Niet of nauwlijks willen drinken

Wie kan mij helpen.

Jesse wil sinds gisteren vrijwel niet meer drinken.

S ochends laat ie van zn fles van 200cc zeker 100 staan.

s middags bij het brood laat ie al zn melk weer uit zn mond lopen.

en s avonds pyama papje wil ie 20-30 cc en dat was het.

Tussen door krijgt ie wel thee of roosvicee verdund maar dat wil ie ook bijna niet.

Plasluiers heeft ie tot nu toe nog wel genoeg. Maar zit een beetje met mn handen in het haar.

Ligt het aan de leeftijd?

Is ie me aan het testen?

Hier net zo’n drama’s hoor.

Onze dame drinkt sinds gisteren nog minder dan normaal, en dat is al niet veel !.

Het is gillen, schreeuwen, krijsen, overstrekken, wegduwen, zowel de fles als het gewone eten. We proberen het vooral met het avondeten zo gezellig mogelijk te houden. Lekker vertellen, zingen en d’r zelf laten prutsen met haar eten.

Ik probeer d’r ook niet teveel verschillende dingen aan te bieden. Daarmee bedoel ik, als ik met de fles begin en ze wilt em niet krijgt ze ook niks anders, Pech gehad.

Hou vol meid ! :hug:

Heeft ie geen keelpijn of een verkoudheid onder de leden?

Je kunt hem ook wat extra fruit geven, daarin zit vaak ook genoeg vocht.

Of gebruik ipv een fles een bekertje of tuitbeker. Misschien vind hij dat een stuk interessanter en drinkt ie ineens wel.

Dank je zie dat ik dus niet de enige ben.

Hier krijgt ie dan ook niks anders hoor. Bied het later nog een keer aan. Anders niet.

Wordt er alleen zo moedeloos van. :frowning:

Tuit beker dronk ie tot gister ook goed uit maar laat nu alles gewoon uit zn mondje lopen.

Misschien heeft ie wel wat onder de leden al zie ik het nog niet aan hem.

Ben zelf ook niet fit.

Zal hem wat extra fruit geven das wel een idee.

Dank je

hier hadden (hebben) we ook het drama.

mischa had een oorontsteking, maar ik hoor ook veel over keelpijn.

En wie weet is het zo’n gezellige fase, mischa probeerd ons nl. mega uit momenteel…

Herkenbaar, kweet niet hoe oud Lana toen was, maar het drinken was een drama hier.

Echt alles geprobeerd, verschillende bekers (plastic, steen, glas), zelf laten drinken, verschillende tuitbekers, verschillende drinken (siroop, diksap, sapjes, melk, water), met lepeltje, met rietje.

Op een gegeven moment wilde ze dan drinken met een rietje en dan alleen sapjes. Nou ik vond het prima, ze dronk en dat was het belangrijkste.

Dus succes!!!