NOD oktober 2009 (lijstje op pag 1)

Lekker heel je weekend volplannen, of de hort op gaan :slight_smile: gaat de tijd wat sneller :mrgreen:



Die laatste paar dagen hè? Die kruipen voorbij :silenced:

Ik heb een heel druk weekend dus de dagen zullen vast snel gaan!



Gisteren de hele avond op de bank gelegen met een kruik, had behoorlijk kramp. Ben bang dat dat de voorbode is van mijn menstruatie…

Nou vergeet het maar…ik heb het eerste roze bloedverlies al gespot. Dat geeft aan dat ik binnen nu en twee dagen ongesteld word.

Volgende ronde dan maar! :frowning:

:hug: :hug:





Mijn 1e dag is altijd met het echte rood zeg maar

Ik heb mijn ticker maar aangepast. Van rood naar rood gerekend nu.

hier nog steeds niets, maar ik ben meestal keurig op tijd :roll:

Helaas, nu echt ongesteld geworden.

@Bente wrote:

Helaas, nu echt ongesteld geworden.




:thumbdown: :hug: :hug:

voor mij ook :evil: :evil:

zullen we maar een nieuw onderwerp aanmaken met NOD in oktober?

@schaap wrote:

voor mij ook :evil: :evil:




:thumbdown: :hug: :hug:

kun je deze niet veranderen naar oktober? :think:

De starter van dit topic kan dat :thumbup:

Of jullie komen gezellig naar het grote testtopic :angel: :angel: , we hebben een heel mooi lijstje met nod’s! En dat lijstje moet steeds kleiner worden natuurlijk!



:mrgreen:

Ik vind dit losse topic wel leuk…niet vervelend bedoeld hoor, maar hier staan alleen mensen op die wachten op NOD…vind ik persoonlijk wel fijn. Dus wat ij betreft mag je er oktober van maken!

Geeft niks hoor, was maar een ideetje… ik wens jullie allemaal veel succes! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zo…de nieuwe ovulatietesten zijn besteld. Ik heb er nog 4 thuis, en 24 besteld, dus ga maar direct beginnen na einde menstruatie, en dan afwachten maar. ik ben benieuwd :slight_smile:

We zijn straks lekker met vakantie, dus hopelijk helpt dat. Ben niet van plan om de hele vakantie niks te drinken, maar zal wel rustig aan doen. Ik snap alleen nog niks van het tempen. Ik zit nu nog steeds hoog. Zat hele maand op 36.4/36.5, toen sinds 20/9 ging het omhoog, en op 23/9 werd ik ongesteld…ik snap het niet meer…ach, we zien wel. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Mijn nieuwe NOD maar gezet op 23/10…spannend! en erna anders nd huisarts.



Voor iedereen die ook ongi is geworden: balen!!, en voor de rest: ik blijf duimen!!



Liefs!

fijne vakantie :-*

Hey ik ben hier nieuw



DIt is voor ons de eerste ronde



Verwacht de 29e mijn NOD



Dus het is nog even spannend voel nog niks raars



Groetjes

Ik heb het topic maar omgezet naar NOD in oktober!

Maar…Chelleke voor jou natuurlijk nog september! :wink:

Of zijn de duivels bij jou ook al gekomen?



Zeilertje fijne vakantie!!! Hopelijk maken jullie tijdens de vakantie een mooie baby!!



Anyway, mijn nieuw NOD is 21 oktober