NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

dominique en hoop dikke knuffel voor jullie

ik blijf duimen :thumbup:

ook al kom ik minder… ik begin uit mijn dipje te komen, want heb begin deze week mijn eisprong goed gevoeld… en ventje wou er echt voor gaan… dus we klimmen er weer uit om eind deze maand er weer in te vallen LOL :lol:

dames toi toi toi :thumbup:

ik zie dat er al paar dames over hun nod zijn… hoe is het met jullie???

Fijn dat het beter gaat Lunastar! Hopelijk heb je snel goed nieuws!

Liefs,

Hoop

nou ben vandaag ongi geworden

dus op naar de nieuwe maand

dikke knuffel Inge

hopelijke deze cyclus meer geluk meid

groetjes :inlove:

Hoi, ben nieuw hier en ik wil me er graag bij aansluiten! Ik ben al een paar dagen op het forum, maar wist niet zo goed waar ik nou het beste kon aansluiten…

We zijn al vanaf december bezig en ik dacht vanaag mijn eerste NOD was, maar zie aan mijn banner dat ik verkeerd gerekend heb. Dus morgen mijn eerste hopelijk NOD dag.

Ik heb allerlei symptomen, dus ik zou het ontzettend raar vinden als ik ongesteld wordt! (dus misschien blijf ik maar kort bij deze topic :wink: )

Alvast fijn weekend allemaal!

cheyene ik hoop dat je gelijk hebt meid en dat je zwanger bent…

maar als je bezig bent voor zwanger te geraken kan je lichaam je goed beet nemen… maar ik hoop bij jouw niet

groetjes

Lunastar bedankt voor je bericht! Ben nog steeds niet ongi, maar verwacht wel dat het gaat gebeuren. (de ene keer wel, de andere keer niet…)

Maar jij hebt geen geluk zie ik! Het lukt je maar niet om zwanger te geraken. Ze weten ook niet hoe en waarom het niet lukt? Maar super dat je het blijft volhouden en ook nog eens bij houdt van anderen… Je ziet iedereen om je heen maar zwanger raken en kinderen krijgen, maar zelf…lijkt me erg zwaar!

Zelf zie ik nu ook ineens heleboel moeders en kinderen sinds ik graag kinderen wil…

Heel veel succes en sterkte!

Hoi,

Nog niet ongi vandaag. 29e dag vandaag. Morgen is mijn NOD.

Groetjes Wilma32

Hoi,

Mijn keelamandelen zijn op 7 maart verwijderd. Ik heb hier tot op vandaag nog last van.

Heb dus deze cyclus veel pijnstillers geslikt, zoals diclofenac, paracetamol en ibuprofen. Deze laatste gebruik ik nu nog 2 keer per dag.

Deze cyclus hebben we wel om de dag geklust, maar ik ben er niet vanuit gegaan dat ik zwanger zou worden nu. Tenminste door de medicijnen denk ik dat dit eigenlijk niet goed mogelijk is.

Ik ben wel 3 weken geleden gestopt met roken, en dat probeer ik nu zo te houden. Het gaat me redelijk goed af tot nu toe.

Ik heb vorige week op de 22e dag een kleine bloeding gehad, 2 dagen achter elkaar, stelde weinig voor verder, vlekje in onderbroek, verder niets meer. Ik dacht eerst: ongesteld, kan niet, veel te vroeg.

Maar nu op de 29e dag nog steeds niet ongi, morgen is mijn NOD.

Ik heb sinds een week last van gevoelige tepels en harde tepels.

Verder ben ik eigenlijk erg benieuwd of ik nog ongi ga worden.

Ik zou dit wel verwachten doordat ik zoveel medicijnen heb geslikt. Het wil ook niet zeggen dat je dan niet zwanger kunt worden natuurlijk. Maar ja, goed is het zeker niet.

Wat denken jullie ???

Groetjes Wilma32

Afgaande op je verhaal denk ik dat je zwanger bent! :lol:

Wilma die bloeding op de 22e dag kan natuurlijk de innestelingsbloeding geweest zijn dus wie weet. Spannend hoor!

