NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Hoi allemaal,

Ik zit momenteel tegen mijn ongi aan te hikken, denk ik. Ik zit nu op mijn 29e dag. Krijg wat last van mijn onderbuik, zal wel weer niet zwanger zijn. Althans ik verwacht het niet.

Alhoewel ik er erg op hoop, zeker nu mijn eileiders afgelopen februari zijn doorgespoten en ik vandaag precies 7 weken geleden ben gestopt met roken. Nu zou je zeggen dat je hiermee de kans op zwangerschap vergroot, en toch gebeurd er niks heb ik het idee.

Het niet-roken gaat redelijk goed, ben ook nog steeds goed gemotiveerd, en ben niet van plan ooit weer een pakje sigaretten te kopen.

En ik ben nu al 7 weken van het roken af, dan moet ik nu ook doorzetten, want het wordt alleen maar makkelijker straks. Even doorbijten, de gewoonte doorbreken.

Ben trots dat ik het zo goed volhoud, dat had ik zelf niet verwacht.

Toch merk ik wel dat ik meer energie heb dan anders, ik meer zin heb om te bewegen, sporten, met de hond wandelen, fietsen, intussen probeer ik mijn gewicht goed op peil te houden door niet te snoepen, op af en toe een ijsje na, tijdens het fietsen.

Hoop dat ik positief beloond zal worden met een alsnog spontane zwangerschap. Afwachten…

Groetjes Wilma32

Wilma je mag inderdaad trots zijn op jezelf. En ik duim met je mee voor een spontane zwangerschap! Is dit nu eigenlijk je laatste ronde voor een spontane zwangerschap of heb je nog een cyclus?

Petra

Hoi Petra,

Ik heb nu nog 1 cyclus te gaan. In mei as. moet ik een afspraak maken met de gyn. i.v.m. vruchtbaarheidsbehandelingen.

Mijn parter en ik zelf denken eigenlijk dat het handiger is om een afspraak te maken na ons huwelijk. Dat zou dan 1 maand later zijn.

Moet kunnen lijkt me, we trouwen 15 juni, en gaan dan van 17 tot 24 juni op vakantie naar Kreta. Daarna mag het wat ons betreft starten met behandelingen.

We hebben nu erg druk met alles regelen en diverse afspraken, druk op het werk bij mijn partner. Lijkt me een erg stormachtige periode om hierbij nog eens vruchtbaarheidsbehandelingen te laten uitvoeren.

Ik neem aan dat de gyn. hier geen probleem van maakt, want wat maakt het hem nu uit of ik in mei of juni start met behandelingen.

Misschien dat ik wel voor begin juni een afspraak maak met de gyn. om alles wel al door te spreken, maar na 25 juni as. pas beginnen met behandelingen.

Groetjes Wilma32

Hoi,

Ben nog niet ongi. ( 30 dagen nu ) Hopelijk blijft de ongi weg.

Alhoewel ik wat last van mijn onderbuik heb, heb ik wel het idee dat ik gewoon ongi moet gaan worden, waarschijnlijk nog vandaag, of morgen.

Ik hoop dat het deze keer raak mag zijn, we wachten al lang genoeg.

Het zou zo fijn zijn als het eindelijk gelukt zou zijn. Maar ja, ben er bang voor.

Groetjes Wilma32

wilma ik hoop met je mee… dat je die behandelingen niet moet doen… :thumbup:

Hier ook nog 2 daagjes voor nod, zit vandaag ook op dag 30, in de week had ik pijntjes enzo… dat er wel in mijn hoofd kwam, zwanger misschien, maar ik durf echt NIKS meer te hopen… en nu heb ik weer gevoel dat de ongi’s in aantoch zijn… en dat zal ook wel weer gebeuren

Ook voor de andere dames blijf ik duimen :thumbup:

groetjes en liefs

lunastar :inlove:

Hier nog steeds niet ongesteld. Maar denk wel dat het eraan zit te komen. Typ nu wat minder ivm rsi-achtige klachten. Succes allemaal!

ik ben nieuw hier en moet nog echt even mn plakje zien te vinden hoor.

Ik heb een cyclus van 40 dagen en daar kan ik de klok op gelijk zetten.

We zijn sinds aug 2006 aan het klussen.

mijn nod is 29 mei

cheyenne spannend meid

Pooh welkom hier, je staat al in het lijstje…

voor iederen toi toi toi :thumbup:

Hoi allemaal,

Lunastar, ik hoop dat het deze keer wel raak is bij jullie.

Hopelijk geld dit ook voor mij en mijn partner.

Ik zit vandaag op mijn 31e cyclusdag, en morgen is mijn NOD.

Tot nu toe ben ik nog niet ongi, krijg een flauw vermoeden dat ik misschien zwanger kan zijn, alleen kan ik me dat niet voorstellen.

