spannend mevr.ongeduld… ik heb je bij het lijstje gezet
Petra1980 En hoe is het met jouw…
Whoesi je nod komt ook dichterbij
voor iedereen toi toi toi :thumbup:
30/08 - Petra1980 (2)
31/08 - mevr. ongeduld
02/09 - whoeshi
13/09 - Wilma32
20/09 - Fluffie (5e)
25/09 - Lunastar (45e)
26/09 - Lies
Deedee :inlove:
kaela :inlove:
Floortje (3e KI) :inlove:
Ilona :inlove:
Puzzcat24 :inlove:
Loetje uitgerekend voor 19/10/2007; 2e kindje
danielle uitgerekend voor 10/12/2007; ??? kindje
Ikbenanneke uitgerekend voor 20/10/2007; ??? kindje
cheyenne uiterekend voor 01/01/2008, ??? kindje
vientje uiterekend 08/01/2008; ??? kindje
Dominique uitgerekend 14/02/2008, 1e kindje
Inge uitgerekend 27/02/2008, 2e kindje
Hoop uitgerekend 27/03/2008, 1e kindje
danja: onverwacht bevallen op 11/07/2007 van Madeleine Aurora
petra: uitgerekend voor 27/07/2007, 2e kindje, bevallen op 31/07/2007 van een zoontje Owen
Patricia uitgerekend voor 27/08/2007, bevallen op 26/08/2007 van een dochtertje Nesrin
welkom lies
Ik denk niet dat het deze maand raak is want we hebben niet echt flink geklust en ook niet echt rekening met de vruchtbare dagen gehouden. Ik hoef deze maand ook niet persé zwanger te zijn (wel graag natuurlijk maar hoeft niet). Ik ga namelijk met persona beginnen en heb daar erg goeie verhalen over gehoord dus hopelijk is het dan wel snel raak. Deze maand heb ik zo iets van ongesteldheid kom maar op en dan met succes naar de volgende maand. Ik voel me ook niet anders ofzo dus denk niet dat het raak is. In principe zou ik vandaag ongi moeten worden maar vorige maand had ik ineens spontaan een veel langere cyclus dus het is een beetje afwachten wat er dit keer gebeurd. Hopelijk heb ik weer m’n gewone normale cyclus en dan word ik vandaag ongesteld.
Wat denkt de rest van de mensen die bezig zijn om zwanger te worden, is het je gelukt of denk je ook niet dat het raak is deze keer?
@ Mevrouwtje…
Mijn Klusdagen moeten nog komen, dus het lijkt me errug raar als het nu bij mij raak zou zijn?!?!?!?! Ik denk ook niet dat het lukt deze cyclus. Mijn lichaam is nog te veel aan het rommelen voor een zwangerschap denk ik.Maar zeker weten doe ik het niet en we zien wel!
Goed weekend, Fluffie
Dag schattepatatten!
Hoe gaat het hier allemaal? Hier goed, ik mag wel zeggen heeeeeeel goed! De klusdagen komen er weer aan! Gisteren lekker eten gekookt, kaarsjes op tafel, glaasje wijn erbij en gisteravond geklust. Tja we moeten het wel leuk houden he? Kennen jullie de PLAY van Durex? Of mag ik geen reclame maken?! Dit is echt een heel leuk ding! Hihihihi :oops: :mrgreen: :oops: :mrgreen: Of wordt het nu te intiem? Mijn mannetje vindt dat we nu weer “bijbelsex” gaan hebben, ik noem het liever BML (baby making love) en af en toe is de sjeu er vanaf, vandaar zo’n lollig dingetje. Hoe gaat dat bij jullie? Heb je af en toe niet het gevoel van:" Oh nu moeten we weer?"
Groetjes Fluffie!
hoi fluffie
en andere dames
Hier alles goed… toen ik mmm zat was de fun er inderdaad af… Maar voor de rest is hier ook nog de fun bij het klussen hoor… En het pff het moet weer heb ik niet meer sinds we gestopt zijn dus met mmm…
Ik vind het ook leuker als de fun er in zit… dus fluffie gewoon lekker genieten meid…
ik duim voor iedereen
:thumbup: :thumbup:
liefs lunastar :inlove:
Hoi allemaal,
Klussen doen wij soms elke dag, maar bijna altijd om de dag.