Petra

Net ongi geworden… :frowning:

Jeetje wat kan je lichaam een loopje met je nemen. Ik negeer nu gewoon alle klachten en focus me op andere dingen! (en ondertussen blijven klussen natuurlijk :lol: )

Hoi allemaal,

Ik heb denk ik toch te vroeg gejuicht. Ben namelijk deze ochtend ongesteld geworden. 30 dagen cyclus.

Wel raar met die bloeding vorige week en mijn gevoelige tepels.

Of de ongi moet niet verder door zetten. Maar ik ga er vanuit van wel.

Het kan ook zijn dat mijn hormoonhuishouding verstoord is door de operatie en medicatie die ik geslikt heb, want ik heb echt veel moeten gebruiken. Nu gebruik ik nog 2 ibuprofen 600 mg per dag.

Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, kreeg toch weer heel eventjes hoop. Maar heb wel gedacht dat dit niet een goede zwangerschap kon zijn met zoveel medicatie.

We zien wel, en we gaan er gewoon deze nieuwe cyclus weer opnieuw voor, om de dag klussen. Ik ga nu wel nog de ovulatietesten gebruiken.

Want in mei moeten we naar de gyn. terug als ik nog niet zwanger ben. Dan gaan ze beginnen met behandelingen.

Ik hoop uiteraard toch nog spontaan zwanger te raken. Heb nu als het goed is nog 2 rondes te gaan voor men met behandelingen begint.

Groetjes Wilma32

Hoi dames

cheyene en wilma dikke knuffel, rotongi’s hé

Ook hier ongesteld geworden…

laat maar weten wanneer jullie nieuwe nod is

groetjes en toi toi toi voor iedereen

vientje, deedee, samantha en willie hoe is het met jullie???

liefs lunastar :inlove:

@Wilma; balen!!! Dik balen. Ik weet precies hoe je je voelt. Het kan idd dat de medicijnen je lichaam in de war maken. Nou ja op naar de volgende dan maar. Ik probeer me in elk geval wat minder op te focussen…(hmmm dan is het beter dat ik hier niet meer actief ben :shock: ) Haha.

@Lunastar; Ook voor jou ontzettend balen!!! Ik hoop dat er een wonder komt dat je spontaan zwanger wordt!

En leuk dat je mijn NOD opgenomen hebt in je lijstje. Alleen is het CeyeNNe, met twee N dus.

Groetjes!

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie troostende woorden. Ik ben er nu weer overheen, en we gaan er gewoon weer opnieuw voor deze nieuwe cyclus. Zonder medicijnen en zonder roken, wie weet heb ik daar nog baat bij.

Ik ga nu wel deze cyclus ovulatietesten doen, die had ik een paar maanden geleden al besteld.

I.v.m. de 2 operatie de afgelopen 2 maanden, heb ik deze bewaard voor als ik weer gezond ben. Vanaf volgende week ben ik van de medicamenten af.

Mijn lichaam heeft me dus alweer in de maling genomen. Maar kon ook niet goed zijn met al die medicijnen natuurlijk. Ik gebruik nu 1 of 2 ibuprofen, en vanmorgen heb ik er geen ingenomen. Alleen gisteravond voor het slapen gaan. Maar het gaat verder goed vooruit, en ik probeer de medicijnen nu te stoppen als dat lukt.

We gaan weer klussen na mijn ongi, gewoon om de dag, dit doen we de gehele cyclus. Dan moet je qua eisprong altijd goed zitten, alleen moet het dan wel nog pakken!!! Dat laatste is het moeilijkste geloof ik.

Rond dag 12 begin ik met de ovulatietesten, en op is op daarna.

Ik ga niks meer nieuw bestellen, wil deze 2 cyclussen nog goed klussen voordat we naar de gyn. moeten voor IUI of KI.

We hopen nog altijd op spontaan zwanger worden, zeker na het doorspuiten na mijn eileiders. Ik ben gestopt met roken al 3 weken en 2 dagen, en hoop dat ik daardoor ook iets meer vruchtbaar ben.

Alle beetjes helpen. Dan heb ik verder alles gedaan en geprobeerd.

Niet spontaan, dan gaan we er ook gewoon voor.

Degene die ook weer ongi zijn geworden, veel sterkte en hopelijk volgende ronde beter met wel een zwangerschap.