Omdat we al zolang wachten en een beetje de hoop kwijt zijn om alsnog spontaan zwanger te worden. Door alle teleurstelling keer op keer durf je er niet meer op te hopen.

Ik loop al sinds dinsdag rond met tampons, maar heb ze gelukkig nog niet hoeven gebruiken.

Ik ben zo benieuwd, durf geen zwangerschapstest te doen, bang dat het toch weer negatief zal zijn. Morgen mijn NOD, als ik na het weekend nog niet ongi ben, dan ga ik pas testen. De tests heb ik thuis liggen.

Groetjes Wilma32

hoi allemaal,

nou ben nu 10 dagen over tijd en had afgelopen zondag een test gedaan alleen die was negatief helaas.

als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik het weer laten testen door me ha.

toi toi voor degene die in spanning zitten

Inge en wilma ik hoop dat jullie positief nieuws kunnen komen brengen

ik duim alvast heel hard :thumbup:

Hey allemaal,

Ik kom even melden dat mijn ongi zich nog steeds niet heeft aangekondigd… Ik heb gisterochtend nega getest, dus hield rekening met vandaag, maar het voelt niet alsof ik ongi ga worden… :?

Wel is vandaag m’n langste dag (vorige maand ook 30 dagen, daarvoor regelmaat op 28 dagen…) raar hè?

Nou, we kunnen niet anders dan afwachten… :think:

Knuf,

Parel

heb jij je eisprong dan gevoeld?

WAnt ik had een cyclus van 30 dagen en ben in dec spontaan naar 40 dagen gegaan en daat is nog steeds zo.

Hier ook nog geen ongi’s maar ik hou er rekening mee dat het weer paar dagen is verschoven… dan is morgen mijn nod… want het schuift hier altijd tussen de 30 en 34 dagen en vandaag zit ik op dag 34 dus morgen niet ongi ga ik misschien eens testen, alhoewel ik wel denk dat ze nog gaan komen

voor de andere dames toi toi toi

liefs lunastar

Hoi Dames,

We hebben net getest en we zijn zwanger! Nu hopen dat het de komende weken goed blijft gaan. We zijn te vinden bij de januari-mama’s.

Lunastar en Wilma; ik vind het wel moeilijk voor jullie want waarom ik wel en jullie niet? Ik hoop dat jullie beiden ooit zwanger mogen worden! Ik wens jullie het allerbeste toe!

Liefs Cheyenne

Hoi allemaal,

Wil jullie even iets mededelen, en ben erg onzeker.

Vandaag mijn 34e cyclusdag, afgelopen zaterdag was mijn NOD.

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, en heb zaterdag een zwangerschapstest gedaan, en zag een 2e streepje, maar heel erg licht wel. Mijn vriend zag het streepje ook, inderdaad wel licht van kleur.

Verder heb ik wat last van mijn buik, af en toe zuurbranden, meer honger, en heb opeens een paar blauwe aders op mijn borsten wat ik normaal niet heb.

Soms een raar gevoel in mijn maag/buik. Klein beetje last van de borsten als ik er op druk.

Verder voel ik me wel goed, maar ik zag nu vanavond een heel klein vlekje in mijn onderbroek, licht roze/bruin, stelt niet veel voor, en zag mijn afvegen dat ik op het wc-papier ook iets van diezelfde kleur had zitten, licht roze/licht bruinig, zoiets. Maar heb ook last van mijn buik.

Ben nu opeens heel onzeker dat ik toch niet zwanger ben, of dat er weer iets misgegaan is.

Wat denken jullie hiervan??? Moet ik nog even afwachten een paar dagen, en als ik niet echt ongesteld word, nog een keer een zwangerschapstest doen, of zeggen jullie: neem dan contact op met de gyneacoloog waar je onder behandeling bent???

Wat zouden jullie zelf doen???

Een heel onzekere Wilma, die al 22 maanden wacht op een kindje dat er maar niet komt.

Groetjes Wilma32

Hoi Wilma,

Dat vlekje hoeft helemaal niks te betekenen. En last van je buik kun ook hebben aan het begin van een zwangerschap. De gyn zal je waarschijnlijk hetzelfde vertellen.

Wat ik je wel aanraad is om over een paar dagen nog eens te testen. Want hoe langer je zwanger bent hoe duidelijker dat streepje moet worden.

Maar een streep is een streep hoe licht ook.

Ik ga er vanuit dat je zwanger bent. Hopelijk gaat de onzekerheid snel weg.

Dus ik ga je feliciteren. Gefeliciteerd!!!

Petra

Cheyenne jij ook van harte gefeliciteerd natuurlijk!!!

Petra

cheyenne meid proficiat en je niet slecht voelen hierom,

Ik heb al vrede genomen dat er hier geen 2de komt

Ik ben dus vandaag ongi geworden, zal lijstje nog eens aanpassen

liefs van mij

wilma anders eens een testje overwegen meid… of heb je al getest

ik blijf duimen meid :thumbup: