:
Lieve Bente :hug: hoe voel je je nu?
Ik ben vandaag ongesteld geworden na 30 dagen, dus mijn nieuwe nod is 21 november.
Balen Sollie :hug:
Voel me lichamelijk wel goed.
Miskraam is achter de rug, was wel even heftig weer, heftige krampen en bloedverlies. Heb nog een echo gehad, cyste is al aan het krimpen.
Emotioneel is het moeilijk. We gaan straks weer voorbehoedsmiddelen gebruiken, kan het nu even niet aan mocht het weer mis gaan…
Dus voorlopig geen zwangerschappen meer…
Even rustigaan
Hè bah zeg… :hug:
Wat een rotidee dat je nu voorbehoedsmiddelen moet gebruiken, dat is zo tegenstrijdig.
Ik leef met je mee.
@ Chelleke:
Ik ben blij dat er maar 30 dagen tussen zaten, dat is mijn kortste cyclus ever! :thumbup:
mijn nieuwe NOD 20 nov
sorry dames even heel ego
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:inlove: :thumbup: :thumbup:
Nou, gefeliciteerd dan maar!! :lol:
@ Schaap & Sollie & Bente: :hug:
@ Zeilertje & Chelleke & Knollie: ennn??
@ Bente
Hele dikke knuffel :hug:
@ Sollie
Kan me voorstellen dat je daar dan weer wel blij mee bent
@ Angela
@ Noor
Hier geen tekenen van een zwangerschap
We wachten geduldig :liar: af
Hallo allemaal!
Daar ben ik weer eens…heb net een heerlijke vakantie gehad 12 dagen op gran canaria!! echt verukkelijk. Helaas bij terugkomst werd mijn vader ernstig ziek, dus daar wel zorgen om.
Ondertussen braaf blijven tempen, en dat blijft goed gelijk. Ik was gelukkig ongesteld af toen we vertrokken! Nu dus afwachten verder, want een nieuwe NOD is een raadsel, maar ik denk ergens rond de 30e. Maar heb nu nog geen pos.ovulatietest gehad, dus we zullen zien.
24 november afspraak bij fert.arts. In de tussentijd spulletje van vriend laten onderzoeken.
Bente, enorm balen voor je!!
Iedereen die zwanger is, leuk voor jullie. Hopelijk lukt het hier nog in 2009
Fijn dat je zo’n goede vakantie hebt gehad.
Rot van je vader zeg :hug: Sterkte :hug: