Niet lezen als je niet tegen ontzettend vieze verhalen kan..

@Jennifer77 wrote:

nou wat merlin heeft gedaan is ook zoooo goor…zal ik het vertellen of niet :think:




Doe maar…geloof niet dat het nog goorder kan?! :shifty: :lol:

nou vind dit echt heel goor.

We waren op de camping in spanje. Op een gegeven moment is merlin naar de w.c. Ze komt echter terug zonder de bekende camping w.c-rol. Dus rich en ik allebei; uhh merlin heb je je niet afgeveegd? Zegt ze; nee ze hebben papier op de w.c. Wij; dat is niet waar, dit is een w.c-rolloze camping. Jawel zei ze; er stak papier uit die bak die op de w.c staat. Wij; wat :shock: :shock: :shock: :shock:

Wat blijkt, had ze dus papier uit zo’n sanitaire opvangbak gepakt, oftwel waar wij dames onze maandverbandjes e.d inwerpen :sick: :sick: :sick: :sick:



We hebben er met kop en kont direct onder de douche gezet en toen de hele dag laten ontsmetten in het chloor zwembad…zoooo mega ranzig

ow gadver :silenced:



Maar ze heeft het niet oraal genuttigd… gelukkig…



Kunnen kids toch gore dingen doen he…



Vond het voor Peet wel sneu hoor, hij is normaal gek op leverworst en nu dit… :shifty:

:sick: da’s ook goor ja…bah

hahaha…



ik wete eigenlijk niet of ik iets “goors” heb gedaan als kind. Mijn zus hefet wel haar eigen poep gegeten dat weet ik wel

@Cell wrote:

hij heeft zijn tanden gepoetst, zijn vinger waarmee hij had geproefd afgewassen met dettol, zijn schoenen zitten in de wasmachine en toen ik hem vroeg of hij dan een echt worstje wilde… zij hij “nee mama, Peter hoeft niet meer worst, doe maar broodje pindakaas met gagelslag”




Die hoeft gelijk nooit geen worstjes meer :wink:







gr melanie

:sick: :sick: :sick:

ik word er helemaal onpasselijk van…



Het had een actie van mijn oudste kunnen zijn, maar hier gelukkig nog nooit gebeurd…

:shock: :sick: :sick: :sick:



Gelukkig ben ik dat soort acties nog bespaard gebleven.



Mijn nichtje heeft ooit wel wat uit een prullenbak gevist en opgegeten nadat ze dat een aantal zwervers had zien doen. Ze waren een dagje winkelen in A’dam en zij had honger terwijl mijn oom en tante nog éven een winkel in wilden. Ze vond het zelf wel een prima oplossing :sick: :sick:

Getsieeeeee…arm jochie…en arme Cell,die alles kon schoon maken…



Nee,ik hou er ook niet van…hier in de buurt gebruiken gelukkig heel veel een schepje…maar soms ben ik ook aan de beurt hoor…schoenen schrobben…



Laatst liep ons buurmeisje met de hond en ze had wat haast…ze trok die hond door de straat en dat arme beest was nog aan t poepen dus al lopend vielen die keuteltjes uit dat beessie…

Tycho liep er achter aan en verzamelde alle stukje stront,had niet echt in de gaten wat dat nou was…whahahaaaaaa…

Die hebben we dus ook gelijk zijn handen heeeeeeel goed gewassen en t buurmeisje moest van haar moeder de straat schoonmaken…

t was wel een heel komisch gezicht…

:sick: :sick: :sick:



Ach gossie arm jochie! Ik heb zelf honden, maar die doen hun behoefte echt nooooit op straat :naughty: en anders ruim ik het op! Hier hangen overal van die zakjes sinds kort en sommige mensen krijgen het zelfs voor elkaar hun hond (voor de deur van de fietsenwinkel!) onder dat zakjesding op de stoep te laten poepen! En je ziet het nooit gebeuren…

Oh, goorder kan echt niet hoor! :silenced: :sick: :sick:

Ik heb nog leverworst liggen in de koelkast, ik geloof niet dat ik dat voorlopig nog kan eten zonder hieraan te denken :oops: :sick:



Maar ik moet er ook wel heel erg om lachen, en tegelijkertijd wat sneu voor Peter, oh wat zal ie een vieze smaak in z’n mond gehad hebben :frowning:

En bedankt hè :roll: Ik zit hier nu dus mega misselijk te zijn, want ik kan hier echt absoluut niet tegen! Ben veel te nieuwsgierig voor mijn eigen goed… :mrgreen:

:sick:

Ach gos die Peter :hug:

Oh wat goor… Vreselijk…

Als mij dat was overkomen, dan was ik gek geworden geloof ik…

:sick: :sick: :sick: