Hoi meiden
deedee nu al proficiat voor morgen
voor iedereen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Voor DeeDee:
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
hey deedee alsnog gefeliciteerd hoe wa sje dag gisteren?
Danja, nee geen weegschaal! Gewoon maagd… :mrgreen:
Lunastar, Danja en Bianca, dank jullie wel voor de felicitaties! Ik ben nu echt een 30-er…
Ik ben erg verwend, heb ervan genoten! De boel is helemaal versierd (nu nog) in huis, in elke ruimte hangt wel iets met 30 erop! :mrgreen:
:-* Deedee
Ben blij dat het zo leuk was. Op mijn 30ste ben ik alleen met Henri op stap geweest(en ik wist wel waarom de kids naar mijn ouders gingen) Henri heeft me die dag ook ten huwelijk gevraagd. Heel lief/stuntelig enzo, maar niet eens op zijn knieen(was te zenuwachtig, haha) Heeft toen ergens waar ze hem zeker niet konden zien, op zijn knieen gezeten, haha!
Maar ja… nu word ik al 33… Ben benieuwd of ik een mooie roze scrapkoffer krijg Anders hoop ik genoeg te krijgen om m zelf te bestellen, hahaha! Heb al aan mijn ouders aangegeven wat ik wil, hahaha! Ik vind zelfs mijn verjaardagen nog bijzonder, voel me dan helemaal happy, en vind de kadootjes krijgen dan ook nog steeds errug leuk… :oops:
hoi dames
Fijn deedee dat je goed verwend bent…
Danja is inderdaad nog leuk… maar mijn verjaardag vergeten ze meestal de 29ste februari is dan ook maar om de 4 jaar… maar soit heb er mee leren leven…
Het grootste kadoo zou een beebje zijn denk ik voor iedere dame hier…
ik blijf voor jullie duimen dames :thumbup: :thumbup: :thumbup: en een prettige week voor jullie
groetjes
lunastar
Danja, kijk hier maar eens:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=26679
:mrgreen: :inlove:
JIPPIE!!! Lees mijn berichtje dan maar eens…
Ongi, meot nog even tellen…
27 dagen dit keer. Met een gemiddelde van 29,3
spijtig voor je danja… dikke knuffel en toi toi toi voor de volgende cyclus :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Balen Danja!
Ik duim weer voor je deze nieuwe ronde hoor! :hug:
Dries en Lydia_h, hoe is het? Jullie NOD is al geweest, nog wachtende?
mijn nieuwe nod is 7 oktober ronde 16 vorrige keer helaas niet gelukt groetjes Lydia
Jammer, maar deze ronde is ook alweer bijna om zie ik! :thumbup: Ik duim voor je!
Hoe is het hier meiden? Ik zie een paar naderende NOD’s…
Inderdaad heel spannend
alhoewel ik niet veel hoop heb… ik zou al blij zijn als deze cyclus ook normaal is…
Hoe gaat het met jouw??? en met de andere dames???
groetjes
Zit hier vanaf vandaag in mijn vruchtbare periode, maar ja… in mijn 1tje kan het niet he? :wall: en van het weekend voor het laatst geknuffeld zeg maar… die helpt dus niet…
hé meid… spijtig… blijven hopen… het kan heel de cyclus hé… alleen in de vruchtbare periode de grootste kans…
ik duim voor je en de andere dames :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Via mijn mobiel kan ik mijn goede tijd berekenen, en ik heb m berekend met tussen mijn langste periode en de kortste dus tot 9 oktober hebben we de grootste kans, zou wel een leuk verjaarskado zijn zeg, hihi!