NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Welkom Ilona .het kan langer duren, maar er zijn er ook die meteen met stoppen van pil zwanger zijn…

en meid elke zwangerschap is anders…

Misschien toch testje wagen, dan ben je zekers

lunastar,

dat is waar elke zwangerschap is anders.

ik had me alleen voorgenomen dat ik het wel zou herkennen als ik zwanger zou zijn (aan de misselijkheid) maar die komt maar niet .

ook niet erg als het niet komt, maar had verwacht dat dat weer de eerste tekenen zouden zijn

mischien toch een test ?!

ik weet bij Luna had ik niks kenmerken…; wist het pas toen ik al 10 weken was omdat ventje opeens zei dat ik al lang ongi had moeten zijn… maar we waren toen aan het verhuizen enzo… dus niet aan gedacht

en bij 2de zwangerschap was ik kots misselijk… en dat is dan foutgelopen…

wat vreselijk dat het is fout gelopen zeg… :vlinder:

lijkt me erg moeilijk om dat een plaatsje te geven…

ik ga zo mijn zoontje van de peuterzaal halen en dan toch maar een test halen…

echt zenuw slopend is dit…

ben blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen het is fijn om met meiden te praten die ook bezig zijn (zwanger , of bevallen zijn)

Het is heel zwaar en je vergeet zoiets niet… maar het wordt met de jaren minder zwaar… alleen op momenten als ik in dip zit of als ik er weer met geconfronteerd wordt door mijn familie. Maar ventje en mijn meisje houden me sterk…

ik zal duimen meid :thumbup:

gister avond met mijn mannetje een test gedaan , maar helaas die was negatief. :?

maar nog steeds geen teken dat ik ongi moet worden.

en toch al een paar dagen overtijd, misschien toch te vroeg getest.

wat een spanning zeg.

zijn er nog meer dames die dit zo spannend vinden?

ik laat weten hoe het gaat

Elke maand hoopte ik Ilona en als ik overtijd ging het enigste wat ik dan in winkel ging doen was test kopen… ze hebben veel aan me verdiend… Maar nu al meer dan een jaar zelfs nog langer omdat ik bij iui toch bloed moest laten trekken… heb ik geen testje meer gekocht want ik verwacht niks anders dan de ongi’s…

Maar in begin vond ik het elke maand inderdaad heel spannend, met elk pijntje dat ik nog niet kende hoopte ik… Maar je lichaam kan je beduvelen da thet niet normaal is

Maar ik hoop voor jullie dat het toch raak is meid :thumbup: net zoals voor al de andere dames hier :inlove:

lunastar,

ik vind het echt heel erg dat het allemaal zo gaat bij jou…

ik hoop echt dat er voor jou ook nog een wondertje komt,

wat zal jij dan een teleurstelllingen hebben gehad zeg, dat lijkt me echt heel naar om steeds weer mee te maken

als ik dat zo lees voel ik me best een beetje schuldig , omdat het bij mijn eerste 2 kindjes ook niet lang duurde voordat ik zwanger was.

en als ik er dan bij stil sta dat het niet bij iedereen zo gaat als bij mij dan vind ik dat heel erg… :frowning:

ik zal voor je duimen :thumbup:

Ilona niet schuldig voelen

Ik zeg altijd ik wens iedereen een vlugge zwangerschap toe dan zo lang te moeten wachten… Dat is nergens goed voor

dus niet schuldig voelen

lunastar, ik zal mijn best doen om me niet schuldig te voelen, maar ik blijf het toch heel naar vinden voor jou en alle anderen die er zoveel moeite voor moeten doen en zo lang moeten wachten ,

dat vind ik niet erg netjes van moeder natuur… :naughty:

ik hoop voor jou dat het ook snel zo mag zijn. :**:

ik ben vandaag :twisted: ongi geworden .

maar begins straks weer opgewekt aan ronde 2 ben ook pas in april gestopt met de pil , dus we zien wel hoe het loopt.

Lieve meiden,

Gisteren ongi geworden. Flink balen…

Rond de 4e gaan we weer de LH testen. Hoop rond de 8e dan de 3e KI poging te hebben.

BLEEEEEH…

Nieuwe NOD: 23 Juni.

Liefs,

Floortje

Floortje en Ilona spijtig van de ongi’s…

dikke knuffels voor jullie :inlove:

Hoi meiden,

Ik wil weer even wat van me laten horen… :smiley:

Deze week zou ergens mijn NOD weer moeten zijn. Vorige maand zaten we weer in spanning, was toch 4 dagen overtijd, maar helaas. Nu is het weer wachten.

Deze maand is voor ons waarschijnlijk even de laatste, en dan nemen we 3 maanden rust, we gaan volgend jaar mei trouwen, en dat gaat niet samen met bevallen… :wink: Dus voor de zekerheid slaan we maar even over.

De stap richting MMM moet nog steeds worden gezet, maar dat gaan we na de rustperiode doen, tenminste zoals we er nu over denken. Misschien is de rustperiode ook wel een mooi moment om wat onderzoekjes te laten doen. We zien wel, alles op zijn tijd, dan komt het vanzelf.

Hoe is het hier, nog steeds te veel wachtenden? :frowning:

Lunastar, ik hoop zo dat jij het geluk ook eens hebt! :pray: :pray: :pray:

:-* Deedee

Deedee meid ik hoop dat het deze keer raak is

zo niet hoop ik dat de rustperiode jullie goed doen… en misschien inderdaad dan eens proberen de mmm in te stappen

lmaar intuissen blijf ik heel hard voor je duimen meid

en thx voor je lieve woordjes

liefs lunastar

Ik sta op de wachtlijst voor een kijkoperatie (LTT). Op 8 juni a.s. heb ik hiervoor een intake en het zal ongeveer 4 weken duren voordat ik daar terecht kan (valt me reuze mee). Ze kijken dan of er misschien verklevingen zijn en ze spuiten de eileiders nog eens goed door.

Daarna moet ik hormonen gaan spuiten en gaan we door met IUI.

Een grote stap vooruit dus…

Amaai hoop het gaat vlug voor jullie… Hopelijk dazt je na de kijkoperatie en het schoonspuiten van eileiders je niet ver moet met iui en je spontaan zwanger geraakt

ik blijf voor iedereen duimen

liefs els :inlove:

petra,danja,Patricia,Loetje,Ikbenanneke,cheyenne hoe gaat het met jullie en jullie zwangerschappen???

Voor sommige begint het te korten hé… petra… danja…

laat nog iets van jullie horen

Nou hier ongi geworden “weeral”

Hoe gaat het met de andere dames

liefs lunastar :inlove:

Hier ook…

Dus we zijn nu aan de rustperiode begonnen!

:-* Deedee

Hoi dames,

Hier wachten we op het moment dat de LH test positief is… kunnen we voor behandeling 3.

Word nu wel weer spannend. Ben toch ook wel vrij relaxed, heb nu meer een gevoel van: laat maar komen… En dan maar hopen dat de vakantie nog een extra rust geeft.

Hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Floortje