wat spijtig samantha. dikke knuffel meid :inlove:
ben dus ongi geworden zoals verwacht
hoe gaat het met jullie??,
ik blijf duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hoi allemaal,
jullie kennen me nog niet maar ik ben willie mama van engeltje twan wij zijn ook bezig met zwanger worden,
na ons engeltje twan zouden wij graag weer zn wondertje krijgen maar helaas is dat tot nu toe niet gelukt
ik ben vandaag weer ongy gworden
groetjes willie mama van engeltje twan :vlinder:
Hoi Willie, welkom hier. Is dat Twan, op de foto? Wat een lief kindje. Erg, hoor, dat je hem moet missen. Hopelijk mag je snel voor een ander lief babytje zorgen.
Jammer, Lunastar. Ook een dikke knuf voor jou meid.
Liefs, Sam
lieve Sam
dat is mijn kleine engel op de foto lief he
hij lijkt op zn moeder :mrgreen: hihihi
knuff willie
welkom willie… ik zet je in het lijstje oké???
groetjes en toi toi toi :thumbup: :thumbup:
Hoi allemaal,
Ik ben 27 februari ongi geworden. Dus weer niks deze maand.
We mogen tot mei nog proberen zwanger te worden, nadat ik de kijkoperatie en HSG gehad heb.
Niet zwanger, dan beginnen ze in mei 2007 met behandelingen, ki of iui.
Groetjes Wilma
wilma wat spijtig dat je weer ongi bent geworden… dikke knuffel
ik zet je ikn lijstje maar wanneer is je nieuwe nod???
groetjes
en voor iedereen toi toi toi :thumbup:
lunastar :inlove:
Hoi,
28 maart a.s. is mijn NOD.
We mogen van de gyn. tot mei zelf nog proberen spontaan zwanger te raken. Lukt dit niet, dan beginnen we in mei 2007 met behandelingen KI of IUI of zoiets. De gyn. wilde er nog niet teveel over zeggen.
Eerst proberen 3 maanden, na de HSG en kijkoperatie is er iets meer kans op zwangerschap.
Hopen we maar, alleen krijg ik woensdag 7 maart a.s. mijn amandelen eruit. Dus zal hier wel zeker een weekje ziek van zijn.
Hopelijk valt mijn eisprong niet in dat weekje, maar ben bang van wel.
Dus maart zal wel niet lukken, hebben we april en mei nog. In mei afspraak maken als ik niet zwanger ben. De gyn. wil dan niet dat we nog langer wachten, en wil dan met behandeling beginnen.
Groetjes Wilma
hey wilma, na de hsg heb je dan al andere onderzoeken gehad
ik wil het gewoon vragen omdat ik ook dacht van toen gyn zei en tegen dan beginnen we met iui… maar een half jaar later hadden we toen pas onze eerste iui omdat ze nog alles moeten onderzoeken om zeker te zijn waar het aan scheelt of neit aan scheelt zodat ze je behandeling daar kunnen aan aanpassen
meid ik blijf toch voor je duimen hoor dat het zo mag lukken…
en natuurlijk duim ik voor de andere dames natuurlijk ook hé :thumbup:
dames ik heb een vraagje… zie je de afbeeldingen van het lijstje nog???
ik zie ze niet meer… anders morgen aanpassen en nieuwe plaatsen
hoi ,
ik zie ze niet…
bedankt dat je me op het lijsje hebt gezet :inlove:
nog een vraagje wij beginnen met ovelatie testen dat is toch net zoiets als een zwangerschaps test toch.
en weet iemand van jullie miss ook wanneer we precies er mee moeten beginnen?
alvast bedankt…
dikke knuff willie mama van engeltje twan :vlinder:
hier nog geen ongi, maar denk dat die wel komt, durf deze keer nog niet te testen.
toch net getest, eerst met matcare, deze was heellicht pos.
Later met kruidvat (snel nog even gehaald)
En deze was licht positief, je zag het gelijk, mijn vriend zag het ook.
YESSSSSSS!!!
Laat het goed gaan deze keer…
Danielle gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het deze keer stand houd.
Petra
Hoi,
Lunastar, ik heb voor de kijkoperatie met HSG vorig jaar nog diverse vruchtbaarheidsonderzoeken gehad. Sperma gecheckt, samenlevingstest, eisprong gespot, bloedgeprikt of het een goede eisprong was, chromosoomonderzoek gehad.
Slijm was tijdens mijn eisprong niet vijandig.
Alles is dus positief, niks gevonden. Geringe verklevingen, die de vruchtbaarheid wellicht niet hebben geschonden, aldus de gyn.
Volgens de gyn. mogen we nu gewoon 3 maanden nog eens proberen of het lukt na het doorblazen van de eileiders (HSG). Als ik niet zwanger ben, mag ik in mei bellen en een afspraak maken en gaan we beginnen met behandelingen iui of ki of zo. Gyn. wilde er nog niet teveel over loslaten, hij zei iets in de trend van IUI met sperma bewerken en inbrengen en hormonen. Maar hij wilde pas in mei hierover verdergaan.
Groetjes Wilma32
hoi meiden
sorry dat ik zo weinig kom, heb er ff geen zin in…
danielle meid een hele dikke knuffel meid… als je terug op het lijstje wilt laat je maar iets weten :inlove:
wilma… dan ga je dus hormonen krijgen… en dan de dag voor eisprong misschien pregnyl om eitje te laten springen… bij iui ofzo word sperma zowiezo opgewerkt omdat het meteen in de baarmoeder dicht bij eileiders wordt opgespoten en sperma bezit iets om het slijm te overleven, maar dat hebben ze dan niet nodig en dat halen ze eruit en dan halen ze de slechte zaadjes er ook uit dus normaal krijg je alleen de goede ingespoten…
Ik duim alvast heel hard dat je geen iui ofzo nodig hebt
en ook voor al de andere dames toi toi toi :thumbup:
Het is goed hoor meis, doe maar lekker rustig aan. Dikke knuf van mij :hug:
Hey Dames,
Vrijdag na 36 dagen cyclus toch ongi geworden. Ik blijk een verhoogd prolactine te hebben, wat dit allemaal waarschijnlijk veroorzaakt.
Geen idee wat nu mijn cyclus wordt. (vanwege medicijnen die de prolactine omlaag moet halen)
X Do
Hier ook weer ongi, nieuwe NOD 15 april…