Groetjes Wilma32

hoi meiden

wilma inderdaad is dat het moeilijkste

We gaan weer klussen na mijn ongi, gewoon om de dag, dit doen we de gehele cyclus. Dan moet je qua eisprong altijd goed zitten, alleen moet het dan wel nog pakken!!! Dat laatste is het moeilijkste geloof ik.

want ook wij klussen om de 2 dagen of wanneer we zin hebben... maar het wilt niet pakken.. want heb het al keer aangekruist in agenda wanneer we geklust hadden en bij ongi's dan teruggeteld en we hadden altijd op dag van eisprong en dag erna geklust,(onbewust, want voor de rest hou ik niks meer bij, ben het allemaal bij en heb half jaar geleden zelfs foliumzuur in vuilbak gegooid, net zoals ovulatie testen en thermometer(alé die heb ik weggelegd en niet meer aangeraakt)) maar zoals je al wist hier ook nog steeds niks... we blijven hopen ook al is het heel moeilijk om hoop te blijven houden na 3j en 3 maand

ik duim voor iedereen hier :thumbup:

groetjes

en liefs

lunastar :inlove:

hoi allemaal,

hoe is het hier hier is alles goed ben nog niet ongy gworden maar heb wel buikpijn dus denk dat die :twisted: :twisted: :twisted: er zo wel aankomen,

groetjes willie

Hoi,

Lunastar, ik kan me er wat bij voorstellen dat je alles de prullebak in wilt gooien omdat het steeds maar niet wil lukken, wat jullie ook proberen.

Dat is gewoon heel erg frustrerend.

Foliumzuur gebruik ik ook al 2 jaar, en tijdens mijn menstruatiedagen gebruik ik geen foliumzuur meer. Ik begin er weer op de 6e dag mee, zodat ik dan in elk geval voldoende foliumzuur in mijn lichaam heb rond de eisprong.

Verder wil ik deze cyclus wel de ovulatietesten proberen, heb het nog nooit eerder gedaan. Maar voor dat we in mei/juni beginnen met IUI of KI, wil ik de ovulatietesten op gebruiken. Jammer om weg te gooien.

Ik koop wel verder niks meer van dat spul. Behalve zwangerschapstesten, maar ook daar heb ik niet meer van liggen dan 1 of 2 stuks. Verder rook ik nog steeds niet, ik probeer gezond te eten, en dat lukt ook aardig. We klussen gewoon om de dag, meer kunnen we toch ook niet meer doen.

De rest moeten we overlaten aan moeder natuur, die bij ons blijkbaar niet meezit.

Ik ben sinds vandaag weer van mijn ongi af, ik haat die toch zo. Steeds weer die teleurstelling opnieuw.

Ik gebruik geen pijnstillers meer, en ben dus sinds 4 dagen gestopt met ibuprofen. Ik heb bijna geen pijn meer, alleen als ik mijn stem erg forceer. Ben nu gewoon langzaam de uren op mijn werk aan het uitbreiden naar normaal. Deze week begin ik met opbouwen, steeds wat langer, en volgende week ook, en daarna weer fulltime.

Ik hoop voor iedereen dat we ooi zwanger zullen worden.

Groetjes Wilma32

@Willie; al ongesteld geworden? Zie dat je vijf dagen overtijd bent.

@Wilma32; hartstikke goed dat je nog steeds niet rookt! Blijven volhouden! En succes met het gebruik van ovulatietesten.

En je schreef dat je gestopt bent met ibuprofen. Waarvoor gebruikte je deze? Wat voor pijn als ik vragen mag?

@Lunastar; ik snap heel goed dat je gestopt bent met foliumzuur en niet meer om de dag klust. Ik vind dat je nog steeds veel klust. (wat een stom woord is dat eigenlijk…)

Een vriendin van mij is met behulp van ziekenhuis zwanger geraakt. Ik weet niet hoe dat precies ging,maar ze moest naar het ziekenhuis en daar werd (met een echo dacht ik) gekeken wanneer ze vruchtbaar was. Op advies van de dokter moesten ze dan op bepaalde dag terugkomen en in de twaalf uur daarvoor moesten ze vrijen. In het ziekenhuis werd er weer een echo gemaakt en gekeken of de spermazaadjes wel “zwemden”. Ze is hiermee in een keer zwanger geraakt. Is dit niet wat voor jou? Als je dit soort advies of iets dergelijks al zo vaak gehoord hebt, mijn excuses!

Groetjes!