We doen dit niet perse omdat het moet om een baby te maken, maar ook omdat we gewoon hardstikke veel van elkaar houden, we genieten van elkaar, en gelukkig is de fun er nog lang niet af. Behalve dan dat de zwangerschappen niet goed willen lukken of dat ik mk krijg. :evil:
Maar we hebben er wel beiden nog veel plezier met klussen hoor :inlove:
Dat is natuurlijk ook wel belangrijk.
19 september moet ik naar de gyn. ze gaan dan onderzoek doen naar de mk’s. Of er soms iets afwijkends is waardoor het steeds misgaat.
Hopelijk komt daar iets positiefs uit waar we iets aan hebben en dat we er iets aan kunnen doen.
Verder gaat het redelijk met me, ik begin heel langzaam uit de dip te komen. Maar ook omdat ik dit zelf zie, en dat ik weet dat ik positiever moet denken. Dat lukt redelijk, soms wel en soms niet.
Vandaag is mijn zwangere collegaatje terug op het werk na haar vakantie.
Ze is vanmorgen met me komen praten, hoe het met mij ging.
Ik moet zeggen, dat ik blij ben dat ik er met haar wel gewoon over kan praten. En zij zegt ook dat ze zich goed kan voorstellen dat haar buik voor mij soms erg confronterend kan zijn. Ze vroeg dus ook of ik daar moeite mee had, en heb haar eerlijk gezegd dat ik daar soms inderdaad wel moeite mee had, en met babytjes heb ik hetzelfde.
Maar heb gezegd dat ik het haar heel erg gun, maar dat het voor mij ook tijd wordt. Ze begreep mij heel goed, en ik vind het wel fijn dat ik er met haar over kan praten. Dat is toch belangrijk heb ik gemerkt. Een paar collega’s weten het, maar de meeste natuurlijk niet. Je loopt er nu eenmaal niet te koop mee. Maar als ze er naar vragen, ben ik wel eerlijk heb ik me voorgenomen. Daarmee heb ik zelf minder stress om iets te verzinnen ter plekke, en vind ik het ook niet meer prettig om iets anders te zeggen. Ik neem me dan zelf ook niet serieus.
Ik vecht tegen mijn dip, en ik probeer zo gezond mogelijk te leven. Koffie drinken heb ik zeer beperkt, ik drink nu daarvoor in de plaats groene thee. Dat is gezonder dan koffie. Tussendoor water, melk, en de herbalife shake waar alle vitaminen in zitten. Ik gebruik omega 3, anti-oxidant, foliumzuur, vitamine B complex. Verder probeer ik zoveel mogelijk fruit, groente, granen en volkoren producten te eten.
Ik rook niet en ik drink geen alcohol.
Meer kan ik verder ook niet doen, dan hopen dat het een keer wel lukt.
Groetjes Wilma32
Dag dames,
Nee de fun is er hier ook niet af. Maar de vorige cyclus hebben we 5 dagen achter elkaar… Nou dat was wel minder… Maar alles goed. Ben nu weer rond mijn eisprong dus er kan geklust worden (anders ook wel)
@Wilma, goed nieuws dus! Wat er op je hart ligt gewoon vertellen en vooral als een ander er naar vraagt.
Groetjes Fluffie!
Hier is de fun er ook niet vanaf. We genieten nog steeds van elkaar en hebben niet echt het gevoel van nu moet het weer. We doen het gewoon wanneer we willen en dan zien we wel wat er van komt. Wij waren eerst heel actief, wel om de dag, maar dat is de laatste 2 maand niet echt meer zo. Ik probeer wel een beetje te letten op de vruchtbare dagen maar de ene keer lukt dat beter dan de andere keer. Nu ik deze maand ben begonnen met persona is dat een stuk makkelijker, want die open je elke dag en dan zie je direct of het veilig is of dat het niet veilig is (en als het niet veilig is moeten wij dus aan de slag ). Hij geeft ook aan als je binnenkort gaat ovuleren dus die dagen kunnen we ook flink klussen. Hopelijk is het nu snel raak en werkt de persona goed.
@Mevrouwtje
Ik heb zo maar even een vraagje over je avatar. WAT HEEFT DAT SCHAAP AAN ZIJN ZIJ HANGEN? t’Is iets groenings, maar het hangt op zo’n rare plek?
vroeg ik me zo maar af…
Fluffie
Ik heb geen idee wat dat moet voorstellen. Het is zo’n standaard avatar van het forum zelf. Het ziet er inderdaad wel een beetje vreemd uit :think:
Hoi allemaal,
Helaas ongi geworden afgelopen zondag 9 september.
Dus mijn volgende NOD staat gepland op 9 oktober 2007.
Het is een beetje balen, maar ja, ik zal misschien nog wat meer geduld moeten hebben. En misschien voor deze maand wel positief, want volgende week woensdag moet ik naar de gyn. in het ziekenhuis voor die onderzoeken ivm. eventuele oorzaken van mijn miskramen.
Kan dit ongestoord verlopen.
Gr. Wilma32
Ik vind het verschrikkelijk dat wachten en geduld hebben en er niet te veel mee bezig want anders duurt het alleen maar langer. Ik kan bijna niet anders dan er aan te denken :shock:
Afwachten wat de gyn zegt en misschien heb je inderdaad volgende maand een vette positieve test in handen. Ik hoop het voor je.
Ah, Wilma, balen zeg. Maar inderdaad, wie weet wat de gyn. te vertellen heeft…
Hier alles wel goed. Zoals ik al schreef, nog steeds kleine prikjes in mijn buik. Heel raar… Nog een weekje wachten en dan weten we meer…
Liefs voor alle dames :-* Fluffie
hE fLUFFIE,
IK HOOP DAT HET DEZE KEER RAAK IS BIJ JULLIE. HOPELIJK WORD IK STRAKS WAT WIJZER ALS DE UITSLAG VAN DE ONDERZOEKEN BEKEND ZIJN. WAARSCHIJNLIJK WORDT DIT TOCH 2007 NOG BEKEND. WIE WEET WAT HET NIEUWE JAAR 2008 BRENGT!!! HOPELIJK MEER GELUK EN EEN GEZONDE ZWANGERSCHAP MET GEZOND KINDJE UITERAARD. OP WELKE MANIER DAN OOK. IK GA ER VOOR!!!
IK VRAAG ME ALLEEN AF WAT ER GAAT GEBEUREN VERDER ALS ER NIKS UIT DE ONDERZOEKEN KOMT. WANT IS SOMMIGE GEVALLEN BLIJFT ER ONDUIDELIJKHEID. DIE ONZEKERHEID BLIJFT GEWOON AAN JE KNAGEN. VRAAG ME AF WAT ZE GAAN DOEN ALS ER NIKS UIT KOMT.
TOCH VRUCHTBAARHEIDSBEHANDELINGEN OF WEER AFWACHTEN, DAT AFWACHTEN ZIE IK DAN DUS OOK NIET MEER ZITTEN. BEN AL TE LANG AAN HET WACHTEN. MISSCHIEN GAAT HET WEL GOED ALS HET EITJE NIET DIE HELE WEG HOEF AF TE LEGGEN, MAAR RECHTSTREEKS IN DE BAARMOEDER INGEBRACHT WORDT. DAT IDEE HEB IK ER VAN.
GROETJES WILM32
Hier nog steeds kleine prikjes. Zo’n raar vaag gevoel. Nou, nog 6 dagen wachten dan weten we meer. Ik denk dat ik wel ongi wordt…
Groetjes Fluffie
@Wilma, laat je het even weten hoe het bij de gyn. is gegaan? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Verder hier alles rustig, heb alleen ongelovelijke zere borsten, NIET NORMAAL meer!
Groetjes Fluffie
sorry dames dat ik zo lang niet ben langsgekomen…
wilma wat spijtig van je ongi’s…
Hoe is het met de andere dames???
liefs lunastar
Hoi Luna!
Voor mij wel spannend. Het wachten is weer begonnen. Steeds krampjes enzo, vind het wel spannend, maar denk dat het deze maand nog niet raak is. En hoe gaat het met jou?
Groetjes Fluffie