Wie heeft er een soortgelijke ervaring als onderstaand?
Voel me namelijk erg onzeker (en dat is een understatement).
1 licht positieve test
1 negatieve test
niks te zien op eerste echo bij vk
Was je uiteindelijk zwanger of toch niet? Of is het misgegaan? (dat laatste hoop ik toch niet weer ).
Wat baal ik…heb ik ein-de-lijk dat tweede streepje op mijn test en dan dit :?
Floor
:hug: hoeveel weken zou je nu zijn?
ik heb het 2x gehad… 1 x tussen Peter en Michel in en toen ging het mis.
Er was gewoon niks meer.
2e keer had ik zelfs al een doorverwijzing voor een curretage, er was namelijk alleen een lege vruchtzak te zien en geteld vanaf mijn laatste menstruatie moest ik op zijn minst 7 weken zwanger zijn.
Achteraf was ik op het moment van die echo pas 4 weken zwanger en had ik een extreem late eisprong of een cyclus overgeslagen.
Omdat ik al zo lang niet ongi was, heb ik gedurend wel 3 weken om de dag getest en ergens in die 3e week kreeg ik een dun lijntje te zien. Omdat je dan zo vroeg en zo vaak test, heb ik echt posi getest op het minste beetje HCG, extreem vroeg in de zwangerschap (met zo ongeveer 3 weken en 1 dag zwangerschap)
Ik heb op mijn gevoel vertrouwd, ben niet naar het zkh gegaan voor curretage en in januari een nieuwe echo aangevraagd en toen was ik 8 weken zwanger van een gezond uitziend vruchtje met kloppend hartje en nu hebben we Mies.
Hij is ons wondertje, het verwijsbriefje voor de curretage doe ik niet weg, reminder van hoe wonderlijk zijn komst toch was :inlove:
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb geen idee wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden. Heb een heel onregelmatige cyclus. Varierend van 21 dagen tot een half jaar. Ik was nu voor het laatst in juli ongesteld. De huisarts zegt dat het niet ernstig is en nog steeds ben ik niet genoeg afgevallen voor hulp van dde gyn
Hoeveel weken ik zou moeten zijn weet ik dus niet. Zou het wel een stuk makkelijker maken he?
@ Cell: kreeg je bij die eerste keer ook een miskraam met bloedverlies e.d.?
Dat had ik de vorige keer (hele poos geleden al) wel. Ik vraag me alleen af, als er niks te zien is op de echo…dan is er toch niks dat uit moet? Ten minste niet een echt vruchtje lijkt mij? Zou dat op kunnen lossen of zo en dan tijdens een ‘normale’ ongesteldheid mee komen?
En je tweede verhaal is echt wonderlijk! Heel bijzonder!
Nogmaals bedankt!
Floor
misschien is zo’n nieuwe test van clearbleu dan iets voor jou?
wie weet ben je helemaal nog niet zo lang zwanger dan is het helemaal niet vreemd dat je dus nog niks zie :hug:
Ik was precies 5 weken zwanger toen ik een eerste echo kreeg, bij de gyn in het ziekenhuis (omdat we eigenlijk niet spontaan zwanger zouden kunnen raken). Er was in eerste instantie niks te zien, en na een tijdje proberen en zoeken zag ze een heel klein uitstupseltje van mijn baarmoeder (ongeveer 1 mm groot) en zei dat dat het enige zou kunnen zijn wat ze kon vinden, maar kon niet zeggen wat het was. 2 weken later moest ik terugkomen en zat er een vruchtje met hartslag :inlove:
succes meid! :hug: