hoi dames
cheyenne dat heb ik allemaal al gehad… ik heb jaar in dat medisch circuit gezeten en heb 4 mislukte iui’s achter de rug… de laatste was eind vorig jaar april en toen heb ik alles weggesmeten en ook al de baby spulletjes weggedaan. Dus voor mij geen geklommel in ziekenhuis meer, we blijven hopen op een groot natuurlijk wonder…
Hoi Cheyenna,
Ik heb ibuprofen een paar weken moeten gebruiken omdat ze mijn keelamandelen hebben verwijderd op 7 maart jl.
Sinds deze week gebruik ik geen pijnstillers meer.
Ben nu weer blanco, kan weer normaal eten, dus krijg weer mijn vitaminen binnen.
Samenlevingstest heb ik ook al gehad, ik heb in die tijd 2 keer een miskraam gehad. Maar ben toen inderdaad wel zwanger geweest, maar werd gewoon afgebroken. De waarom-vraag is nog niet beantwoord.
Hopelijk gaat het nu gewoon lukken dit jaar, zonder roken.
Groetjes Wilma32
Sorry Lunastar. Ik had natuurlijk kunnen zien aan je onderschrift! :oops:
En Wilma; ik heb toevallig van de week verhalen gehoord over hoe de amandelen eruit gehaald worden. Het lijkt mij geen pretje! :o Gelukkig nu bijna beter! En wat ik beschreef noem je dus een samenlevingstest. Jammer dat je twee keer een miskraam gehad hebt. Ben je nog aan het onderzoeken waarom je een miskraam kreeg; omdat je schrijft: De waarom-vraag is nog niet beantwoord.
is niks cheyenne…
Het is soms zo verwarrend al die dames hé… ik vergeet soms ook wie, wat en hoe hoor… maar na lezen weet ik het meestal terug hoor :oops:
@Lunastar; Ik vind het hier wel meevallen. Het is nu erg rustig en heb niks teruggelezen, want dat zijn50 pagina’s. Ben gewoon hier binnengevallen en was benieuwd wie er zou reageren. Hier is het naar mijn zin te rustig, maar het andere forum is het veeeeeeeeeeel te druk! :shock:
hoi dames,
nou ik ben vanmorgen ongy gworden op naar de volgende ronde…
knuff willie
Ach Willie; ontzettend balen!!! . Dan ben je zoooo in de spanning dat de ongi een paar dagen later toch wel op komt zetten. Tenminste bij mij wel… :? Dus ik heb mij voorgenomen deze maand nergens op te rekenen. (makkelijker gezegd dan gedaan…)
Op naar de volgende ronde!
Hoi allemaal,
Cheyenne, de waarom-vraag zal waarschijnlijk ook niet meer te beantwoorden zijn. Er heeft vorig jaar ook een chromosoomonderzoek plaatsgevonden, dat kunnen ze doen als je meer dan 2 keer een miskraam hebt gehad.
Ook hier was de oorzaak niet te vinden. Alle onderzoeken zijn positief bevonden. Sperma is goed, onderzoeken bij mij en mijn partner zijn goed.
Gek he, dat je dan niet zwanger wordt. Wij vragen ons ook af waar de oorzaak ligt. De eileiders zijn doorgespoten op 8 februari 2007, eens kijken of dit de komende 2 cyclussen nog wat uitgehaald heeft.
Als ik in mei nog niet zwanger ben, moet ik bellen voor een afspraak met de gyn./fertiliteitsarts i.v.m. vruchtbaarheidsbehandeling.
Ben benieuwd, vandaag ben ik precies 4 weken gestopt met roken.
Ik ben ook 3 kg afgevallen, ik weeg nu 72,3 en ben 1.70 lang. Dus dat overgewicht valt reuzemee, dus daar kan het toch ook niet aan liggen.
In elk geval weet ik dat het beter is om te stoppen met roken, omdat dit nu eenmaal bekend is dat een roker er 3 keer zo lang over doet om zwanger te raken dan een niet-roker. Niet voor iedereen natuurlijk.
IUI behandelingen slagen sneller bij niet-rokers, dan bij rokers.
Niet-roken heeft zijn voordelen in elk geval, en dus ik probeer het vol te houden. En tot nu toe lukt me dat redelijk goed, en ik wil ook niet meer terugvallen om eens eentje te roken. Ik vind het dan zonde van die 4 weken dat ik er wel wat moeite voor heb moeten doen.
Maar ik begin mijn draai te vinden, ben zelfs afgevallen, terwijl ik gestopt ben met roken. Maar ik eet gewoon gezond, weinig vet en suikers, genoeg groente en fruit en granen en zuivel.
Verder ben ik resoluut en sta 100 % achter mijn besluit om niet meer te gaan roken. Ik hou mezelf voor dat het steeds wat makkelijker wordt, hoe langer je niet meer rookt.
Groetjes Wilma32
hoi dames
willie dikke knuffel, rotduivels
Cheyenne inderdaad nu is het een heel pak rustiger, maar vroeger was het hier heel druk… maar veel zijn niet meer komen schrijven en dat vind ik soms wel spijtig…
Wilma ik duim voor je dat je het kunt volhouden en dat de iui bij jouw inderdaad goed aanslaat meid…
voor iedereen toi toi toi :thumbup:
lunastar :inlove:
Hey allemaal!
Ik ben nieuw hier, dus moet alles nog een beetje uitvinden…
Mijn NOD is 28 april, kan iemand me toevoegen?
Succes allemaal!!
welkom Parel,
ik heb je bijgevoegd bij het lijstje
Veel succes en hopelijk kun je binnenkort goed nieuws melden, en zoals in je ondertekst staat kan er dan een wonderbaarlijk pareltje groeien in je
toi toi toi :thumbup:
Thanx Lunastar!!
Ik hoop ook zo op dat wonder-pareltje!
Is het hier altijd zo rustig? Zo’n klein NOD-lijstje en bijna niemand schrijft hier wat… Of is er elders nog een lijst per maand ofzo?
Op het forum waar ik meestal was vond ik het wel erg druk, is het bijna niet meer te volgen, maar hier is het wel weer heeeeel rustig…
Groetjes!
Parel
vroeger was het hier drukker… maar laatste tijd is het minder druk… maar kan ook gezellig zijn hoor… kun je echt met de meiden meeleven…
Ik denk dat er nog lijstjes zijn, maar dat weet ik niet zeker…
:inlove: lunastar
Als het zo druk is is het inderdaad niet meer te volgen… Hier nog wel hoor Lunastar!! :roll:
Maar ik heb zelf ook niet zo veel te melden eigenlijk… Ik zit net voor m’n klus-dagen, dus da’s nog niet zo’n spannende tijd… wel leuk!! :lol:
Ik vind de wachtdagen altijd het ergste en dan heb je wel veel aan zo’n forum vind ik! Kan je lekker van je af schrijven en niemand die het raar vind of vervelend vindt… Je zit allemaal in hetzelfde schuitje hè…
Nou, succes!
Parel :thumbup:
Hoi allemaal,
Parel, welkom hier. Ik hoop dat je hier veel steun en begrip ervaart.
Die wachtdagen zijn inderdaad het ergste, de spanningen bouwen zich dan zo op. Want ook al ben ik inmiddels al 1,5 jaar bezig met zwanger worden, er is toch nog steeds die hoop dat ik spontaan zwanger word. Die hoop komt meestal als mijn menstruatie wat langer op zich laat wachten.
Dan denk ik, he, wat ben ik laat, zou ik dan toch zwanger zijn???
En net als ik denk dat ik zwanger ben, word ik toch weer ongi. Grrrrrrr.
Die teleurstelling steeds maar weer. Dan is de hoop weer weg, nieuwe cyclus, weer nieuwe hoop.
Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.
Groetjes Wilma32
Parel welkom hier!
Heel veel succes!
Hier stijgt de spanning weer enorm. Nog 4 dagen te gaan en ik had vanochtend ontzettende last van ochtendmisselijkheid. Toen ik gegeten en gedronken had was het gelukkig weer over. Je gaat er toch wel hoop van krijgen!
Meiden ik duim voor jullie!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hoi Dames,
Hier toch weer ongi geworden…
donderdag soort van innestelingsbloeding (temp hoog)
Tweede paasdag echt ongi en temp laag.
Geen idee wanneer m’n nieuwe NOD dus is!
Greetz Do
Hoi Dominique,
Jammer dat je ongi bent geworden. Ik weet hoe je je voelt.
Hopelijk volgende ronde beter.
groetjes Wilma32
hoi dames
dominique spijtig van de ongi’s…
Inderdaad parel de laatste dagen voor nod is het moeilijkste vind ik, alhoewel ik meestal toch weet wat er gaat gebeuren…
Hoop meid , ik hoop met je mee da thet eindelijk raak is meid :thumbup:
voor iedereen toi toi toi :thumbup: :thumbup: :thumbup:
liefs lunastar :inlove:
ik heb mijn banners tijdelijk weggehaald,
dit is omdat er bekende van mij weten dat ik dat ben en dan eerder als mijn ouders enz weten of ik wel of niet zwanger ben en dat is niet de bedoeling.
ik ben momenteel nog niet zwanger maar hou jullie op de hoogte en blijf gewoon meekletsen