Meis ik wil even laten weten dat ik ook aan je denk!!!
Heel veel sterkte!!
Liefs,
Hoop :hug:
Zo meiden, ik ben inmiddels ca. 1 uurtje weer thuis! Heb wel wat lopen zeuren en de gyn vond het nog een beetje vroeg en snel maar ik voel me goed. Weinig pijn (nou ja, af en toe toch wel maar dat heb ik thuis net zoveel dan in het ziekenhuis) niet misselijk geweest o.i.d. en niet vervelend uit de narcose gekomen. Allemaal voorspoedig dus! De cyste (ca. 6 cm) is verwijderd en opgestuurd. De eierstok weer gesloten en nu afwachten wat hij gaat doen! Op zich is de operatie mij wel wat tegengevallen, toch wat heftiger qua pijn en wond dan de vorige keren. Maar gaat steeds beter en ga straks lekker op de bank hangen voor de tv. Op dag 12 van de nieuwe cyclus mag ik weer langs komen voor follikelmeting.
Nou even een korte update. Zal nu de computer uitzetten want ik moest het echt rustig aan doen zei de gyn.
liefs
ineke
Fijn dat het achter de rug is! Heel veel sterkte met het herstel en we hopen natuurlijk op een goed vervolg!!!
:hug:
Liefs,
Hoop
Fijn dat het achter de rug is meis!
Hopelijk is alles goed!
Doe je lekker rustig aan?
Kus, Irene
Fijn dat het achter de rug is!! Nu duimen dat je eierstok er weer voor gaat!
X Do
Ik moest even zoeken waar je was :mrgreen:
Gevonden dus.
Meid blij toe dat je het gehad hebt, hopelijk blijft die verdomde rot cyste nu uit je lichaam… Sterkte met beteren en helen.
Rustig aan doen is idd hét toverwoord hier in helaas, maar jij had je zoals ik je ken ook wel goed voorbereid met dvd-tjes en leesboeken… slim hoor …
Tot gauw weer schrijfs meid… :-* :hug:
Hoi,
Zo, geslapen tot ca. 8:30uu daarna nog een uurtje gelezen en vervolgens uit bed gekomen. (een hele klus op zich zeg pfff… ) lekker gedouchd. Nu hier even neuzen en even lekker bakje koffie drinken en op het bezoek wachten. Iedereen is van plan om langs te komen. Ik had gezegd dat ik in het ziekenhuis niet zoveel bezoek wilde, voel ik me zo ongemakkelijk!
Het gaat op zich redelijk. Eerlijk gezegd valt het me allemaal toch wel tegen qua pijn, belasting. Had gisteren ook even last van zelfmedelijden. Iedereen is zo positief alsof het allemaal zo fijn en goed is dat deze operatie is gedaan alsof ik nu dan volgende maand al zwanger zal zijn. Nu, ik moet het vertrouwen weer terug krijgen in mijn lichaam en tot die tijd herstellen. Natuurlijk is het goed geweest deze operatie maar ik zit er nu wel even mooi mee. (hmmm. zelfmedelijden is nog niet echt over geloof ik hahaha).
Fijne dag meiden!
liefs
ineke
zelfmedelijden is denken om jezelf goed dat je dat doet… kijk zielig zijn heeft geen nut… maar het doet je even stilstaan bij wat nu is meid. En terecht vindt ik… dus zo lekker laten en dan komt vanzelf een ritme ergens weer in terug…
Zoals je zegt tuurlijk zijn we positiefen blij over dat de operatienaar behoren is geslaagd… maarwij weten de achterliggende gedachte en Kutgevoel… nee meid drm je zelfzijn waar kan … en rusten , vele rusten zoals je zelf ook merkt.
succes en sterkte :-*
Ja, weet ook best dat ik zelfmedelijden mag hebben maar weet ook dat ik me daar niet beter door ga voelen!
Tja, rusten. Moeilijk hoor. Een dagje dvd’s kijken en lezen is wel leuk maar gaat me ook gauw tegenstaan. Marcel ik buiten druk bezig en ik kan niets doen. Ja, de vaatwasser had ik leeg kunnen ruimen maar dat heeft mijn schat ook al gedaan vanochtend. Hij is zo lief!!!
Dus ik ga zo toch maar weer een stukje lezen, buiten een plekje uit de wind zoeken.
Op gang komen 's ochtends is het ergste qua pijn. pffff. is alles stijf enzo natuurlijk. Maar in de loop van de dag gaat het al een stukje beter. En…ik ben zelfs niet gegroeid na het eten van toch wel wat chocola de afgelopen dagen!! hahahahaha.
Ik kreeg van mijn zusje een ketting met een klavertje 4 eraan en van mijn schoonzus een kaart met een klavertje 4 erop. Verder start esprit.nl (waar in de laatste tijd aan verslaafd ben…) in september met positiekleding!!! moet dit zo zijn???
Hoe is het verder met jou bianca? Weer op naar de eisprong? Jullie mochten toch wel langskomen deze maand. Zal zo eens bij je berichten speuren.
liefs
Ineke